立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 216545
puresthell 發表於 14-8-20 12:00 睇完你另外個post 但應該唔會買住lu, 我支 refiner 仲有好大枝, 前幾日又買左新野, 而家皮膚狀態都keep 得 ...
伯爵府
積分: 16734
原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表 紫蘇水可以代替CDP BL 同 REFINER, 我都入左一支, 用緊, 會再回購
576644 發表於 14-8-20 12:05 我見你之前張相唔係入咗2支大咩
原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表 我已經再留2支, 現在等
576644 發表於 14-8-20 12:08 係金鐘留?都係大支裝?
原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表 今次係朗豪妨, 300ML
原帖由 576644 於 14-08-20 發表 咁快留定? 大支裝都應該幾襟用嫁喎
瑪瑙宮
積分: 141888
coo1068 發表於 14-8-20 12:17 賣哂就冇300ml出,只有150ml,吾只我留,pollyowen都留左
男爵府
積分: 6364
Pollyowen 發表於 14-8-20 12:19 我未用你幫我留果支, 就留定先, so crazy
原帖由 coo1068 於 14-08-20 發表 賣哂就冇300ml出,只有150ml,吾只我留,pollyowen都留左
576644 發表於 14-8-20 12:31 咁快?真係咁好用? 好似這大支裝一年出一次。。。
coo1068 發表於 14-8-20 12:33 好用, D粒粒傷左, 好怏結焦, REFINER 我還有1支半, 分早晚有排用
積分: 6260
原帖由 KAY+2 於 14-08-19 發表 我都想測, 不過又一城裝修, 今個月連PORMOTION都無做, 要等到9月先有.
原帖由 puresthell 於 14-08-20 發表 太耐無來追post, 原來你訂左dr sebagh eye product 用完記得 share
heyley12 發表於 14-8-20 14:01 Kay, 剛遇上減價,呢兩個牌子eye products 幾好,所以敗左。
原帖由 puresthell 於 14-08-20 發表 係邊買? 去眼紋?
heyley12 發表於 14-8-20 14:08 Wing on。紅色個支係serum, 針對浮腫同眼圈。strivectin主要去紋。
原帖由 puresthell 於 14-08-20 發表 你之前用過效果好嗎? 幾錢的?
侯爵府
積分: 20639
大宅
積分: 1146
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy