跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16409

醒目開學勳章


2201#
發表於 11-1-25 11:56 |只看該作者
其實家先係最重要, 你有聽話既彥仔彥妹已經好好LA.
琴日我先又炳完謙少黎, 條友仔成日無黎正經, 又無耐性, 又硬頸. 琴日返到婆婆到佢話部遊戲機壞左開唔到, 我幫佢睇佢就不停話唔係咁, 仲係到又扭又喊. 仲想打我. 最後俾我捉左入房炳, 出黎又再喊唔肯食飯, 再俾我捉入房要佢喊完想食飯先准出黎. 返歸同佢溫書又唔正經, 明明識既野都死要寫錯既答案出黎, 俾我擦完又擦, 真係火都出埋
原帖由 彥仔媽媽 於 11-1-25 11:31 發表
我就係係度成日咁諗先可以平衡到自己,
因為我有這個家有j&k既支持,
人地點加都沒有好幸福既家沒有聽話既小朋友,
好似黑心左d, 但就係咁諗我先可以睇得開,
今晚出街食, 唔想在家, 自己同j&k出街食 ~ 哈哈

...


伯爵府

積分: 16409

醒目開學勳章


2202#
發表於 11-1-25 11:59 |只看該作者
睇唔到實物好難覆你架WOR. 可能覆你都係叫你帶朗朗落去俾佢睇下
原帖由 littlecar 於 11-1-25 11:45 發表
打左去問醫生...未覆....


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2203#
發表於 11-1-25 12:06 |只看該作者
唔知呀....d兒科等好耐....有少少唔想去架.....
原帖由 lovelyfelix 於 11-1-25 11:59 發表
睇唔到實物好難覆你架WOR. 可能覆你都係叫你帶朗朗落去俾佢睇下


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


2204#
發表於 11-1-25 12:10 |只看該作者
診所今早岩岩先打唻話報告返左 ,
不過今晚彥爸有班唔去睇啦 ,
明晚馬會批左假唔洗返收工先去睇啦 !!!

多謝關心 ~ 哈哈

原帖由 littlecar 於 11-1-25 11:45 發表
甘你依家真係幸福....彥仔彥妹好生性....將來睇番轉頭...你會講好在無升過.....人地果d明爭暗鬥....咪由得人地lor.....最緊要今晚又食得開心.....查實你幾時再去醫生度check....長氣d都要叫你食清d....


...



公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


2205#
發表於 11-1-25 12:12 |只看該作者
唔去都要去啦 , 為左朗朗 , 等耐d都要啦 ,
唔好延遲去睇啦 , 快快睇好預備過年啦 !!!

原帖由 littlecar 於 11-1-25 12:06 發表
唔知呀....d兒科等好耐....有少少唔想去架.....


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2206#
發表於 11-1-25 12:15 |只看該作者
診所多細菌...
原帖由 彥仔媽媽 於 11-1-25 12:12 發表
唔去都要去啦 , 為左朗朗 , 等耐d都要啦 ,
唔好延遲去睇啦 , 快快睇好預備過年啦 !!!


伯爵府

積分: 16409

醒目開學勳章


2207#
發表於 11-1-25 12:23 |只看該作者
你無咩事呀?
係電話都問下姑娘先麻. 我次次有body check都係打電話去問架咋, 個e生鬼咁多人要我去排隊睇報告, 真係no way la.
原帖由 彥仔媽媽 於 11-1-25 12:10 發表
診所今早岩岩先打唻話報告返左 ,
不過今晚彥爸有班唔去睇啦 ,
明晚馬會批左假唔洗返收工先去睇啦 !!!

多謝關心 ~ 哈哈


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


2208#
發表於 11-1-25 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16409

醒目開學勳章


2209#
發表於 11-1-25 12:50 |只看該作者
忽咩鬼事吖, 佢知自己衰咩架, 不過持住有公公婆婆係到我唔會罰佢, 我咪罰俾佢睇lor
原帖由 anaBB 於 11-1-25 12:45 發表
我都係咁話, 畀多一倍人工, 但係日日冇得放工, 星期六日又要返工, 我寧願賺少d陪下d仔.

謙媽, 你忽視謙謙謙la. 阿d都好曳好扭, 我嬲到入房唔啋佢, 由佢lur地, 佢好驚, e+一扭我就問佢可唔可以扭, 佢即刻 ...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


2210#
發表於 11-1-25 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2211#
發表於 11-1-25 14:20 |只看該作者
謙謙好多野都知....不過有時一急佢就要發出黎先....呢D真係要等佢慢慢大.....D耐性再多D先好D....
原帖由 lovelyfelix 於 11-1-25 12:50 發表
忽咩鬼事吖, 佢知自己衰咩架, 不過持住有公公婆婆係到我唔會罰佢, 我咪罰俾佢睇lor


伯爵府

積分: 16588


2212#
發表於 11-1-25 14:30 |只看該作者
hihi

我琴日都無返工, 卓晞琴日凌晨燒到~40度, 朝早同佢睇醫生, 醫生話佢扁桃腺發炎, 上星期5先同佢睇完醫生都未發炎, d咳/痰多咗, 要食抗生素, 跟住佢都無乜燒, 到今朝3點幾都係37.x度, 仲諗住可以返學添, 點知到6點幾又燒到39.2度, 成日臨天光又燒番, 日頭燒吓停吓, 真係煩
  


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2213#
發表於 11-1-25 14:32 |只看該作者
退左燒都休息1日先好返學....學校多細菌....
原帖由 vf2006 於 11-1-25 14:30 發表
hihi

我琴日都無返工, 卓晞琴日凌晨燒到~40度, 朝早同佢睇醫生, 醫生話佢扁桃腺發炎, 上星期5先同佢睇完醫生都未發炎, d咳/痰多咗, 要食抗生素, 跟住佢都無乜燒, 到今朝3點幾都係37.x度, 仲諗住可以返學添, 點知到6 ...


伯爵府

積分: 16409

醒目開學勳章


2214#
發表於 11-1-25 14:34 |只看該作者
咁你要俾唱k飲多d水, 休息多d. 扁桃腺發炎唔會咁快好架, 你遇唱k呢個wk都唔好返學la.
原帖由 vf2006 於 11-1-25 14:30 發表
hihi

我琴日都無返工, 卓晞琴日凌晨燒到~40度, 朝早同佢睇醫生, 醫生話佢扁桃腺發炎, 上星期5先同佢睇完醫生都未發炎, d咳/痰多咗, 要食抗生素, 跟住佢都無乜燒, 到今朝3點幾都係37.x度, 仲諗住可以返學添, 點知到6 ...


大宅

積分: 3415


2215#
發表於 11-1-25 14:37 |只看該作者
Hi~


伯爵府

積分: 16588


2216#
發表於 11-1-25 14:39 |只看該作者
見佢琴日成日都無乜燒, 到半夜3點幾都係37.x度, 仲以為佢唔會再起過, 加上今日放學係學校有英文班上, 唔想miss咗嘛

原帖由 littlecar 於 11-1-25 14:32 發表
退左燒都休息1日先好返學....學校多細菌....
  


大宅

積分: 3415


2217#
發表於 11-1-25 14:40 |只看該作者
呢d天氣, 大人細路要保重身體, 週末又再凍番 mouth: ... 希望你地小朋友快d好番, 開開心心過新年


伯爵府

積分: 16409

醒目開學勳章


2218#
發表於 11-1-25 14:41 |只看該作者
扁桃腺發炎你要預3,4日先好番架. 而且退左燒都要24-48小時先返得學架. 就黎過年, 俾唱k休息多d, 好過la.
原帖由 vf2006 於 11-1-25 14:39 發表
見佢琴日成日都無乜燒, 到半夜3點幾都係37.x度, 仲以為佢唔會再起過, 加上今日放學係學校有英文班上, 唔想miss咗嘛


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2219#
發表於 11-1-25 14:43 |只看該作者
身體要緊呀....佢地D燒好反覆架....醫生都會講小朋友D燒多數燒下又停下.....
原帖由 vf2006 於 11-1-25 14:39 發表
見佢琴日成日都無乜燒, 到半夜3點幾都係37.x度, 仲以為佢唔會再起過, 加上今日放學係學校有英文班上, 唔想miss咗嘛


大宅

積分: 3415


2220#
發表於 11-1-25 14:43 |只看該作者
扁桃腺發炎有咩病徵架, 除左發燒之外

原帖由 lovelyfelix 於 11-1-25 14:41 發表
扁桃腺發炎你要預3,4日先好番架. 而且退左燒都要24-48小時先返得學架. 就黎過年, 俾唱k休息多d, 好過la.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo