美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 7865


2281#
發表於 14-8-24 00:01 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-23 23:52
原來可以咁架...咁咪抵啲? 哎呀, 我蠢咗呀. (>_
佢送多咗samples比你當抵返啦


男爵府

積分: 7453


2282#
發表於 14-8-24 00:02 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-23 23:57
我第一次買時有黑BA shower set同hand cream,另加samples。
咪好似一時一樣。 我之前已係普通 VIP , 但今次買都有4枝果SET SAMPLE 送, 我仲每SET GIFT 問BA 是那個優惠的禮品。


大宅

積分: 2551


2283#
發表於 14-8-24 00:03 |只看該作者

引用:Quote::)123+發表於+14-8-23+23:47+果個ba+

原帖由 KAY+2 於 14-08-23 發表
我今日個BA係靚女, 後生嗰個, 都算係瘦的...不過同場都佢一個, 我比較唔到. ...
你就好啦,我尋日去個個BA比較手緊俾sample。之前買開個個好好多。不過最衰無留意呢個BA個名,如果唔係下次買野前打落counter問下係唔係度先去。




侯爵府

積分: 20639


2284#
發表於 14-8-24 00:04 |只看該作者
homa. 發表於 14-8-24 00:01
佢送多咗samples比你當抵返啦

OK啦, 我問佢要按摩膏SAMPLE佢話無, 不過其他都主動俾, 見我試乜都俾乜.


伯爵府

積分: 17671


2285#
發表於 14-8-24 00:09 |只看該作者

回覆:albion 終於黎香港~~~(updated: 報價)

可以share cream set 包括啲samples 嗎?我都想試!




侯爵府

積分: 20639


2286#
發表於 14-8-24 00:10 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-24 00:03
你就好啦,我尋日去個個BA比較手緊俾sample。之前買開個個好好多。不過最衰無留意呢個BA個名,如果唔係下次 ...

我都無留意靚女BA叫乜名呀.


伯爵府

積分: 17671


2287#
發表於 14-8-24 00:10 |只看該作者

回覆:albion 終於黎香港~~~(updated: 報價)

Share photos pls




子爵府

積分: 12860


2288#
發表於 14-8-24 00:14 |只看該作者

引用:Quote:homa.+發表於+14-8-24+00:01+佢送多

原帖由 KAY+2 於 14-08-24 發表
OK啦, 我問佢要按摩膏SAMPLE佢話無, 不過其他都主動俾, 見我試乜都俾乜.
Cream set 幾$呀?有羊gift跟?



點評

涼宮春日  20ml lotion,15ml mi   發表於 14-8-24 00:16


大宅

積分: 2551


2289#
發表於 14-8-24 00:14 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-23+23:57+我第

原帖由 KAY+2 於 14-08-24 發表
我係BA SHOWER SET+兩支BODY CREAM.

其實你覺得支SERUM如何? 效果顯唔顯著呢?
精華好潤。按leaflet,用佢唔駛用mi l k。不過BA話搽完再加milk囉。既然我買左milk,所以宜家兩樣一齊用。

精華暫時唔可以話有好明顯效果,但真係好夠潤,同埋overall好似白左d(今日下午唔覺意望到鏡時突然覺得自己白左d)。 老實講,我最大問題係乾同出粒粒,其他鬆、紋、毛孔大等問題不大。我貪呢個精華全效,有埋美白功能,所以都打算繼續用。只係呢排印多,所以尋晚買埋美白精華同重點美白精華清下d印。




侯爵府

積分: 20639


2290#
發表於 14-8-24 00:16 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-24 00:14
精華好潤。按leaflet,用佢唔駛用mi l k。不過BA話搽完再加milk囉。既然我買左milk,所以宜家兩樣一齊用 ...

BA都係話用精華, 可以唔用MILK. 佢講到全條LINE都可以美白緊緻, 我都好BUY呢點, 所以買咗~


男爵府

積分: 7865


2291#
發表於 14-8-24 00:16 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-24 00:14
精華好潤。按leaflet,用佢唔駛用mi l k。不過BA話搽完再加milk囉。既然我買左milk,所以宜家兩樣一齊用 ...
你夜晚有冇再加cream?


子爵府

積分: 12860


2292#
發表於 14-8-24 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KAY+2+於+14-08-23+發表我本

原帖由 涼宮春日 於 14-08-23 發表
我n年前係日本買過舊版BA,唔計set裝送d gift,唔算送得多sample。
你用左咁耐pola, 有冇用過美白同重點美白?我想試美白,我斑唔多,但想見效d, 想白,邊支好d?




大宅

積分: 2551


2293#
發表於 14-8-24 00:18 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-24+00:14+精華

原帖由 homa. 於 14-08-24 發表
你夜晚有冇再加cream?
緊有,我乾人一名,一定要用cream。




侯爵府

積分: 20639


2294#
發表於 14-8-24 00:19 |只看該作者
andersmama 發表於 14-8-24 00:14
Cream set 幾$呀?有羊gift跟?

CREAM SET係3500$, 有30G CREAM(貨SIZE), 20ML LOTION, 15ML MILK,
9G EYE CREAM, 10G THE FOAM (MASKS嚟架), 同6包0.6ML精華

支EYE CREAM係一半貨SIZE, 好抵~

點評

andersmama  Thanks!  發表於 14-8-24 00:49
forgive?forget?  As last x'mas  發表於 14-8-24 00:22
forgive?forget?  Same items as last x   發表於 14-8-24 00:22


大宅

積分: 2551


2295#
發表於 14-8-24 00:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-23+發表我

原帖由 andersmama 於 14-08-24 發表
你用左咁耐pola, 有冇用過美白同重點美白?我想試美白,我斑唔多,但想見效d, 想白,邊支好d?



...
你唔會左喇,其實我啱啱試黑BA咋,用左兩星期度。美白仲要係尋晚先買,答唔到你個問題住呀。




子爵府

積分: 12860


2296#
發表於 14-8-24 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+andersmama+於+14-08-24+發表

原帖由 涼宮春日 於 14-08-24 發表
你唔會左喇,其實我啱啱試黑BA咋,用左兩星期度。美白仲要係尋晚先買,答唔到你個問題住呀。



...
Oh...thanks!

咁你買左美白定重點呀?




大宅

積分: 2551


2297#
發表於 14-8-24 09:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-24+發表你

原帖由 andersmama 於 14-08-24 發表
Oh...thanks!

咁你買左美白定重點呀?
兩樣都買左。美白精華好水好易推。重點美白係膏狀,好似我多位要搽好快會ko一支。



點評

andersmama  Thanks!  發表於 14-8-24 09:43


大宅

積分: 2973


2298#
發表於 14-8-24 10:24 |只看該作者

回覆:albion 終於黎香港~~~(updated: 報價)

想問大家買咗pola之後仲有冇用之前用緊嘅護膚品?


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2299#
發表於 14-8-24 10:40 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-23 22:18
居然第一次買,就用了八千幾。買了cream set, the mask, 美白(大)set, 同重點美白。BA都幾好,送咗幾包se ...
8千幾!!! 咁你暫時忍手下喇~~^^


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2300#
發表於 14-8-24 10:40 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-23 22:23
流血咁買咗八千幾,今次有排用喇。要忍手唔買shiseido同cdp喇
可唔可以POST相睇下係有D咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo