興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   27


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2201#
發表於 12-9-6 13:24 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 13:13
咁我一向都係柔柔地既.....

柔柔地嘅癲媽嗎?

我真係擺明係惡果種~~~

唉, 其實我都好想做小鳥依人架....你唔強咪我硬撐囉~


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2202#
發表於 12-9-6 13:26 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 13:11
原來係因為免費.....

好羨慕~~~

暑假中我有三套戲想同呀女同 C6 去睇~~~

不過真係太貴, 最終只睇到一套....其餘兩套唯有等佢出啦~


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


2203#
發表於 12-9-6 13:39 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 13:24
柔柔地嘅癲媽嗎?

我真係擺明係惡果種~~~
我 C6 成日都話我係大鳥依人 話我就嚟擲 C 企喎

點評

miffymiffy    發表於 12-9-6 15:27


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2204#
發表於 12-9-6 13:59 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 13:18
呢個世界無絕對嘅~~~

不過點解你咁抗拒生多個呢?
因為無錢......


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2205#
發表於 12-9-6 13:59 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 13:24
柔柔地嘅癲媽嗎?

我真係擺明係惡果種~~~
心情好咪柔囉....心情唔好咪惡呢.....


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2206#
發表於 12-9-6 14:38 |只看該作者
birdy09 發表於 12-9-6 13:39
我 C6 成日都話我係大鳥依人 話我就嚟擲 C 企喎

我 C6 笑過我係海象


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2207#
發表於 12-9-6 14:40 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 13:59
因為無錢......

我都無~~~

不過, 平有平養, 貴有貴養啦~~

有兩個可以 share 好多用品嘅~~~~

加上, 唔想第時有錢都生唔出後悔~~~至多自己慳多啲啲啲啲啲啲啦~~~~~


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2208#
發表於 12-9-6 14:41 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 14:40
我都無~~~

不過, 平有平養, 貴有貴養啦~~
不過真係負擔唔起多一個人仔呀 !! 既然我有一個, 已經好心足架喇....


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2209#
發表於 12-9-6 14:42 |只看該作者
本帖最後由 SillyPigPig 於 12-9-6 14:43 編輯
chocolate9592 發表於 12-9-6 13:59
心情好咪柔囉....心情唔好咪惡呢.....

我嘅心情仲難測過地震架~~~

而家都努力改善中~~


p.s. 我唔係驚 C6 嫌棄~~~而係驚呀女學我咁, 所以一定要改~~


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2210#
發表於 12-9-6 14:43 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 14:42
我嘅心情仲難測過地震架~~~

而家都努力改善中~~
咁我都算係架....不過已經好過之前, 因為呢排個仔開始返學, 一切好似可以控制到.....


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2211#
發表於 12-9-6 14:44 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 14:41
不過真係負擔唔起多一個人仔呀 !! 既然我有一個, 已經好心足架喇....

咁又真係百物騰貴嘅~~~~~

其實我都覺好重負擔, 但當諗到第時老咗, 呀女娘家得佢一個揹起, 無人同佢商量, 如果我哋百年歸老, 無人撐佢, 真係好驚佢俾人蝦, 咁會好慘架嘛~~~~~

所以辛苦啲都生多個~~~


男爵府

積分: 7458

畀面勳章


2212#
發表於 12-9-6 14:59 |只看該作者

引用:Quote:星野月櫻+發表於+12-9-6+01:55+簡單

原帖由 birdy09 於 12-09-06 發表
星野,套戲恐唔恐怖架
劇場唔恐怖,不過係有d驚嚇位




大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2213#
發表於 12-9-6 15:02 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 14:43
咁我都算係架....不過已經好過之前, 因為呢排個仔開始返學, 一切好似可以控制到..... ...

我個女今日都開學~~~

煩到我C~~~~

如果在你哋嚟講, 係俾搞~~

在我嚟講, 係撒旦同我玩嘢~~~


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2214#
發表於 12-9-6 15:48 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 14:44
咁又真係百物騰貴嘅~~~~~

其實我都覺好重負擔, 但當諗到第時老咗, 呀女娘家得佢一個揹起, 無人同佢 ...
咁我個係仔會好d既,而且我唔會要佢養


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2215#
發表於 12-9-6 15:56 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 15:48
咁我個係仔會好d既,而且我唔會要佢養

咁我都無諗過要呀女養呀~~~只係諗我哋老咗, 有咩頭暈身慶, 屋企有啲咩事情佢都有人同佢有商有量~

而且娘家多個人撐腰, 佢第時無咁易俾人蝦咁囉~ (我諗)

不過都係果句, 生女真係洗多好多錢, 衫仔又靚, 裙仔又靚, 又 accessories....

我而家自己好少買衫, 但就好難忍手唔買俾呀女~


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2216#
發表於 12-9-6 17:12 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 15:56
咁我都無諗過要呀女養呀~~~只係諗我哋老咗, 有咩頭暈身慶, 屋企有啲咩事情佢都有人同佢有商有量~

而且娘 ...
所以團公成日都話好在呢個係仔, 如果唔係一定俾佢寵壞.....


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2217#
發表於 12-9-6 17:18 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 17:12
所以團公成日都話好在呢個係仔, 如果唔係一定俾佢寵壞.....

講開你個仔~~

團長你快啲教我點軍訓我肚入面嘅 b 仔啦~~~
我都想佢獨立啲呀 (因為呀女好嗲好依賴咁)


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2218#
發表於 12-9-6 17:26 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 17:18
講開你個仔~~

團長你快啲教我點軍訓我肚入面嘅 b 仔啦~~~
好難教你架禾....因為好殘忍架.....


大宅

積分: 3415

畀面勳章 BK Milk勳章


2219#
發表於 12-9-6 17:31 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-9-6 17:26
好難教你架禾....因為好殘忍架.....

吓?!!!! 你當年對大肚嘅自己做咗啲咩胎教呀?


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2220#
發表於 12-9-6 17:34 |只看該作者
SillyPigPig 發表於 12-9-6 17:31
吓?!!!! 你當年對大肚嘅自己做咗啲咩胎教呀?
我pm俾條link你睇喇.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo