跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12646


201#
發表於 04-8-11 10:33 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2kmami,
Please check pm. :mrgreen:


大宅

積分: 2500


202#
發表於 04-8-11 10:49 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee

我好小行d 出口店, 都唔知邊道有出口店????? 我多數都係等d shop有discount時買比軒軒, 不過有時都覺得discount之後都幾貴, 因為bb衣服只係穿1季, 就算穿到唔o岩著時, d衣服仍然好似新的一樣!!!! 好浪費!!!

我都好恨有個女呀!!!! 直頭發夢都恨有個女啊!!!! 平時行bb shop都好鍾意睇[妹妹衫], 我老公就會閙鬼我, "軒軒係男仔呀"...


子爵府

積分: 12646


203#
發表於 04-8-11 10:54 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

其實我宜家有d 唔好意思就真, 我只係係度講話發現無咩同皓皓係生日會度影相, 就搞到大家好似要係度安慰我!!!! 仲有要妳地個個好似係度讚我個日做好多野, 好出力. :-( :-(

但其實除左我, 仲有幾個媽咪都好幫手. 好似Isis_Iain 媽咪, 浩浩個日係正日, 佢都好幫手. 但佢事後無係度講唔開心!!!

我開始覺得自己唔知點咁!!! 好似小題大做, 各位, 我想講句[對唔住]啊! :cry: :cry:


男爵府

積分: 5887


204#
發表於 04-8-11 10:55 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

cat,

你係唔係喺長沙灣果頭做野架???

鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


205#
發表於 04-8-11 11:10 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

大家好朋友吖嗎,點計得咁多吖,正如我之前話心情好 down 都好彩得你地安慰下咋!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


子爵府

積分: 12646


206#
發表於 04-8-11 11:11 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,

我有時會去下花園街啊! 加連威路道啊! 灣仔啊! (之前Wilnita 同Isis_Iain提個度)行下, 因為個d地方都多 出口店架! 間唔時會搵到d好野!!! 其實如果妳鐘意行街, 好多時都可以發現 d好野. 但要搵件靚的男仔衫, 真係無女仔個d咁易!!!

咁妳幾時會幫軒軒生個妹妹同佢玩啊???

cat888 寫道:
Renee

我好小行d 出口店, 都唔知邊道有出口店????? 我多數都係等d shop有discount時買比軒軒, 不過有時都覺得discount之後都幾貴, 因為bb衣服只係穿1季, 就算穿到唔o岩著時, d衣服仍然好似新的一樣!!!! 好浪費!!!

我都好恨有個女呀!!!! 直頭發夢都恨有個女啊!!!! 平時行bb shop都好鍾意睇[妹妹衫], 我老公就會閙鬼我, "軒軒係男仔呀"...


大宅

積分: 2500


207#
發表於 04-8-11 11:12 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

我係在荔枝角返工, 以前都有Hipo Fant開倉, 但係今年好似唔覺有開倉????


子爵府

積分: 12291


208#
發表於 04-8-11 11:13 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

做乜呀?妳唔好咁講啦,我地明白架啦,無事呢,大家過左一個開心的生日會,總之每一個媽咪都出過力!唔好想埋一邊啦,傻瓜!

係呀,尋晚妳咪話幫皓皓攪生日會,令妳起自己結婚的日子,究竟有乜野事令妳咁難忘呀?講黎聽下丫。


子爵府

積分: 12646


209#
發表於 04-8-11 11:14 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain,

[size=x-large]多謝妳啊!

啊! 妳來唔來同我地飲茶啊????


男爵府

積分: 5887


210#
發表於 04-8-11 11:26 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

cat888 寫道:
我係在荔枝角返工, 以前都有Hipo Fant開倉, 但係今年好似唔覺有開倉????


咁就啱嘞,我有一間相熟嘅寫字樓喺荔枝角賣出口童裝,浩浩八成衣服都喺果度買,價錢又唔貴架,我可能會喺黎緊呢兩個星期去睇下有無正野,有好野再通知你地吖!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


211#
發表於 04-8-11 11:28 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee 寫道:
Isis_Iain,

啊! 妳來唔來同我地飲茶啊????


我會黎飲茶呀,而家又係努力中!!!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


大宅

積分: 2500


212#
發表於 04-8-11 11:30 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee

我都有行花園街的出口店, 不過又好似冇嘜好嘢發現 , 宜家行街好多時都係睇bb衣服, 久而久之, 覺得自己好小新衣服, 好似好寒酸咁!!!!


"幫軒軒生個妹妹"???? 暫時都唔諗住啦, 因為基於多樣因素下都唔容許再生bb住!!!! :-( 只希望幾年後可以啦!!!!


大宅

積分: 2500


213#
發表於 04-8-11 11:35 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain

正!!!! 好呀, 記住call我呀!!!! thanks.

Isis_Iain 寫道:
咁就啱嘞,我有一間相熟嘅寫字樓喺荔枝角賣出口童裝,浩浩八成衣服都喺果度買,價錢又唔貴架,我可能會喺黎緊呢兩個星期去睇下有無正野,有好野再通知你地吖!!!


子爵府

積分: 11275


214#
發表於 04-8-11 11:47 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita,
d相幾暗都要睇呀!!


子爵府

積分: 12646


215#
發表於 04-8-11 11:49 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,

哦! 其實我搞我個婚禮時無咩難忘野! 至不過係籌備時的過程好似好多野相似!

因為我係2000年時結婚, 而個時我老公份工鬼水咁忙, 忙到無時間幫手籌備我地個婚禮. 而我個時決定係酒店擺酒,淨係搵酒店我都要一年前(即1999年)搵定! 去睇場地啦,傾細節啦!!! 跟住仲要印Invitation Cards, 搵場地佈置, 搵人當日影相及拍Video, 要選 d相比Production Company 同我做隻VCD係當日放比d人睇等等!!!

雖然皓皓個生日會當然唔似得結婚咁大陣象!! 但我係籌備皓皓個生日會時的過程覺得自己好似搞緊婚禮, 所以未有感而發囉!!!!

wilnita 寫道:
係呀,尋晚妳咪話幫皓皓攪生日會,令妳起自己結婚的日子,究竟有乜野事令妳咁難忘呀?講黎聽下丫。


大宅

積分: 1271


216#
發表於 04-8-11 11:50 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

winita
晞晞這幅大頭相好似花了粧咁..
我想問生日會係咪有隻所有bb相片VCD架..


www.babyhome.com.tw/bb/10415[img align=left] [img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid133/p668bc3b543efa1d3bdcc27b37aaf3487/f787210b.jpg[/img]


子爵府

積分: 12646


217#
發表於 04-8-11 11:50 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain,
咁一陣再傾啦! 我諗要努力的事應該搞掂了!!!

Isis_Iain 寫道:
我會黎飲茶呀,而家又係努力中!!!!!


子爵府

積分: 12646


218#
發表於 04-8-11 11:56 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Conconmill,

我都覺啊!

另外, Wilnita, 我除了預左$30 比番妳for 妳幫我地copy 番一人有一隻心聲留言的VCD外, 我再預多$30 forAbbie爸爸同明仔爸爸幫大家影的相放在同一隻VCD 度, 比番我地每一個媽咪. 妳同Venus 會幫我地做架何!!!

conconmill 寫道:
winita
晞晞這幅大頭相好似花了粧咁..
我想問生日會係咪有隻所有bb相片VCD架..


子爵府

積分: 12646


219#
發表於 04-8-11 12:00 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Conconmill,

話事話, 朗朗張大頭相都似化了粧!!! 佢個一九分界, 都似d 粵語長片的男主角啊!!! 妳唔會嬲我咁講掛!!! :mrgreen:


大宅

積分: 1957


220#
發表於 04-8-11 12:03 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

早晨!

我check 左PM啦! 妳都check check啦!

今日妳會唔會想同我一齊行去力寶軒? 如果可以早不如早d行傾吓計囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo