立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74100
lokwai 發表於 13-9-3 11:20 ly同亞媽堅咪得囉 ww同佢亞媽都好水
琥珀宮
積分: 165356
fw5775 發表於 13-9-3 11:24 即係以往冇阿SIR教書? LY今年都好多阿sir教, 數, 電, 體, 常
fw5775 發表於 13-9-3 11:25 佢應該冇諗ly會跟佢禁耐, 平時62有野做, 佢4點幾就返家啦... 尋日仲同ly去埋火車博物館先再返我家
積分: 198236
lokwai 發表於 13-9-3 10:59 而家果班d同學已經隔左一年無一齊玩架喇 佢地由p2升p3時入左精ling班,ww入唔到
fw5775 發表於 13-9-3 11:28 我估咋, 藝術文化.... 另外仲有視義科wor, 佢地p睇e科好重ka.....
fw5775 發表於 13-9-3 11:28 你唔水呀...仲教得, 唔洗補習, 已經好好
jcy 發表於 13-9-3 11:33 其實隔離班都係咁玩...而且好快又玩返埋架啦
fw5775 發表於 13-9-3 11:29 成朝係到睇佢校曆......mark低邊日放假
SZEYUEN 發表於 13-9-3 11:34 5係你講我未聽過
SZEYUEN 發表於 13-9-3 11:37 今年anson p 好少額外假放
fw5775 發表於 13-9-3 11:38 我都唔知, 睇佢個時間表, 冇lala多左e科..... 上次好似有個講座提及過.....but冇咩心機去聽.....只知我地 ...
jcy 發表於 13-9-3 11:39 但係你地學校永遠都早1-2日放長假呢樣好...避到機票sur-charge
fw5775 發表於 13-9-3 11:40 黎緊16已經有...之後10月頭又校運會, 又有補假放啦 要留意下, 唔係我地點約去玩呀....
積分: 56663
fw5775 發表於 13-9-3 11:27 禁就c啦.....返學黎做咩呀, 唔係靠家長掛 照正常諗, 入得ed班, 唔係搵d好既老師教咩......好似攪到冇晒人 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy