跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1155


221#
發表於 10-9-9 16:31 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-9-9 15:57 發表


我想順產呀, 想一生完就俾母乳阿B食, 不過之前去我生BB的醫院聽講坐, 佢地話有7-8成係開刀生架, 希望我係另外O個兩成啦!


佢係話有7-8成孕婦要開刀生定你有7-8成要開刀生?


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


222#
發表於 10-9-9 16:32 |只看該作者
我都係會日日除ga...所以暫時冇事...可以留意到佢的變化囉...一戴唔到, 就唔會夾硬戴ga la...

原帖由 chermama 於 10-9-9 16:28 發表


我都好似你咁, 習慣日日番屋企就除, 所以都唔怕...


男爵府

積分: 6934


223#
發表於 10-9-9 16:34 |只看該作者
原帖由 dada123 於 9-9-2010 16:32 發表
我都係會日日除ga...所以暫時冇事...可以留意到佢的變化囉...一戴唔到, 就唔會夾硬戴ga la...


我唔係架...係日日戴住~無咩必要都唔除~

手指咁快腫架~~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


224#
發表於 10-9-9 16:34 |只看該作者
我都有呢張coupon都未用ar...原來係咁, 咁我唔去lu...唔想又忍唔住俾人鋸到一頸血呀...hahaha...


原帖由 ching_800322 於 10-9-9 16:05 發表


我有朋友去過, 佢送的其實係15分鐘咋, 跟住佢會問你加唔加其他野, 我個朋友就加左錢做腳的TREATMENT, 佢話幾舒服GE
但如果你荃灣特登去尖咀做15分鐘又好似唔係好抵, 除非你有其他野做同埋想加錢做下按摸啦。
我都 ...


大宅

積分: 2407


225#
發表於 10-9-9 16:35 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-9-9 16:29 發表
請工人呢家野, 真係好睇彩數, 有d人請個好既, 用足十年8年....有d就好似我其中一個親戚, 2個月就唔要.......


無錯, 呢d好講彩數, 我有個fd佢媽咪請咗個工人20幾年, 由我個fd細個湊到佢大, 到依家佢結埋婚, 生埋仔, 呢個工人幫佢湊埋個啱啱出世嘅bb, 好到啱都得...


男爵府

積分: 5391


226#
發表於 10-9-9 16:35 |只看該作者
預我一支洗頭水 !!

原帖由 ching_800322 於 10-9-9 16:27 發表
我想再問多次, 有冇MAMI 會去010買薑洗頭水同淋浴露, 牌子係GINGER CARE,

如果夠6支就有7折, 我想個FD夾埋諗住要4支先, 仲爭2支呀, 有興趣一齊買就PM 我啦

未折前的價錢:
洗頭水: $195
淋浴露: $255 ...


男爵府

積分: 5391


227#
發表於 10-9-9 16:36 |只看該作者
嘩...又真係好好好好喎...如果我請到呢d就好lu ~


原帖由 chermama 於 10-9-9 16:35 發表


無錯, 呢d好講彩數, 我有個fd佢媽咪請咗個工人20幾年, 由我個fd細個湊到佢大, 到依家佢結埋婚, 生埋仔, 呢個工人幫佢湊埋個啱啱出世嘅bb, 好到啱都得... ...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


228#
發表於 10-9-9 16:37 |只看該作者
薑洗頭水怕唔怕太剌激頭皮呀 ?
會唔會甩頭髮架 ?


男爵府

積分: 5391


229#
發表於 10-9-9 16:37 |只看該作者
係囉....嚇得我丫 ~


原帖由 chermama 於 10-9-9 16:31 發表


我得閒都有去果邊睇, 講到個個都好得人驚咁, 越睇越驚, 所以我唔睇喇, 呢個世上應該仲有好嘅工人, 唔會全部都咁衰...


大宅

積分: 2407


230#
發表於 10-9-9 16:38 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-9 16:34 發表


我唔係架...係日日戴住~無咩必要都唔除~

手指咁快腫架~~


我一返到屋企要將手上所有首飾&手錶全部除底, 我覺得戴住好辛苦...


男爵府

積分: 5391


231#
發表於 10-9-9 16:39 |只看該作者
其實我又唔係腫...不過前排勁熱, 覺得啜住好唔舒服 (未有bb前又冇覺得唔c服喎), 可能熱到連手指都出汗 ~

原帖由 siuting111 於 10-9-9 16:34 發表


我唔係架...係日日戴住~無咩必要都唔除~

手指咁快腫架~~


大宅

積分: 2407


232#
發表於 10-9-9 16:40 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-9 16:34 發表
我都有呢張coupon都未用ar...原來係咁, 咁我唔去lu...唔想又忍唔住俾人鋸到一頸血呀...hahaha...


yes, 我都係咁諗, 呢d唔係必需嘛, 無謂洗埋呢d錢, 我要留番d錢俾bb...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


233#
發表於 10-9-9 16:54 |只看該作者
好鬼眼瞓啦又...仲有1個鐘先收工...今日好開心收到個年年都送月餅俾我的朋友的月餅啦...我超like ga...明早就開來吃...yummy!

明日老闆又出差lu...明天會free好多呀...今日都係唔敢上咁多bk....

唔知星期六照4D會點呢? 到下午時我們又會係講座度見到面...又有衫仔拎...好開心呀....



23w Beibei重563g, 9.11(26w)照4D


大宅

積分: 2407


234#
發表於 10-9-9 16:56 |只看該作者
好快就到中秋節, 大家會唔會食月餅, 金柚, 楊桃, 水晶梨...呢?


男爵府

積分: 5391


235#
發表於 10-9-9 16:59 |只看該作者
我都好眼瞓....不過我仲有半個鈡就收工, yeah !!!

咁快開月餅食 ?! 唔等到中秋先開封 ~

原帖由 dada123 於 10-9-9 16:54 發表
好鬼眼瞓啦又...仲有1個鐘先收工...今日好開心收到個年年都送月餅俾我的朋友的月餅啦...我超like ga...明早就開來吃...yummy!

明日老闆又出差lu...明天會free好多呀...今日都係唔敢上咁多bk....

唔知星期 ...


禁止發言

積分: 1348


236#
發表於 10-9-9 17:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5391


237#
發表於 10-9-9 17:00 |只看該作者
呢d唔食得咩 ???

中秋節..仲有一個wk就7個月, 我咩都食lu...涼嘅咪最多食少d囉 ~


原帖由 chermama 於 10-9-9 16:56 發表
好快就到中秋節, 大家會唔會食月餅, 金柚, 楊桃, 水晶梨...呢?


禁止發言

積分: 1348


238#
發表於 10-9-9 17:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2407


239#
發表於 10-9-9 17:05 |只看該作者
原帖由 kikim 於 10-9-9 17:00 發表


我都就來訓著左喇, 要等多成個鐘先放工, 好辛苦AR....


我咪又係, 今日响公司悶到抽筋...


大宅

積分: 3335


240#
發表於 10-9-9 17:06 |只看該作者
hi all
頭先我去左 漆咸道果間motherworld買托腹帶, 見到有啲哺乳bar特價$50@, 個sales 話斷碼wor, 不過有得試, 又有我size, 本來想買1黑1肉色, 但個sales話同款1買要買2個(...其實我覺得佢lie)...佢sell我買4個, 最後我買咗2黑&買托腹帶lor...都幾抵gar haha

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo