跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 74100


201#
發表於 13-9-3 11:28 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 11:20
ly同亞媽堅咪得囉

ww同佢亞媽都好水
你唔水呀...仲教得, 唔洗補習, 已經好好


水晶宮

積分: 74100


202#
發表於 13-9-3 11:29 |只看該作者
成朝係到睇佢校曆......mark低邊日放假


琥珀宮

積分: 165356


203#
發表於 13-9-3 11:31 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:24
即係以往冇阿SIR教書?

LY今年都好多阿sir教, 數, 電, 體, 常
anson p 一般p1-3係miss教
上p4就會有亞sir教


琥珀宮

積分: 165356


204#
發表於 13-9-3 11:33 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:25
佢應該冇諗ly會跟佢禁耐, 平時62有野做, 佢4點幾就返家啦...

尋日仲同ly去埋火車博物館先再返我家
行程好豐富


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


205#
發表於 13-9-3 11:33 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 10:59
而家果班d同學已經隔左一年無一齊玩架喇

佢地由p2升p3時入左精ling班,ww入唔到
其實隔離班都係咁玩...而且好快又玩返埋架啦


琥珀宮

積分: 165356


206#
發表於 13-9-3 11:34 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:28
我估咋, 藝術文化....

另外仲有視義科wor, 佢地p睇e科好重ka.....
5係你講我未聽過


琥珀宮

積分: 165356


207#
發表於 13-9-3 11:35 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:28
你唔水呀...仲教得, 唔洗補習, 已經好好
又係bor


水晶宮

積分: 74100


208#
發表於 13-9-3 11:35 |只看該作者
jcy 發表於 13-9-3 11:33
其實隔離班都係咁玩...而且好快又玩返埋架啦
係呀, 其實好快佢地又好熟落.....



琥珀宮

積分: 165356


209#
發表於 13-9-3 11:36 |只看該作者
jcy 發表於 13-9-3 11:33
其實隔離班都係咁玩...而且好快又玩返埋架啦
都係...佢地會auto約定


琥珀宮

積分: 165356


210#
發表於 13-9-3 11:37 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:29
成朝係到睇佢校曆......mark低邊日放假
今年anson p 好少額外假放


水晶宮

積分: 74100


211#
發表於 13-9-3 11:38 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-9-3 11:34
5係你講我未聽過
我都唔知, 睇佢個時間表, 冇lala多左e科.....

上次好似有個講座提及過.....but冇咩心機去聽.....只知我地有個視藝ms係hk拎左個什麼大獎, 可能用佢既方法, 係p發揚光大掛


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


212#
發表於 13-9-3 11:39 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-9-3 11:37
今年anson p 好少額外假放
但係你地學校永遠都早1-2日放長假呢樣好...避到機票sur-charge


水晶宮

積分: 74100


213#
發表於 13-9-3 11:40 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-9-3 11:37
今年anson p 好少額外假放
黎緊16已經有...之後10月頭又校運會, 又有補假放啦

要留意下, 唔係我地點約去玩呀....


琥珀宮

積分: 165356


214#
發表於 13-9-3 11:40 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:38
我都唔知, 睇佢個時間表, 冇lala多左e科.....

上次好似有個講座提及過.....but冇咩心機去聽.....只知我地 ...


琥珀宮

積分: 165356


215#
發表於 13-9-3 11:41 |只看該作者
jcy 發表於 13-9-3 11:39
但係你地學校永遠都早1-2日放長假呢樣好...避到機票sur-charge
mug你咁犀利


琥珀宮

積分: 165356


216#
發表於 13-9-3 11:43 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:40
黎緊16已經有...之後10月頭又校運會, 又有補假放啦

要留意下, 唔係我地點約去玩呀....
anson next thu水運會往年第2日都5洗返今年冇呀要返


水晶宮

積分: 74100


217#
發表於 13-9-3 11:43 |只看該作者
冇左pk, 我都要時間去調節下......

d時間真係唔多夠用.....


水晶宮

積分: 56663


218#
發表於 13-9-3 11:44 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:27
禁就c啦.....返學黎做咩呀, 唔係靠家長掛

照正常諗, 入得ed班, 唔係搵d好既老師教咩......好似攪到冇晒人 ...

咁我自己就覺得唔應該靠曬學校既....

因為我覺得1vs40應該照顧唔到幾多,加上而家d野咁深....所以而家個個都補習/家長都跟得好貼


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


219#
發表於 13-9-3 11:45 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:40
黎緊16已經有...之後10月頭又校運會, 又有補假放啦

要留意下, 唔係我地點約去玩呀....
我地校無得上網睇假期


水晶宮

積分: 56663


220#
發表於 13-9-3 11:47 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:28
你唔水呀...仲教得, 唔洗補習, 已經好好

只係降低要求黎就下自己

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo