興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


2021#
發表於 13-7-20 10:28 |只看該作者




珊瑚宮

積分: 118281


2022#
發表於 13-7-20 10:33 |只看該作者

回覆:羊棧嘩鬼樂園~第七十八回~~

怪獸大學玩完

次次見排隊啲人想打交咁,好煩呀!




水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2023#
發表於 13-7-20 10:37 |只看該作者
dororo68 發表於 13-7-20 10:21
No ah...我怕同人BIG
貴仔叫我帶企去,
企話要買書....
我至鬼怕咁迫啦 mouth:

我又肥又輪盡....去到咁迫咁多人既地方,
我個肚又搞搞地架.....


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


2024#
發表於 13-7-20 10:55 |只看該作者

回覆:羊棧嘩鬼樂園~第七十八回~~

無帶 小酥。
吾洗餵奶,飲左2大杯champagne。
醉左!
myphoto.jpg





珊瑚宮

積分: 111954


2025#
發表於 13-7-20 11:03 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-7-20 10:07
大草地

亞婆念舊, 我諗起石堅叔心口 D 毛

點評

wonderlulu    發表於 13-7-20 11:43


珊瑚宮

積分: 111954


2026#
發表於 13-7-20 11:03 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-20 10:55
無帶 小酥。
吾洗餵奶,飲左2大杯champagne。
醉左!

攞泳好地方哇


珊瑚宮

積分: 111954


2027#
發表於 13-7-20 11:04 |只看該作者
dororo68 發表於 13-7-20 10:28

衭long 都影 ?


珊瑚宮

積分: 111954


2028#
發表於 13-7-20 11:05 |只看該作者
dororo68 發表於 13-7-20 10:28

居然毛咩人o既 ???? 企鵝里撈咗份清潔, 四點走咗去現場呀?

點評

wonderlulu  可能兩人浪漫把臂遊呀  發表於 13-7-20 11:40


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


2029#
發表於 13-7-20 11:07 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-7-20+10:55+無帶

原帖由 bing-jing 於 13-07-20 發表
攞泳好地方哇

myphoto.jpg




珊瑚宮

積分: 111954


2030#
發表於 13-7-20 11:10 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-20 11:07

面色好到十足化咗粧咁


珊瑚宮

積分: 111954


2031#
發表於 13-7-20 11:11 |只看該作者
jarjane 發表於 13-7-20 10:10
刀話里頂頂大命架la

係一個足足五十年既意外


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


2032#
發表於 13-7-20 11:14 |只看該作者

回覆:羊棧嘩鬼樂園~第七十八回~~

No 小酥。
吾洗餵奶,飲左2大杯champagne。
醉左!




水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


2033#
發表於 13-7-20 11:18 |只看該作者
bing-jing 發表於 13-7-20 02:44
亞囡 D 同學全部佢冇個識, 希望佢快D 揾到朋友仔可以一齊出出入入....
p6 果時操開d fd 呢?
係喎, 你而家比你囡自己搭車喇?


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


2034#
發表於 13-7-20 11:19 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-20 11:07
wao.............名扶其實係公海游水
而家游緊?

陰陰天, 茅游貢耐哇


水晶宮

積分: 52056


2035#
發表於 13-7-20 11:21 |只看該作者

回覆:羊棧嘩鬼樂園~第七十八回~~

我好想去書展但無時間去了

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


2036#
發表於 13-7-20 11:24 |只看該作者
bing-jing 發表於 13-7-20 03:41
點解要分開幾日做? D nowC 好得閒咩 ?

禾囡間懶人學校, 咩都冇攪, 開學至見面, 如果禾囡唔係要 ...
禾都唔明?
上次返去又要指定果2 日交,

最橙係佢地lunch time 1230- 1400,

禾想lunch 去交都唔得

連個編班結果都話要返去睇,

禾心諗點解唔放上網呢.......

8 月又有1日要返去攞書,

仲要係weekday.

係weekend 咪好囉, 可以揸車返去攞吖嘛,

叫禾著住對高踭鞋, 拎住幾斤書返office, 再係office 返屋企,

你話係咪chi sin






水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


2037#
發表於 13-7-20 11:29 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-20 08:12
阿蕃薯自己交得無
係屋企去學校好遠水路,
佢之前搭開校車,

係上星期考編班試時, daddy 第 1 次帶左佢去坐mtr,

所以仲未有機會同佢做training,

8 月啦, 就諗住星期日同佢去坐多幾次MTR 架喇


珊瑚宮

積分: 118281


2038#
發表於 13-7-20 11:42 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-20 11:07
靚妹仔, 你識游水未?


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2039#
發表於 13-7-20 11:44 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 13-7-20 11:29
係屋企去學校好遠水路,
佢之前搭開校車,

係啦 開學自己返學啦嘛


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2040#
發表於 13-7-20 11:45 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 13-7-20 11:24
禾都唔明?
上次返去又要指定果2 日交,

編班結果 開學知咪得囉 使鬼特登返去

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo