跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


221#
發表於 09-7-14 19:57 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-14 18:46 發表


你有冇參加18/7Party?
我冇join到18/7因為我之前問過已full晒!所以我join左12/7嗰個gathering計埋我嗰日只有9個家庭參加但係嗰日都好好玩bb玩得好開心!
18/7個party好似好多bb join 嗰wor!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


222#
發表於 09-7-14 20:42 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-14 11:50 發表


歡迎! 多d嚟傾吓.
其實我都想join 18/7party不過一早full晒 lu!如果你哋下次有gathering預埋我吖我過嚟荃灣葵青區都好近咋!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


223#
發表於 09-7-15 13:24 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-14 19:57 發表
我冇join到18/7因為我之前問過已full晒!所以我join左12/7嗰個gathering計埋我嗰日只有9個家庭參加但係嗰日都好好玩bb玩得好開心!
18/7個party好似好多bb join 嗰wor! ...


bb玩得好開心就好啦, 我地都係想禁.
18/7個party有90個bb, 我唸會好強壯觀....


大宅

積分: 1157


224#
發表於 09-7-15 13:26 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-14 20:42 發表
其實我都想join 18/7party不過一早full晒 lu!如果你哋下次有gathering預埋我吖我過嚟荃灣葵青區都好近咋!


好呀! 搵日我地出嚟飲茶傾吓.


大宅

積分: 2272


225#
發表於 09-7-15 15:28 |只看該作者
我喺青衣媽咪,一至五就係屯門,我報左青衣長康邨既playgroup等緊佢開班,上網睇好似幾好~


大宅

積分: 3137


226#
發表於 09-7-15 23:35 |只看該作者
Welcome !!

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-13 21:51 發表
hello!我住美孚!我仔仔都係7月出世可否join埋一齊傾吓計呀!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


227#
發表於 09-7-16 00:14 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-15 13:24 發表


bb玩得好開心就好啦, 我地都係想禁.
18/7個party有90個bb, 我唸會好強壯觀....
哇!有成90個bb真係好壯觀呀!咁你記得post上黎話我知好冇玩wor!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


228#
發表於 09-7-16 00:27 |只看該作者
原帖由 Jessiechow720 於 09-7-15 23:35 發表
Welcome !!
很開心我工人已揾到新顧主今晚已走了,我都係冇做嘢2個半月到,想自已全職湊番阿b因為之前要番工假期又少人工又吾多,錯失左阿B好多嘢!不過要做家務唔知自巳適唔適應到呢!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


229#
發表於 09-7-16 00:52 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 00:14 發表
哇!有成90個bb真係好壯觀呀!咁你記得post上黎話我知好冇玩wor!


好呀.


大宅

積分: 1157


230#
發表於 09-7-16 00:58 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 00:27 發表
很開心我工人已揾到新顧主今晚已走了,我都係冇做嘢2個半月到,想自已全職湊番阿b因為之前要番工假期又少人工又吾多,錯失左阿B好多嘢!不過要做家務唔知自巳適唔適應到呢! ...


我就唸住搵返工做, 因為之前自己湊, 家務就做唔到. (不過我有兩個小朋友)
工人嚟咗兩個月, 我真係可以同啟然玩吓, 之前真係無時間.....


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


231#
發表於 09-7-16 01:29 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-16 00:58 發表


我就唸住搵返工做, 因為之前自己湊, 家務就做唔到. (不過我有兩個小朋友)
工人嚟咗兩個月, 我真係可以同啟然玩吓, 之前真係無時間.....
其實我係同99一齊住,我得1個小朋友有時我行開行埋同做家務都有99分擔吓咁囉!應該唔難ge!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9807


232#
發表於 09-7-16 09:16 |只看該作者
如果有個99一齊住要照顧一個bb, 我諗應該ok ! 只係怕婆媳問題 !


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 01:29 發表
其實我係同99一齊住,我得1個小朋友有時我行開行埋同做家務都有99分擔吓咁囉!應該唔難ge!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


233#
發表於 09-7-16 11:02 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 09:16 發表
如果有個99一齊住要照顧一個bb, 我諗應該ok ! 只係怕婆媳問題 !
我同99 62 一齊住左成5年,佢2個本身個人都幾好一啲都唔麻煩嗰隻!都ok!又可以慳番般出去住既洗費!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9807


234#
發表於 09-7-16 11:35 |只看該作者
有99 62 洗物請工人呀 ! 最多請鐘點清潔咪得O羅 !

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 11:02 發表
我同99 62 一齊住左成5年,佢2個本身個人都幾好一啲都唔麻煩嗰隻!都ok!又可以慳番般出去住既洗費!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


235#
發表於 09-7-16 12:15 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 11:35 發表
有99 62 洗物請工人呀 ! 最多請鐘點清潔咪得O羅 !
因為我都係冇做嘢2-3個月到之前有番工咁咪請個工人湊阿b同做家務囉!我99同阿b玩就得,同佢成日都想自由啲去吓街去旅行咁!宜家我冇做嘢更係想凑番阿b啦!又唔想再出去打工咁困身揾$又少!我之前一放工番到屋企個仔眼尾都唔望我一眼,抱佢就咸,淨係識得要個工人,一啲都唔跟我,當時我幾心傷呀!
宜家我成日係屋企凑阿b,個工人又好似多餘左!咁咪索成唔用佢慳番幾仟蚊!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9807


236#
發表於 09-7-16 12:31 |只看該作者
如果經濟許可, 自己湊返好好多 , bb可以學識多d嘢 ! 我就唔得啦 ! 有b, 有狗, 有樓要養 ! 得C6份人工, 真係怕養唔來 ! 加上我份工係準時返工準時收工(95%), 現今d工好多都有返工無收工, 我都滿意啦 ! d人講話做全識媽咪, 辛苦過返工, 妳應同嗎 ?




原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 12:15 發表
因為我都係冇做嘢2-3個月到之前有番工咁咪請個工人湊阿b同做家務囉!我99同阿b玩就得,同佢成日都想自由啲去吓街去旅行咁!宜家我冇做嘢更係想凑番阿b啦!又唔想再出去打工咁困身揾$又少!我之前一放工番到屋企個仔眼尾都唔望我 ...


大宅

積分: 1157


237#
發表於 09-7-16 13:09 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 01:29 發表
其實我係同99一齊住,我得1個小朋友有時我行開行埋同做家務都有99分擔吓咁囉!應該唔難ge!


得1個小朋友應該無問題啦! 加油呀.


大宅

積分: 1157


238#
發表於 09-7-16 13:10 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 11:02 發表
我同99 62 一齊住左成5年,佢2個本身個人都幾好一啲都唔麻煩嗰隻!都ok!又可以慳番般出去住既洗費!


一齊住真係慳好多...........


大宅

積分: 1157


239#
發表於 09-7-16 13:14 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 11:35 發表
有99 62 洗物請工人呀 ! 最多請鐘點清潔咪得O羅 !


真係嫁! 請鐘點清潔大家都舒服d開心d.


大宅

積分: 1157


240#
發表於 09-7-16 13:23 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 12:31 發表
如果經濟許可, 自己湊返好好多 , bb可以學識多d嘢 ! 我就唔得啦 ! 有b, 有狗, 有樓要養 ! 得C6份人工, 真係怕養唔來 ! 加上我份工係準時返工準時收工(95%), 現今d工好多都有返工無收工, 我都滿意啦 ! d人講話做 ...


我都有b, 有狗要養, 無樓要供不過有要交租.
我就係想搵份準時收工, 唔知會唔會禁好彩呢!
如果得1個小朋友我會覺得做全職媽咪好.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo