美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


2061#
發表於 14-8-20 12:03 |只看該作者
puresthell 發表於 14-8-20 12:00
睇完你另外個post
但應該唔會買住lu, 我支 refiner 仲有好大枝, 前幾日又買左新野, 而家皮膚狀態都keep 得 ...
REFINER 我都有1支半, 不過有JM 講, 就買來試下, 都留左一星期才有貨


伯爵府

積分: 16734


2062#
發表於 14-8-20 12:05 |只看該作者

引用:Quote:puresthell+發表於+14-8-20+11:33+無

原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表
紫蘇水可以代替CDP BL 同 REFINER, 我都入左一支, 用緊, 會再回購
我見你之前張相唔係入咗2支大咩


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


2063#
發表於 14-8-20 12:07 |只看該作者
576644 發表於 14-8-20 12:05
我見你之前張相唔係入咗2支大咩
一支是JM POLLOYWEN


伯爵府

積分: 16734


2064#
發表於 14-8-20 12:08 |只看該作者

引用:Quote:puresthell+發表於+14-8-20+11:44+甘

原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表
我已經再留2支, 現在等
係金鐘留?都係大支裝?



象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


2065#
發表於 14-8-20 12:09 |只看該作者
576644 發表於 14-8-20 12:08
係金鐘留?都係大支裝?
今次係朗豪妨, 300ML


伯爵府

積分: 16734


2066#
發表於 14-8-20 12:15 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-20+12:08+係金鐘

原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表
今次係朗豪妨, 300ML
咁快留定?
大支裝都應該幾襟用嫁喎


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


2067#
發表於 14-8-20 12:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表今

原帖由 576644 於 14-08-20 發表
咁快留定?
大支裝都應該幾襟用嫁喎
賣哂就冇300ml出,只有150ml,吾只我留,pollyowen都留左


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2068#
發表於 14-8-20 12:19 |只看該作者
coo1068 發表於 14-8-20 12:17
賣哂就冇300ml出,只有150ml,吾只我留,pollyowen都留左

我未用你幫我留果支, 就留定先, so crazy


男爵府

積分: 6364


2069#
發表於 14-8-20 12:25 |只看該作者
Pollyowen 發表於 14-8-20 12:19
我未用你幫我留果支, 就留定先, so crazy
記得勤力d用呀


伯爵府

積分: 16734


2070#
發表於 14-8-20 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-20+發表咁快

原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表
賣哂就冇300ml出,只有150ml,吾只我留,pollyowen都留左
咁快?真係咁好用?
好似這大支裝一年出一次。。。


咁你仲會唔會回購cpb refiner?


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


2071#
發表於 14-8-20 12:33 |只看該作者
本帖最後由 coo1068 於 14-8-20 12:34 編輯
576644 發表於 14-8-20 12:31
咁快?真係咁好用?
好似這大支裝一年出一次。。。

好用, D粒粒傷左, 好怏結焦, REFINER 我還有1支半, 分早晚有排用


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2072#
發表於 14-8-20 12:36 |只看該作者
coo1068 發表於 14-8-20 12:33
好用, D粒粒傷左, 好怏結焦, REFINER 我還有1支半, 分早晚有排用

我諗住今晚試下,谷左粒走米仔紅左


男爵府

積分: 6260


2073#
發表於 14-8-20 14:01 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-18+18:22+sogo

原帖由 KAY+2 於 14-08-19 發表
我都想測, 不過又一城裝修, 今個月連PORMOTION都無做, 要等到9月先有.
Kay, 剛遇上減價,呢兩個牌子eye products 幾好,所以敗左。
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6260


2074#
發表於 14-8-20 14:01 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-18+16:21+我訂

原帖由 puresthell 於 14-08-20 發表
太耐無來追post, 原來你訂左dr sebagh eye product
用完記得 share
不過今日又多手敗埋ptr同strvectin..




男爵府

積分: 6364


2075#
發表於 14-8-20 14:05 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-20 14:01
Kay, 剛遇上減價,呢兩個牌子eye products 幾好,所以敗左。
係邊買? 去眼紋?


男爵府

積分: 6260


2076#
發表於 14-8-20 14:08 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-20+14:01+Kay,

原帖由 puresthell 於 14-08-20 發表
係邊買? 去眼紋?
Wing on。紅色個支係serum, 針對浮腫同眼圈。strivectin主要去紋。




男爵府

積分: 6364


2077#
發表於 14-8-20 14:15 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-20 14:08
Wing on。紅色個支係serum, 針對浮腫同眼圈。strivectin主要去紋。
你之前用過效果好嗎? 幾錢的?


男爵府

積分: 6260


2078#
發表於 14-8-20 18:38 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-20+14:08+Wing

原帖由 puresthell 於 14-08-20 發表
你之前用過效果好嗎? 幾錢的?
未用過,不過d comments幾好。兩支加埋$9xx




侯爵府

積分: 20639


2079#
發表於 14-8-20 22:03 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-20 14:01
Kay, 剛遇上減價,呢兩個牌子eye products 幾好,所以敗左。

邊度買呀? 你唔係上網訂咗EYE CREAM咩?


大宅

積分: 1146


2080#
發表於 14-8-20 22:17 |只看該作者
無上黎幾日,果然又有好多post!
話說我去完個ocamp皮膚差左,尋晚用左aqmw white mask+紫蘇水牛油果乳液,今朝起身皮膚好左好多!
為左個ocamp捱左五六日,日日訓得2-4個鐘痘痘爆左好多粒而且攰到日日都無skincare

所以我決定聽日去囤返d貨哈哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo