cat888 寫道:
Renee
我好小行d 出口店, 都唔知邊道有出口店????? 我多數都係等d shop有discount時買比軒軒, 不過有時都覺得discount之後都幾貴, 因為bb衣服只係穿1季, 就算穿到唔o岩著時, d衣服仍然好似新的一樣!!!! 好浪費!!!
我都好恨有個女呀!!!! 直頭發夢都恨有個女啊!!!! 平時行bb shop都好鍾意睇[妹妹衫], 我老公就會閙鬼我, "軒軒係男仔呀"...![]()
cat888 寫道:
我係在荔枝角返工, 以前都有Hipo Fant開倉, 但係今年好似唔覺有開倉????![]()
鎮浩小天地 As at 2004-04-26
梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世
2003-08-08 - 9 lb 7oz
2004-08-08 - 22 lb
2005-08-08 - 25 lb 13 ozwilnita 寫道:
係呀,尋晚妳咪話幫皓皓攪生日會,令妳起自己結婚的日子,究竟有乜野事令妳咁難忘呀?講黎聽下丫。