跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1702


201#
發表於 09-7-11 00:34 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-7-9 00:34 發表


我而家都唔知呀,因為平日熙仔住青衣, 應該多數青衣, 荃灣考慮中呀


妳唔打算請工人自己睇返呀? 我同老公都想緊...如果小b返學想請工人...自己收工返到屋企又見到佢會好開心


大宅

積分: 1555


202#
發表於 09-7-11 01:02 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-7-11 00:34 發表


妳唔打算請工人自己睇返呀? 我同老公都想緊...如果小b返學想請工人...自己收工返到屋企又見到佢會好開心


到現在都未決定呀, 因為而家奶奶湊, 佢話唔想請工人, 如果返左學我真係好想自己湊, 因為係學習吸收時間, 如果小時候唔教, 大個左一定無心機讀書, 呢個問題煩左我好來, 仍然未有方案.


禁止訪問

積分: 5956


203#
發表於 09-7-11 01:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9803


204#
發表於 09-7-11 11:36 |只看該作者
哈哈 ! 可能我地係同學仔都唔定 !


原帖由 zoemoyip 於 09-7-10 23:20 發表
我細個時都係讀亞斯理幼稚園ga woo...


大宅

積分: 1702


205#
發表於 09-7-12 01:15 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-7-11 01:02 發表


到現在都未決定呀, 因為而家奶奶湊, 佢話唔想請工人, 如果返左學我真係好想自己湊, 因為係學習吸收時間, 如果小時候唔教, 大個左一定無心機讀書, 呢個問題煩左我好來, 仍然未有方案. ...


我同妳一樣啦...又煩如果唔俾小b奶奶湊...又怕佢唔開心...但係我想教b係我的責任..又唔想要佢老人家做埋我個份....如果小b要跟返我..就一定要請工人....如果請工人又怕佢湊得小b唔好...勁煩!


大宅

積分: 1702


206#
發表於 09-7-12 01:16 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-11 11:36 發表
哈哈 ! 可能我地係同學仔都唔定 !


有可能架


大宅

積分: 1157


207#
發表於 09-7-12 01:23 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-10 14:13 發表
我係有返工嫁 ! 平日係得工人湊bb, 但請到個好/ok啦嫁工人真係唔係咁簡單 !!! 對工人印象真唔係太好 ! 妳係咪全職媽咪 ? 平時都係妳一個湊兩人小朋友 ?

...

生啟然先無返工, 做咗全職媽咪一年, 真係好辛苦
工人嚟咗一個月, 依家輕鬆咗好多, 等家姐返學先搵工.


大宅

積分: 1157


208#
發表於 09-7-12 01:26 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-11 01:22 發表
D學校要9月份先開始報麻.. !choice學校都搞到頭都大埋呀!



真係好頭痛嫁!


大宅

積分: 1157


209#
發表於 09-7-12 01:34 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-7-12 01:15 發表


我同妳一樣啦...又煩如果唔俾小b奶奶湊...又怕佢唔開心...但係我想教b係我的責任..又唔想要佢老人家做埋我個份....如果小b要跟返我..就一定要請工人....如果請工人又怕佢湊得小b唔好...勁煩! ...


我已身同感受啦! 家姐就係奶奶湊, 依家自己湊返佢有唔開心, 有時會講d"灰"氣說話............不過就了解家姐多咗好開心


禁止訪問

積分: 5956


210#
發表於 09-7-12 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9803


211#
發表於 09-7-13 12:25 |只看該作者
做全職媽咪我知道係好辛苦, 但做在職媽咪遇著唔好工人都好煩嫁 , 如果請到個好工人, 我都鄧妳開心 ! 咁妳重要做多一年全職媽咪wo ! 妳未做全職媽咪前做物嫁 ??
我現在做文職嫁 !

原帖由 adayautsang 於 09-7-12 01:23 發表

生啟然先無返工, 做咗全職媽咪一年, 真係好辛苦
工人嚟咗一個月, 依家輕鬆咗好多, 等家姐返學先搵工.


男爵府

積分: 9803


212#
發表於 09-7-13 12:32 |只看該作者
如果真係請工人, 真係小心搵間好的agent呀 ! 問多d身邊朋友意見, 如果唔係到時重煩到要死呀 !


大宅

積分: 1157


213#
發表於 09-7-13 13:24 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-13 12:25 發表
做全職媽咪我知道係好辛苦, 但做在職媽咪遇著唔好工人都好煩嫁 , 如果請到個好工人, 我都鄧妳開心 ! 咁妳重要做多一年全職媽咪wo ! 妳未做全職媽咪前做物嫁 ??
我現在做文職嫁 !

...


我唸住今年九月就搵工, 我個工人暫時都ok,不過言之過早!我之前都係做文職, 係大連排道.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


214#
發表於 09-7-13 21:51 |只看該作者
hello!我住美孚!我仔仔都係7月出世可否join埋一齊傾吓計呀!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9803


215#
發表於 09-7-13 23:27 |只看該作者
wellcome !!

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-13 21:51 發表
hello!我住美孚!我仔仔都係7月出世可否join埋一齊傾吓計呀!


大宅

積分: 1157


216#
發表於 09-7-14 11:50 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-13 21:51 發表
hello!我住美孚!我仔仔都係7月出世可否join埋一齊傾吓計呀!


歡迎! 多d嚟傾吓.


洋房

積分: 88


217#
發表於 09-7-14 11:52 |只看該作者
我好耐冇上bk, 我想問下荃灣媽咪有冇約出過來呀? 我都煩緊搵n1的事, 如果可以約出來一齊傾下計就好嗱. 仲有, 我想問大家有冇興趣join playgroup(星期日愉景新城)? 因為好難搵到同阿b差不多大的阿b一齊上playgroup, 所以睇下大家有冇興趣


男爵府

積分: 9803


218#
發表於 09-7-14 12:49 |只看該作者

18/7 生日會

我地個日可以相應啦 !

我係 TABLE 22 #80 socket


大宅

積分: 1157


219#
發表於 09-7-14 18:29 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-14 12:49 發表
我地個日可以相應啦 !

我係 TABLE 22 #80 socket

我係 TABLE 7 #54 ada


大宅

積分: 1157


220#
發表於 09-7-14 18:46 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-13 21:51 發表
hello!我住美孚!我仔仔都係7月出世可否join埋一齊傾吓計呀!


你有冇參加18/7Party?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo