跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

221#
發表於 05-3-2 01:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

222#
發表於 05-3-2 01:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


223#
發表於 05-3-2 01:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

莫生,
你講左出黎,希望你舒服d啦.........
呢d人真係好難講,家家有本難唸的經.......唉


伯爵府

積分: 18746


224#
發表於 05-3-2 01:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

易拎,
係呀,對我黎講好多旬野囉,因為我好like豬豬著麵包,豬囡著kitty,
咁我係西田掃左日本進口既底衫仔,都係麵包+kitty,
底衫$99/2,now$99/4
包片底衫$69/1,now$69/2
麵包夾衣$129/1,now$129/2
麵包毛毛背心$199,now$69
hello kitty褸$299,now$129.........
仲有好多日本衫仔.......

then,第二場吉豬.......
winnie the pooh衫超平,勁買,
乳墊買一送一,又買,
底褲仔又買


今日唔見左幾張牛牛
Elainecnc 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
我番黎啦

今日行左好多街,又掃西田,又掃吉豬,真係行到我傻呀 :mrgreen: :mrgreen:


你駛唔駛咁駁呀??你一個人帶埋豬女去呀?咁亞豬呢??

有乜筍野先??[/quote]


大宅

積分: 1221


225#
發表於 05-3-2 01:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Mr. Mok,
每家都有一些麻煩成員,只係程度唔同。你有唔開心就係度講出黎,我知你唔想Rita 擔心。訓一覺好,聽朝起身望住梓希你會唔記得d唔開心的事。


大宅

積分: 1221


226#
發表於 05-3-2 01:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

我都要眠啦,聽日見!


男爵府

積分: 7735


227#
發表於 05-3-2 02:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

fergus

老人家o既野真係好敏,好容易會覺得人地覺得佢地冇用,成日講說話比人聽,可能佢想你地話:係呀!好彩有你睇住。之類o既說話,肯定下佢掛!!但佢地偏偏會唔認自己都緊張,自己都錫個孫,就講到自己滿不在乎。有時老人家就同女人一樣(我自己都認),口不對心!!結果就係-->攪到大家都唔開!

無計啦!!你外母,你愛人的老母(好粗俗添!!不過幾押韻!),你都要就下架喇!!只因為你愛你老婆麻!

放鬆d啦!後生仔!!


男爵府

積分: 7735


228#
發表於 05-3-2 02:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

莫生,

我幫你,留多幾板!!


男爵府

積分: 7735


229#
發表於 05-3-2 02:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

奀豬mami~~ 寫道:
易拎,
係呀,對我黎講好多旬野囉,因為我好like豬豬著麵包,豬囡著kitty,
咁我係西田掃左日本進口既底衫仔,都係麵包+kitty,
底衫$99/2,now$99/4
包片底衫$69/1,now$69/2
麵包夾衣$129/1,now$129/2
麵包毛毛背心$199,now$69
hello kitty褸$299,now$129.........
仲有好多日本衫仔.......

then,第二場吉豬.......
winnie the pooh衫超平,勁買,
乳墊買一送一,又買,
底褲仔又買


今日唔見左幾張牛牛 [quote]
Elainecnc 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
我番黎啦

今日行左好多街,又掃西田,又掃吉豬,真係行到我傻呀 :mrgreen: :mrgreen:


你駛唔駛咁駁呀??你一個人帶埋豬女去呀?咁亞豬呢??

有乜筍野先??[/quote][/quote]

真係幾筍喎!!不過我有時間去!!!


男爵府

積分: 7735


230#
發表於 05-3-2 02:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

豬媽,

你未答我你點去呀??點帶兩隻豬去呀?? ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 7735


231#
發表於 05-3-2 02:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

all,

係喎!每次睇完相我都想問你地,你地覺得點抱亞b影相最靚呀??


男爵府

積分: 7735


232#
發表於 05-3-2 02:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

all

我發覺亞b面向前,然後用隻手兜住佢褲浪,真係唔係咁好睇!!(因為我之前成日都係咁!!)不過咁樣抱係最舒服同最安全!!


男爵府

積分: 7735


233#
發表於 05-3-2 02:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

聽日帶晴晴打五合一第三針,唔知會唔會有負作用呢!!

聽完你地講,真係有d擔心!!


男爵府

積分: 7735


234#
發表於 05-3-2 02:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

頂唔住喇!!

盡左力,一個人打左成版咁滯!!

要訓喇!!

各位明天一定會更好啊!!笑下啦!!


男爵府

積分: 5167


235#
發表於 05-3-2 04:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9


咁快開到 PART 9喇, 打個招呼先
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5167


236#
發表於 05-3-2 04:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

ELAINE,
咦........我都諗住星期五帶詠芝打第三針五合一喎, 咁我星期六日可以多D時間陪佢嘛, 那天仲要去健康院添, 因為上次詠芝個頭仔唔夠硬正囉 (不過我覺得只係好左少少咋, 未必可以過關)

Elainecnc 寫道:
聽日帶晴晴打五合一第三針,唔知會唔會有負作用呢!!

聽完你地講,真係有d擔心!!
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5167


237#
發表於 05-3-2 04:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

奀豬mami~~
你真係買左好多野喎, 包片底衫真係唔錯, 但比較上貴左少少, 有冇邊到可以買平D呢 ?-(
乳墊我唔敢買喇, 都唔肯定自己可以餵人奶到幾時, 我驚我頂唔順要補奶粉喇, 鬼叫自己之前偷懶少泵奶少飲湯咩, 嘻嘻. 到時要補奶粉再話過你知啊.


奀豬mami~~ 寫道:
易拎,
係呀,對我黎講好多旬野囉,因為我好like豬豬著麵包,豬囡著kitty,
咁我係西田掃左日本進口既底衫仔,都係麵包+kitty,
底衫$99/2,now$99/4
包片底衫$69/1,now$69/2
麵包夾衣$129/1,now$129/2
麵包毛毛背心$199,now$69
hello kitty褸$299,now$129.........
仲有好多日本衫仔.......

then,第二場吉豬.......
winnie the pooh衫超平,勁買,
乳墊買一送一,又買,
底褲仔又買


今日唔見左幾張牛牛 [quote]
Elainecnc 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
我番黎啦

今日行左好多街,又掃西田,又掃吉豬,真係行到我傻呀 :mrgreen: :mrgreen:


你駛唔駛咁駁呀??你一個人帶埋豬女去呀?咁亞豬呢??

有乜筍野先??[/quote][/quote]
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 18746


238#
發表於 05-3-2 04:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

天使,
你都咁早既,我岩岩溫哂part 8喳,仲有呢度20幾頁未溫呀,不過宜家仲洗緊衫,一陣要去溫埋先

d衫唔貴啦,,,,,,,d質地好正,真係好薄呢,我之前去mothercare買既好厚身,唔係好岩夏天著呀.....

係喎,我都見你係母乳o個part講過,你唔好買啦,用哂存貨先啦,我見好抵囉.....到時冇用,就係二手賣番出去囉 :mrgreen:
ck1656 寫道:
奀豬mami~~
你真係買左好多野喎, 包片底衫真係唔錯, 但比較上貴左少少, 有冇邊到可以買平D呢 ?-(
乳墊我唔敢買喇, 都唔肯定自己可以餵人奶到幾時, 我驚我頂唔順要補奶粉喇, 鬼叫自己之前偷懶少泵奶少飲湯咩, 嘻嘻. 到時要補奶粉再話過你知啊.


[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
易拎,
係呀,對我黎講好多旬野囉,因為我好like豬豬著麵包,豬囡著kitty,
咁我係西田掃左日本進口既底衫仔,都係麵包+kitty,
底衫$99/2,now$99/4
包片底衫$69/1,now$69/2
麵包夾衣$129/1,now$129/2
麵包毛毛背心$199,now$69
hello kitty褸$299,now$129.........
仲有好多日本衫仔.......

then,第二場吉豬.......
winnie the pooh衫超平,勁買,
乳墊買一送一,又買,
底褲仔又買


今日唔見左幾張牛牛 [quote]
Elainecnc 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
我番黎啦

今日行左好多街,又掃西田,又掃吉豬,真係行到我傻呀 :mrgreen: :mrgreen:


你駛唔駛咁駁呀??你一個人帶埋豬女去呀?咁亞豬呢??

有乜筍野先??[/quote][/quote][/quote]


伯爵府

積分: 18746


239#
發表於 05-3-2 04:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

今日係西田見到tomy既玩具好抵,3百幾減到$199喳.....

不過如果你地係買大件野,我就唔覺今次吉豬同西田好抵囉.....

今次都係買衫多,如果你地唔會買住,咁就唔好去啦


伯爵府

積分: 18746


240#
發表於 05-3-2 04:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

ada,
你係唔係想買koko張chair呀???
我一早係沙田mothercare都見到有呀,不過如果係大隻b好可能好快唔岩坐啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo