在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


221#
發表於 09-4-12 22:26 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-4-12 15:55 發表
生多個bb唔係為左比個伴囡囡嫁嘛~
我覺得最重要係睇自己係咪真係好鍾意小朋友之餘,
仲要睇自己o既經濟能力~
我同老公都想比最好o既野囡囡,
怕生多個會偏心之餘,亦可能會削減對囡囡o既生活質素.

況且,兄弟姊妹真係感 ...


我都係咁話... 所以一個夠晒數


大宅

積分: 2333


222#
發表於 09-4-12 23:40 |只看該作者
嘩!!!!
痛咁耐??
真係好想c....

原帖由 月希 於 09-4-12 22:25 發表


你生 第一個咁舒服...第二個都唔會太辛苦啦
你睇我...又唔行得,又唔食得..
陣痛重要痛左30個鐘...
如果要我再生...我真係叫晒救命...


大宅

積分: 3538


223#
發表於 09-4-13 05:14 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-4-12 15:55 發表
生多個bb唔係為左比個伴囡囡嫁嘛~
我覺得最重要係睇自己係咪真係好鍾意小朋友之餘,
仲要睇自己o既經濟能力~
我同老公都想比最好o既野囡囡,
怕生多個會偏心之餘,亦可能會削減對囡囡o既生活質素.

況且,兄弟姊妹真係感 ...


好似我嫁左去英國,爸爸又走左去另―個世界,好彩我媽生左2個,有我Bro同我媽住~我Bro結左婚都同我媽住~無能力就話無辨法,有能力梗係多個好


民房

積分: 9


224#
發表於 09-4-13 11:05 |只看該作者
17歲生 ,,
出世7磅4 ,,
比預產期早左20日 ,,
由陣痛到生大約3個鐘 ...
第二胎
20歲生 ,,
出世6磅3 ,,
比預產期早左25日 ,,
由陣痛到生大約3個鐘 ,,


大宅

積分: 3233


225#
發表於 09-4-13 14:11 |只看該作者
第一胎18歲生,痛左26個鐘,
重8.2磅,預產期果日出世!
第二胎22歲生,痛8個鐘,
重8.6磅,比預產期早2日出世!
第三胎24歲生,催生痛左5個鐘,
重9.2磅,比預產期遲4日出世!


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


226#
發表於 09-4-13 17:17 |只看該作者
原帖由 fannyman07 於 09-4-13 14:11 發表
第一胎18歲生,痛左26個鐘,
重8.2磅,預產期果日出世!
第二胎22歲生,痛8個鐘,
重8.6磅,比預產期早2日出世!
第三胎24歲生,催生痛左5個鐘,
重9.2磅,比預產期遲4日出世! ...


嘩..你3個b都好重磅下喎 好勁丫你


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


227#
發表於 09-4-13 17:18 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-4-12 23:40 發表
嘩!!!!
痛咁耐??
真係好想c....


係丫..果刻真係好想c..
條腰好似比人打斷左咁..
一生完..針都未聯好就瞓死左...


大宅

積分: 2333


228#
發表於 09-4-13 17:20 |只看該作者
聯緊針都訓到??
haha~

原帖由 月希 於 09-4-13 17:18 發表


係丫..果刻真係好想c..
條腰好似比人打斷左咁..
一生完..針都未聯好就瞓死左...


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


229#
發表於 09-4-13 17:58 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-4-13 17:20 發表
聯緊針都訓到??
haha~


30個鐘冇得瞓...之後就會瞓到架啦
我係半夜先開始5分鐘痛一次..
但係之前果d10幾分鐘痛一次..我都冇計啦..如果計埋.我分分鐘痛左40個鐘...


大宅

積分: 3538


230#
發表於 09-4-13 20:02 |只看該作者
原帖由 細欣bb 於 09-4-13 11:05 發表
17歲生 ,,
出世7磅4 ,,
比預產期早左20日 ,,
由陣痛到生大約3個鐘 ...
第二胎
20歲生 ,,
出世6磅3 ,,
比預產期早左25日 ,,
由陣痛到生大約3個鐘 ,,


你2個都早産,早開有條路~


別墅

積分: 641


231#
發表於 09-4-14 00:18 |只看該作者
我23歲生...
Anson B出世6碎半
比預產期早有2個星期..
痛左差唔多6個鐘..順產^^


大宅

積分: 3233


232#
發表於 09-4-14 16:57 |只看該作者
哈哈,係呀個個都足稱架,因為向我個肚入面好食好住,呵呵
原帖由 月希 於 09-4-13 17:17 發表


嘩..你3個b都好重磅下喎 好勁丫你


大宅

積分: 3538


233#
發表於 09-4-14 17:20 |只看該作者
原帖由 fannyman07 於 09-4-13 14:11 發表
第一胎18歲生,痛左26個鐘,
重8.2磅,預產期果日出世!
第二胎22歲生,痛8個鐘,
重8.6磅,比預產期早2日出世!
第三胎24歲生,催生痛左5個鐘,
重9.2磅,比預產期遲4日出世! ...


―個重過―個~勁勁勁!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo