自由講場

跳至

首頁

尾頁
   102


公爵府

積分: 25102


201#
發表於 13-4-29 22:23 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

瞓覺唔好著底底,透下氣




男爵府

積分: 8423


202#
發表於 13-4-29 22:23 |只看該作者

引用:回覆+WillJuneBB+的帖子last+time+I+has+th

原帖由 Kbbs 於 13-04-29 發表
回覆 WillJuneBB 的帖子

last time I has that, can cure very fast....take 2 years? I think your doc ...
Can u pm the information of the doctor to me pls?Thanks




男爵府

積分: 8423


203#
發表於 13-4-29 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jopig+於+13-04-29+發表所以

原帖由 sbux 於 13-04-29 發表
係,好似顧小培成日講,蒜頭洋蔥可以保健,但你可唔可以一日食四十粒? 所以有D supplement 先夠力

...
噢,有道理,明白明白




男爵府

積分: 8423


204#
發表於 13-4-29 22:25 |只看該作者

引用:啱啱唸起,女人至愛,朱古力要介呀

原帖由 sbux 於 13-04-29 發表
啱啱唸起,女人至愛,朱古力要介呀
好多心愛既食物都無了





男爵府

積分: 8423


205#
發表於 13-4-29 22:25 |只看該作者

引用:早午晚換底底..保持通爽..

原帖由 phoebe0423 於 13-04-29 發表
早午晚換底底..保持通爽..
噢噢。。。明白明白




水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


206#
發表於 13-4-29 22:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 ozoz 於 13-04-29 發表
做婦科檢查啦,好多年前,我試過,原來有CIN 1期,癌前病變,check清楚乜菌,及早醫無事,手術都唔駛做。好 ...
母嬰健康院? check cervical smear?

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


男爵府

積分: 8423


207#
發表於 13-4-29 22:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Hase001+於+13-4-29+22:15+編

原帖由 Hase001 於 13-04-29 發表
本帖最後由 Hase001 於 13-4-29 22:15 編輯

我近排最愛閱讀既書 (吃錯了,當然會生病)其中有提及呢方 ...
講得好詳細啊




男爵府

積分: 7176


208#
發表於 13-4-29 22:32 |只看該作者
我也有這問題好幾年,常常翻發還越來越密,甚麼方法都試過,一兩個月就睇一次医生,睇了很多婦科医生驗晒血、菌,check過晒都無其他問題,只係念珠菌,甚麼方法也沒有,只係塞药揸药膏,最後有一個医生話可能荷爾蒙失去平衡令陰道酸鹼度失去平衡,所以常常發作,建議打避孕針去tune番荷爾蒙,就無事!無辦法試下,打一次三個月,三個月都無事,再打多一針就ok!touchwood 到現在五,六年都無翻發!你可以問下你医生


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


209#
發表於 13-4-29 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+imconfusing+於+13-04-29+發

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
只可以著裙嗎?
只可著裙至真




伯爵府

積分: 17794


210#
發表於 13-4-29 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ozoz+於+13-04-29+發表做婦科

原帖由 heffalumpiglet 於 13-04-29 發表
母嬰健康院? check cervical smear?
係,有婦女健康服務可以約時間。




珍珠宮

積分: 34151


211#
發表於 13-4-29 22:39 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

我以前試過念珠菌,婦科醫生話不可以用護墊,要用就要密密換。要保持乾爽,在家最好穿睡裙,如果無其他人在家,沖完涼最好唔好穿底褲,吹乾左至穿。所有內褲要全棉,睇完醫生食完藥好返要整批底褲換新。


男爵府

積分: 7989


212#
發表於 13-4-29 22:39 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

好明白你感受,我之前大肚都係咁,痕到入心入肺好彩生完之後就好返,祝早日康復


珍珠宮

積分: 35654


213#
發表於 13-4-29 22:40 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

我都有過,不過生完bb後就冇再發啦


複式洋房

積分: 427


214#
發表於 13-4-29 22:41 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

樓主係唔係食緊避孕丸?因為食緊會影响荷爾蒙都會唔斷尾架


翡翠宮

積分: 79906

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


215#
發表於 13-4-29 22:44 |只看該作者
回覆 WillJuneBB 的帖子

妳及妳的伴侶都要用藥,否則,絕對好唔返。


男爵府

積分: 8423


216#
發表於 13-4-29 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heffalumpiglet+於+13-04-29+

原帖由 heffalumpiglet 於 13-04-29 發表
除pure cranberry juicy外,我仲有兩寶。。。「Triderm」我佗亞仔時婦科醫生開咗支手指尾咁大嘅藥膏比我, ...
我個醫生又係咁開左少少比我,我走左去藥房配




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


217#
發表於 13-4-29 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rosaki+於+13-04-29+發表有念

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
想知道蜂膠或者蜂蝗漿邊度可以買啊?同埋係咪食到好為止啊?唔該晒



...
買澳紐出,呢D只係扶助,最重要你搞好你身體,當你覺得冇咁易病,即係成功了,因為D菌打敗杖,當然你要用你方法,保持強壯穩固的免疫力啦!仲有血液循環系統好!





子爵府

積分: 12427


218#
發表於 13-4-29 22:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+13-04-29+發表前

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
同埋想知有無話邊隻醋好d啊?唔該晒
用白醋便可,所以用麗的棉唔會留D絲系入面啦!




水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


219#
發表於 13-4-29 22:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heffalumpiglet+於+13-04-29+

原帖由 ozoz 於 13-04-29 發表
係,有婦女健康服務可以約時間。
係呀!好平,好似係$100。

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


侯爵府

積分: 21743

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


220#
發表於 13-4-29 22:50 |只看該作者

引用:念珠菌已纏繞左我兩年,之前睇開個醫生,因

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
念珠菌已纏繞左我兩年,之前睇開個醫生,因為d藥無咩效的,所以無睇好耐了但我無論m前定m後都好 ...
你用咩避孕?
我試過食薬好嚴重,一停薬自己番哂



在我的字典裡,只有歡樂而沒有憂愁,小人們做什麼都影響唔到我  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo