美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


侯爵府

積分: 20639


2241#
發表於 14-8-23 22:51 |只看該作者
homa. 發表於 14-8-23 22:33
係呀, 一盒4支. 有60ml黑ba lotion, 好抵呀.

真係好抵, 雖然其他唔係跟SET/VIP GIFT SAMPLE只有幾包SERUM同防晒同防皺紋SERUM三樣,
不過跟GIFT的已經超抵.
我原本只係買六千幾, 就係因為買夠8000送半支BA LOTION, 所以先買埋個MASK.


侯爵府

積分: 20639


2242#
發表於 14-8-23 22:52 |只看該作者
homa. 發表於 14-8-23 22:24
你送咗咩gift? 我上個星期買咗五千幾送咗防晒set, hand cream, 黑ba travel set.

咁你的防晒SET有乜架? 你好似多啲SAMPLE喎~


侯爵府

積分: 20639


2243#
發表於 14-8-23 22:57 |只看該作者
:)123 發表於 14-8-23 22:27
買滿8仟送黑ba 水都好實用。

我覺得用好小份量就足夠同鍾意好似吸收晒的感覺。 所以最近常常search pola b ...

我覺得佢其實比CDP抵喎, 佢用的份量好少, BA話我面細, 啲嘢用1泵, 或2 泵都夠, 應該可以用四個月左右.
咁...比起CDP同SHISEIDO樣樣都用兩三泵, 真係划算好多喎.

我見佢支美白得25ML, BA話一泵就得, 可以用上三個月, 真係抵喎.

同埋佢支LOTION+MILK上手感覺好潤, 又吸收好快, 感覺好過CDP的BASIC LINE,
所以我先咁快買咁多嘢嚟試~


子爵府

積分: 12860


2244#
發表於 14-8-23 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-22+發表你

原帖由 KAY+2 於 14-08-23 發表
居然第一次買,就用了八千幾。買了cream set, the mask, 美白(大)set, 同重點美白。BA都幾好,送咗幾包se ...
嘩,好毒呀!我諗緊係香港買定去日本買好呀!

黑BA lotion & 重點美白必買!milk買唔買好呢!好似lotion 加milk先叫一set用!





男爵府

積分: 7865


2245#
發表於 14-8-23 23:01 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-23 22:52
咁你的防晒SET有乜架? 你好似多啲SAMPLE喎~
Whitissimo防晒lotion加支spray同有個布袋. 我冇沖涼液同body cream.


男爵府

積分: 7865


2246#
發表於 14-8-23 23:02 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-23 22:57
我覺得佢其實比CDP抵喎, 佢用的份量好少, BA話我面細, 啲嘢用1泵, 或2 泵都夠, 應該可以用四個月左右.
咁. ...
咁你塊面細就著數, ba叫我美白精華要用2泵.


子爵府

積分: 12860


2247#
發表於 14-8-23 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-22+發表你

原帖由 KAY+2 於 14-08-23 發表
居然第一次買,就用了八千幾。買了cream set, the mask, 美白(大)set, 同重點美白。BA都幾好,送咗幾包se ...
你兩支美白都買左?幾$?我都想買美白,但係佢有兩支,邊支好d?




侯爵府

積分: 20639


2248#
發表於 14-8-23 23:05 |只看該作者
andersmama 發表於 14-8-23 22:58
嘩,好毒呀!我諗緊係香港買定去日本買好呀!

黑BA lotion & 重點美白必買!milk買唔買好呢!好似lotion ...

我本身唔鐘意用乳液, 不過佢個MILK真係潤, 但就無SHISEIDO FS嗰支咁笠,
超快吸收, 呢點我好鐘意, 佢啲嘢一上手就吸晒, 但又潤, 幾好咁~

你睇下佢送唔送MILK囉, 我連埋啲SET+VIP GIFT, 已經有4支LOTION+3支MILK,
可以試真先再買貨嚟用.

我見日本係平過HK, 支EYE CREAM都係1700左右, HK要二千幾喎.
不過佢VIP DAY有85折就比較接近日本價錢囉.
但唔知日本有無咁多GIFT送呢?


侯爵府

積分: 20639


2249#
發表於 14-8-23 23:08 |只看該作者
andersmama 發表於 14-8-23 23:03
你兩支美白都買左?幾$?我都想買美白,但係佢有兩支,邊支好d?

美白有一支係全面用, 一支係重點搽斑位.
因為我好多斑, 所以兩支都買.

重點嗰支1250, 全面嗰支我買了大SET 50ML 2500 (BA話我可以用半年)

你睇下你多唔多斑...唔多單買全面嗰支就得.


侯爵府

積分: 20639


2250#
發表於 14-8-23 23:11 |只看該作者
homa. 發表於 14-8-23 23:01
Whitissimo防晒lotion加支spray同有個布袋. 我冇沖涼液同body cream.

我原本想買WHITISSIMO支防晒, 點知佢一叫我買防晒就買BA嗰支, 係好潤, 不過超貴,
唔捨得買呀.

好彩個BA都送了一支SAMPLE俾我試下, 成9ML咁多, 可以試真啲先買~


男爵府

積分: 7453


2251#
發表於 14-8-23 23:19 |只看該作者
homa. 發表於 14-8-23 23:01
Whitissimo防晒lotion加支spray同有個布袋. 我冇沖涼液同body cream.
我估因為上星期沖涼液未stock , 所以比hand cream 您。 ba 都是這樣offer 比我, 但我話寧願等有貨先取。


大宅

積分: 2973


2252#
發表於 14-8-23 23:23 |只看該作者

引用:Quote:homa. 發表於 14-8-23 23:01 Whitiss

原帖由 KAY+2 於 14-08-23 發表
我原本想買WHITISSIMO支防晒, 點知佢一叫我買防晒就買BA嗰支, 係好潤, 不過超貴,
唔捨得買呀.
請問ba果支 防曬係點架?同埋幾錢?係咪買夠5000做vip可以即時有85折?


子爵府

積分: 12860


2253#
發表於 14-8-23 23:26 |只看該作者

引用:Quote:andersmama+發表於+14-8-23+23:03+你

原帖由 KAY+2 於 14-08-23 發表
美白有一支係全面用, 一支係重點搽斑位.
因為我好多斑, 所以兩支都買.
重點可以搽全面嗎?

有jm話全面個支麻麻,重點個支好得,我無咩斑,諗住重點一支搽哂咋




侯爵府

積分: 20639


2254#
發表於 14-8-23 23:28 |只看該作者
happytracy 發表於 14-8-23 23:23
請問ba果支 防曬係點架?同埋幾錢?係咪買夠5000做vip可以即時有85折?

BA支防晒係牙膏裝, 白色的. 金鐘間鋪張POSTER嗰支就係.
45ML, 9百幾 (我唔記得實際幾多), 好貴, 我無買, 不過BA俾咗支9ML SAMPLE我試~

VIP係買滿5000, 之後的先有85折.
即係頭5000係無折的.


男爵府

積分: 7453


2255#
發表於 14-8-23 23:29 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-23 23:11
我原本想買WHITISSIMO支防晒, 點知佢一叫我買防晒就買BA嗰支, 係好潤, 不過超貴,
唔捨得買呀.
WHITISSIMO枝防晒都好用, 唔貴同唔笠仲可以防蚊咬。


侯爵府

積分: 20639


2256#
發表於 14-8-23 23:30 |只看該作者
andersmama 發表於 14-8-23 23:26
重點可以搽全面嗎?

有jm話全面個支麻麻,重點個支好得,我無咩斑,諗住重點一支搽哂咋

我覺得佢唔係好同質地.
全面嗰支係水狀, 重點係杰身的.
重點可以全面搽, 眼都搽得. 不過佢咁杰身, 搽全面要用量好多, 唔係好划算喎~


侯爵府

積分: 20639


2257#
發表於 14-8-23 23:32 |只看該作者
:)123 發表於 14-8-23 23:29
WHITISSIMO枝防晒都好用, 唔貴同唔笠仲可以防蚊咬。

個BA連試都無俾我試, 直接幫我用了BA支防晒. 不過支BA又真係好潤的, 啱我咁乾的人


大宅

積分: 2551


2258#
發表於 14-8-23 23:36 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-23+13:35+milk

原帖由 :)123 於 14-08-23 發表
上次您問我pp hn 儲分制度,是買滿22k 之後會寄返二張買五仟扣減三百的coupon 比您。
...
Thanks. 唔係好多咋喔,仲要買三五千先用到。




男爵府

積分: 7453


2259#
發表於 14-8-23 23:38 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-23 23:32
個BA連試都無俾我試, 直接幫我用了BA支防晒. 不過支BA又真係好潤的, 啱我咁乾的人 ...
可能見您一出手買那麼多係大戶, 所以介紹枝貴野比您。 同埋ba 果枝新出無耐。

lotion + milk 用到三四個月唔奇, 我 milk 8mls sample 剩係早上 用,用左三星期。


男爵府

積分: 7453


2260#
發表於 14-8-23 23:40 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-23 23:36
Thanks. 唔係好多咋喔,仲要買三五千先用到。
依家差左好多, 以前五仟扣六百。 好過無羅。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo