美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6260


2101#
發表於 14-8-22 13:05 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-22+08:40+我尋

原帖由 KAY+2 於 14-08-22 發表
希望你快啲好返啦~ 不過一入秋, 皮膚好易變差的, 又係時候用潤啲的CREAM.
我已經用pola 加 NYR cream, 已經好潤啦。




男爵府

積分: 6260


2102#
發表於 14-8-22 13:07 |只看該作者

引用:Quote:secrethk+發表於+14-8-18+19:36+沙田

原帖由 KAY+2 於 14-08-22 發表
BA話敷5-8MINS好喇, 唔好太乾, 唔係好難刮.

我都睇住個鐘嚟敷, 好少MASKS敷咁短時間... 我覺得刮出嚟都難 ...
我仲未買呀




公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2103#
發表於 14-8-22 13:29 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-22 10:30
BA話敷5-8MINS好喇, 唔好太乾, 唔係好難刮.

我都睇住個鐘嚟敷, 好少MASKS敷咁短時間... 我覺得刮出嚟都難 ...
我10分鐘 今晚或聽晚再試下厚返先~
你美白情況白返D未~~~


侯爵府

積分: 20639


2104#
發表於 14-8-22 13:43 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-22 13:07
我仲未買呀

PORMOTION做埋呢兩日, 想要GIFT就要買喇~


侯爵府

積分: 20639


2105#
發表於 14-8-22 13:46 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-22 13:29
我10分鐘 今晚或聽晚再試下厚返先~
你美白情況白返D未~~~

BA話唔可以太乾, 8MINS比較好, 10MINS太乾了, 會好難刮, 你試下8MINS吧~

我已經白返好多喇, 我覺得啲斑仲淺過之前.
以後都係用多啲美白MASKS好, 原來真係勤力啲就得, 唔怪得SHISEIDO BA成日叫我一星期用兩次WHITE LUCENTS MASK啦~


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2106#
發表於 14-8-22 14:06 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-22 13:46
BA話唔可以太乾, 8MINS比較好, 10MINS太乾了, 會好難刮, 你試下8MINS吧~

我已經白返好多喇, 我覺得啲斑仲 ...
果陣我買個BA話10分鐘!!!咁你覺得係用邊隻MASK令個D斑淺左?
但係美白PRODUCTS又會較乾, 不過我估1星期2次應該OK? 咁我都勤力D美白下MASK先~~


侯爵府

積分: 20639


2107#
發表於 14-8-22 14:10 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-22 14:06
果陣我買個BA話10分鐘!!!咁你覺得係用邊隻MASK令個D斑淺左?
但係美白PRODUCTS又會較乾, 不過我估1星期2次應 ...

美白對我嚟講, 最好係SHISEIDO的WHITE LUCENT.
我連續用咗三日, 然後再用呢個CD MASK.


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2108#
發表於 14-8-22 14:17 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-22 14:10
美白對我嚟講, 最好係SHISEIDO的WHITE LUCENT.
我連續用咗三日, 然後再用呢個CD MASK.
...
其實最開心係用0岩PRODUCT夾到自己!


侯爵府

積分: 20639


2109#
發表於 14-8-22 14:42 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-22 14:17
其實最開心係用0岩PRODUCT夾到自己!

係呀, 好過又貴又用到敏感....

點評

Pollyowen  cdp支BL  發表於 14-8-22 15:06


子爵府

積分: 12860


2110#
發表於 14-8-22 14:50 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-22+08:40+我尋

原帖由 KAY+2 於 14-08-22 發表
希望你快啲好返啦~ 不過一入秋, 皮膚好易變差的, 又係時候用潤啲的CREAM.
Kay, 呢期轉天氣,我個鼻勁甩皮,搽咩都無用!有冇skincare推介下呀?




侯爵府

積分: 20639


2111#
發表於 14-8-22 14:55 |只看該作者
andersmama 發表於 14-8-22 14:50
Kay, 呢期轉天氣,我個鼻勁甩皮,搽咩都無用!有冇skincare推介下呀?

我都係甩皮, 所以近幾個星期都差唔多隔日用AVENE MASK, 佢保濕又唔敏感, 我轉天氣就用.

仲有日夜都用FUTURE SOLUTION CREAM囉, 潤啲嘛.

我都心思思想轉SKINCARE, 唔知POLA好唔好呢? 呢三日有VIP DAY, 好想試下呀.


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2112#
發表於 14-8-22 15:06 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-22 14:55
我都係甩皮, 所以近幾個星期都差唔多隔日用AVENE MASK, 佢保濕又唔敏感, 我轉天氣就用.

仲有日夜都用FUTU ...

pola你想試咩呀?


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2113#
發表於 14-8-22 15:08 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-22 14:55
我都係甩皮, 所以近幾個星期都差唔多隔日用AVENE MASK, 佢保濕又唔敏感, 我轉天氣就用.

仲有日夜都用FUTU ...
但你依家唔用得住喎~~ 你CDP都唔夾~ 不過明白用耐左會想用下第二D~


侯爵府

積分: 20639


2114#
發表於 14-8-22 15:09 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-22 15:08
但你依家唔用得住喎~~ 你CDP都唔夾~ 不過明白用耐左會想用下第二D~

如果真係買POLA, 而家抵喎, 即時做VIP有85折喎....
所以好想試.


侯爵府

積分: 20639


2115#
發表於 14-8-22 15:10 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-22 15:08
但你依家唔用得住喎~~ 你CDP都唔夾~ 不過明白用耐左會想用下第二D~

CDP都好, 佢俾我換其他嘢, 唔係就白白浪費喇~


侯爵府

積分: 20639


2116#
發表於 14-8-22 15:11 |只看該作者
Pollyowen 發表於 14-8-22 15:06
pola你想試咩呀?

POLA我想試重點美白, EYE CREAM, LOTION同CREAM, 支MILK就唔係好想試~


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2117#
發表於 14-8-22 15:14 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-22 13:29
我10分鐘 今晚或聽晚再試下厚返先~
你美白情況白返D未~~~

BA話油性SKIN FULL 10分鐘都可以, DRY SKIN 5-8MINS,唔好太耐


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2118#
發表於 14-8-22 15:20 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-22 15:11
POLA我想試重點美白, EYE CREAM, LOTION同CREAM, 支MILK就唔係好想試~

有POST話THE ONE BA唔好, LOTION係咪要配埋MILK用?
見JM好多都讚, 唔知係咪真係堅好, 重點美白我用緊幾好, 但LOTION同MILK有SAMPLE用過三日又唔係咁有效果, 可能要用耐D?


侯爵府

積分: 20639


2119#
發表於 14-8-22 15:32 |只看該作者
Pollyowen 發表於 14-8-22 15:20
有POST話THE ONE BA唔好, LOTION係咪要配埋MILK用?
見JM好多都讚, 唔知係咪真係堅好, 重點美白我用緊幾好, ...

應該LOTION可以配CREAM, 潤啲嘛~


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2120#
發表於 14-8-22 15:41 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-22 15:32
應該LOTION可以配CREAM, 潤啲嘛~

cream好似仲貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo