在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


201#
發表於 09-4-8 16:37 |只看該作者
原帖由 vickywoo121 於 09-4-8 15:38 發表

可能係我太累,因為我仲有一星期先到預產期,我之一日同老公出左去玩,成晚都冇瞓,就去檢查,我都累到唔知咩時候,同我有左7個幾月開始就冇返工,(7個月之前都係飛來飛去,工作需要),日日都係向屋企瞓,出去玩一日到我黎講係好辛苦,我冇返 ...


我大肚時都日日係屋企瞓..有左就係咁..瞓
結果應該係運動不足...所以難生


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


202#
發表於 09-4-8 16:52 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-8 16:37 發表


我大肚時都日日係屋企瞓..有左就係咁..瞓
結果應該係運動不足...所以難生

me2~我直頭係每日訓到12點起身食完野又番房訓,dinner又起身食,食完沖個涼又入房再訓,一訓又訓到第2日......
果陣仲要同c6舅父住,佢仲話我好恐怖,由朝訓到晚都唔起身,所以先搞到啊仔都掛住訓,遲預產期10日出世~


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


203#
發表於 09-4-8 17:41 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-8 16:52 發表

me2~我直頭係每日訓到12點起身食完野又番房訓,dinner又起身食,食完沖個涼又入房再訓,一訓又訓到第2日......
果陣仲要同c6舅父住,佢仲話我好恐怖,由朝訓到晚都唔起身,所以先搞到啊仔都掛住訓,遲預產期10日出世~:badf ...


其實都唔係自己想瞓..咁真係好累就要瞓架啦
我又日日嘔..食完就嘔...嘔完又食..食夠,嘔夠咪上床瞓囉..瞓醒又食...
如果可以..我都想有精神..日日去街架..但係..食左d野都唔多落隔...好似攪拌機咁..一入一出..點有力喎


男爵府

積分: 5471


204#
發表於 09-4-8 17:58 |只看該作者
我呢~預產期係4月7日
返工返到3月31日(sat)
4月2日穿水入院 (mon)
4月4日清晨陣痛(wed)
痛左 3個半鐘就順產左
正確黎講都唔係陣痛,一痛就痛得好西利..
好似無停過咁...生果時9點幾...我仲以為係夜晚9點幾添...哈哈...好白痴!!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


205#
發表於 09-4-8 18:14 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-8 17:41 發表


其實都唔係自己想瞓..咁真係好累就要瞓架啦
我又日日嘔..食完就嘔...嘔完又食..食夠,嘔夠咪上床瞓囉..瞓醒又食...
如果可以..我都想有精神..日日去街架..但係..食左d野都唔多落隔...好似攪拌機咁..一入一出..點有 ...

我陀啊仔反而只嘔過一次,果次仲由朝嘔到晚,每隔5分鐘就衝入廁所一次,最後要放張登仔對住個廁所嘔......
自果次之後都無再嘔,但對某d野食情有獨鍾,例如:每日lunch我都一定去食咖哩飯,星期一咖哩牛/星期二咖哩雞/星期三咖哩豬/星期四咖哩海鮮,重覆又重覆咁食,仲一定要加杯冰檸水,如果果日無食咖哩or檸水,果日心情就會好低落...仲會狂發脾4...所以c6都怕左我,佢果陣話幾驚啊仔生出黎黑蚊蚊,似印度人就死喇wo


大宅

積分: 1271


206#
發表於 09-4-8 18:47 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-8 04:37 PM 發表


我大肚時都日日係屋企瞓..有左就係咁..瞓
結果應該係運動不足...所以難生


我果時份工唔比我唔做,我先頂到7個幾月,仲要問醫生攞信四周圍飛,攪到我長期唔夠瞓,所以有得瞓就係咁瞓,咩都冇理,
我後面果2個幾月都冇咩點運動,係間唔中老公放假要我出去行,不過都係行一陣我就返車瞓


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


207#
發表於 09-4-8 18:55 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-8 18:14 發表

我陀啊仔反而只嘔過一次,果次仲由朝嘔到晚,每隔5分鐘就衝入廁所一次,最後要放張登仔對住個廁所嘔......
自果次之後都無再嘔,但對某d野食情有獨鍾,例如:每日lunch我都一定去食咖哩飯,星期一咖哩牛/星期二咖哩雞/星期 ...


我大肚果時..都冇乜特別食到d乜..因為食乜嘔乜呢..唯有食雪糕唔嘔囉 果時一日一杯雪糕都幾爽架..
其他..我連聞到飯味都反胃..我屋企人煮飯食飯..我就閉埋房門係房等冇晒飯味..佢地食晒飯先出黎開餐.... 諗起都覺得慘..


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


208#
發表於 09-4-8 18:56 |只看該作者
原帖由 vickywoo121 於 09-4-8 18:47 發表


我果時份工唔比我唔做,我先頂到7個幾月,仲要問醫生攞信四周圍飛,攪到我長期唔夠瞓,所以有得瞓就係咁瞓,咩都冇理,
我後面果2個幾月都冇咩點運動,係間唔中老公放假要我出去行,不過都係行一陣我就返車瞓 ...


我係10個月都冇運動呢mouth:


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


209#
發表於 09-4-8 20:38 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-8 18:55 發表


我大肚果時..都冇乜特別食到d乜..因為食乜嘔乜呢..唯有食雪糕唔嘔囉 果時一日一杯雪糕都幾爽架..
其他..我連聞到飯味都反胃..我屋企人煮飯食飯..我就閉埋房門係房等冇晒飯味..佢地食晒飯先出黎開餐....:sig ...

我果陣都係,唔知點解好怕文到飯味,特別係打開飯煲果陣蒸氣...文到就反胃,好在未至於嘔~但我一文到"立"腸味就會即反胃,再文就真係會嘔,所以我離遠見到都已經走左佬


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


210#
發表於 09-4-8 21:14 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-8 20:38 發表

我果陣都係,唔知點解好怕文到飯味,特別係打開飯煲果陣蒸氣...文到就反胃,好在未至於嘔~但我一文到"立"腸味就會即反胃,再文就真係會嘔,所以我離遠見到都已經走左佬 ...


臘腸果d我都唔聞得架 果時真係好多野唔聞得又唔食得....


大宅

積分: 1271


211#
發表於 09-4-8 21:32 |只看該作者
我胎大仔咩事都冇,可能忙,
細女就慘由有左到生都不停嘔,嘔到公司D人都驚左我,我都係咩都唔食得,仲要比我老公話我餓佢個女,我同佢講係你個女唔比我食野,我胎住細女10個月,得5日冇嘔,就係老公向我嘔左3個月之後同我去左日本旅行,旅行果5日咩事都冇,仲好食得,咩都食,連魚生,生冷野,仲之放得入口都食,返到香港既第2日又開始嘔過,嘔到生,比我D同事話我個女唔鍾意食香港野,
而家胎緊第3個又咩事都冇,所以又驚係仔,老公超鍾意女


大宅

積分: 3538


212#
發表於 09-4-9 00:31 |只看該作者
原帖由 vickywoo121 於 09-4-8 21:32 發表
我胎大仔咩事都冇,可能忙,
細女就慘由有左到生都不停嘔,嘔到公司D人都驚左我,我都係咩都唔食得,仲要比我老公話我餓佢個女,我同佢講係你個女唔比我食野,我胎住細女10個月,得5日冇嘔,就係老公向我嘔左3個月之後同我去左日本旅行,旅行 ...


我有左我仔果時,日日唔舒服,想嘔又嘔唔出,成日頂住頂住感,又暈~超辛苦直到5個月至OK~好彩果時唔使做野,日日訓係床上,連野食都係老公整比我食,下年就老公買外賣比我,因他要返工,Lunch time買比我~


大宅

積分: 3538


213#
發表於 09-4-9 00:33 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-8 20:38 發表

我果陣都係,唔知點解好怕文到飯味,特別係打開飯煲果陣蒸氣...文到就反胃,好在未至於嘔~但我一文到"立"腸味就會即反胃,再文就真係會嘔,所以我離遠見到都已經走左佬 ...


我果時又係聞到乜野食都反胃~―食就嘔~唔食就頂住頂住,想嘔又嘔唔出


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


214#
發表於 09-4-11 12:37 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-9 00:33 發表


我果時又係聞到乜野食都反胃~―食就嘔~唔食就頂住頂住,想嘔又嘔唔出


想嘔又嘔唔出..我覺得辛苦過...係咁嘔囉


大宅

積分: 3538


215#
發表於 09-4-11 14:45 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-11 12:37 發表


想嘔又嘔唔出..我覺得辛苦過...係咁嘔囉



係呀~超辛苦
希望有下個b好d啦


大宅

積分: 2333


216#
發表於 09-4-12 02:15 |只看該作者
我24歲生囡囡,
囡囡出世5磅幾.
比預產期早左6日.
由陣痛到生差不多3個鐘,
入到產房唔駛15分鐘攪掂!
但縫針用左半個鐘,仲痛過生bb!!!

懷孕期間無咩唔同,食得,訓得,行得,走得.
所以我唔覺得生bb辛苦.
但咁樣生第二個o既話好大濟!
因為聽好多人講,第一胎咁舒服,
第二胎就慘lo....
好在老公話一個夠晒數,
如果唔係我真係死比佢睇!


大宅

積分: 3538


217#
發表於 09-4-12 05:14 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-4-12 02:15 發表
我24歲生囡囡,
囡囡出世5磅幾.
比預產期早左6日.
由陣痛到生差不多3個鐘,
入到產房唔駛15分鐘攪掂!
但縫針用左半個鐘,仲痛過生bb!!!

懷孕期間無咩唔同,食得,訓得,行得,走得.
所以我唔覺得生bb辛苦.
但咁樣生第二個o ...


―個太小,你個女無伴~


大宅

積分: 2333


218#
發表於 09-4-12 15:55 |只看該作者
生多個bb唔係為左比個伴囡囡嫁嘛~
我覺得最重要係睇自己係咪真係好鍾意小朋友之餘,
仲要睇自己o既經濟能力~
我同老公都想比最好o既野囡囡,
怕生多個會偏心之餘,亦可能會削減對囡囡o既生活質素.

況且,兄弟姊妹真係感情好就話o者,
但每個人o既性格都唔同,
佢地未必一定夾.
好似我同我家姐咁,
雖然相差3年,但性格完全唔同!
細個時一見面就家嘈屋閉!
亦都傾唔到心事...

原帖由 angie127 於 09-4-12 05:14 發表


―個太小,你個女無伴~


男爵府

積分: 6658


219#
發表於 09-4-12 21:04 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-4-12 02:15 發表
我24歲生囡囡,
囡囡出世5磅幾.
比預產期早左6日.
由陣痛到生差不多3個鐘,
入到產房唔駛15分鐘攪掂!
但縫針用左半個鐘,仲痛過生bb!!!

懷孕期間無咩唔同,食得,訓得,行得,走得.
所以我唔覺得生bb辛苦.
但咁樣生第二個o ...


第二個係個肚大D~辛苦小小啦~無咩野既...
生第二個仲快~~


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


220#
發表於 09-4-12 22:25 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-4-12 02:15 發表
我24歲生囡囡,
囡囡出世5磅幾.
比預產期早左6日.
由陣痛到生差不多3個鐘,
入到產房唔駛15分鐘攪掂!
但縫針用左半個鐘,仲痛過生bb!!!

懷孕期間無咩唔同,食得,訓得,行得,走得.
所以我唔覺得生bb辛苦.
但咁樣生第二個o ...


你生 第一個咁舒服...第二個都唔會太辛苦啦
你睇我...又唔行得,又唔食得..
陣痛重要痛左30個鐘...
如果要我再生...我真係叫晒救命...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo