自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 3838


201#
發表於 12-10-19 16:42 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油!




水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


202#
發表於 12-10-19 16:51 |只看該作者
加油, 唔好話你兩個小孩, 我一個都覺辛苦, 但當你見住個仔, 就會好滿足!


洋房

積分: 66


203#
發表於 12-10-19 16:59 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

你講出我心底的說話,我有一個女讀小一,我又系一放工跑去坐車返屋企,上星期成個星期5:30起身同阿女温習,因阿女9:00訓,我11:00先有得訓。


男爵府

積分: 7715


204#
發表於 12-10-19 17:02 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我2個小朋友未開始讀書,我已經勁後悔!大嗰個今年考幼稚園,日日都幫佢填表,寫回郵信封(唔知點解有D學校要成5~6個信封)寫都寫到手軟!點知去到面試,平時口水多過浪花,忽然唔講野我而家勁擔心冇學校收佢~如果而家無小朋友,使乜煩呢D!




伯爵府

積分: 19016

牛年勳章


205#
發表於 12-10-19 17:16 |只看該作者
Just read it today, and think these may be good to share

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D2

http://hk.news.yahoo.com/星級爸爸-入讀哈佛新方法-先hea-年-211503305.html;_ylt=Avjt2aOrHq_N7idC7d..cw_dVsd_;_ylu=X3oDMTVkM2psMjQ3BGNjb2RlA2N0LmMEbWl0A01peGVkIExpc3QgTW9zdFBvcHVsYXIgc3VwcGxlbWVudARwa2cDNmFiMWM3NjAtMGRjNi0zOTc4LWE5M2MtZWUzMjEyZTYzZTBkBHBvcwMyBHNlYwNNZWRpYUJMaXN0TWl4ZWRNb3N0UG9wdWxhckNBVGVtcAR2ZXIDOGQ2YmY5NDEtMTdkNi0xMWUyLWI0ZGYtZmE3MTlmZWY3Zjhm;_ylg=X3oDMTI5YXBqdmxvBGludGwDaGsEbGFuZwN6aC1oYW50LWhrBHBzdGFpZAMEcHN0Y2F0A.WJr.WIinzmlZnogrLlj4ropqrlrZAEcHQDc2VjdGlvbnM-;_ylv=3


子爵府

積分: 12911


206#
發表於 12-10-19 17:21 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
對人歡笑,背人 愁。
問心,你老公同你似乎不能同心?而你亦未係100%愛2個仔?




水晶宮

積分: 73346


207#
發表於 12-10-19 17:22 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我後悔左好耐,冇哂自己career, 日日成個癲婆咁




水晶宮

積分: 73346


208#
發表於 12-10-19 17:22 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我後悔左好耐,冇哂自己career, 日日成個癲婆咁




男爵府

積分: 6768


209#
發表於 12-10-19 17:22 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

想埋D傻野,如果你真係一起身得翻你一個你就驚喇,你一定發狂甘找兩個仔呀! 依家係過渡期,等伛地大D就輕鬆好多架啦,我都试過和你一樣,一放學就打仗的曰子,依家亞仔中學,我輕鬆自由好多啦! 以前伛返左學,我成曰同D朋友去街;去飲茶,去shopping架,起馬有幾個鐘自由,平衡下,你都試下La.




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


210#
發表於 12-10-19 18:27 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油呀!




男爵府

積分: 8428


211#
發表於 12-10-19 18:38 |只看該作者
我都好怕測驗考試,...仲要係傳統名校


珍珠宮

積分: 43602

醒目開學勳章 畀面勳章


212#
發表於 12-10-19 18:43 |只看該作者

引用:唉,其實我都有咁諗過,生佢地出黎,佢地辛

原帖由 小妮子 於 12-10-18 發表
唉,其實我都有咁諗過,生佢地出黎,佢地辛苦,我又辛苦,都唔知為乜 ...
me too




伯爵府

積分: 18456


213#
發表於 12-10-19 18:45 |只看該作者
我有時都咁諗,好想回復單身/唔生小朋友,但事實已經擺在眼前,雖然好辛苦,但為咗小朋友要頂硬上,只因為想他們將來更好

加油!
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


大宅

積分: 2200


214#
發表於 12-10-19 19:18 |只看該作者
回覆 bongbongmum 的帖子

加油,我都係一年一個,不過一個K1一個k2,有時都好似妳咁諗,覺得好辛苦ga,不過有時慶幸有兩個小寶貝好開心,有d人想有bb都難,大家一同向做媽媽呢個課題努力吧!!


珍珠宮

積分: 42830


215#
發表於 12-10-19 19:22 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比 ...
有人說有了BB後, 就要預了坐最少16年監禁一樣! 其實有人覺得小朋友上了中學之後, 會好D; 因為很多東西到時是小朋友自己控制, 家長都很難控制到!


複式洋房

積分: 178


216#
發表於 12-10-19 19:23 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油呀




珍珠宮

積分: 42830


217#
發表於 12-10-19 19:23 |只看該作者
幸好c6一早不想要小朋友, 但其實我連有c6都很後悔想回到未嫁時!!!


別墅

積分: 930


218#
發表於 12-10-19 19:26 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我個朋友抑鬱症都係因為兩個仔同個家的壓力。後來同老公傾電數,溤星期二不用工作(媽媽的工作),好像單身一樣,咩都唔洗做,老公做番。
我朋友就每星期二都約好友吃飯,或自己一個人逛街,病情好轉之餘家庭關係也進步左。




子爵府

積分: 13450


219#
發表於 12-10-19 19:30 |只看該作者
回復單身又會覺得寂寞~~
你比自己放下假會好d
子女係瑰寶


子爵府

積分: 13450


220#
發表於 12-10-19 19:32 |只看該作者
回復單身又會覺得寂寞~~
你比自己放下假會好d
子女係瑰寶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo