自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 2479


221#
發表於 12-10-19 19:43 |只看該作者
曾經都是這樣,但最後我都.去咗補習班.另外再坐校車.我多咗啲時間出來可以在家煲劇.


子爵府

積分: 12628

2018復活節勳章


222#
發表於 12-10-19 23:12 |只看該作者
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-19 23:13 編輯

今晚我申請左放假,一個人去行街,去買野,靜靜地食一餐,唔駛趕住返屋企,真係好似鬆左d,無左透唔到氣的感覺...

因為我對自己好有要求,成日都想做好"媽媽" 呢份工,所以真係好大壓力....

真係要久不久放下假,做返自己,仲要多d上嚟bk呻下,relax下.....多謝哂各位mama的分享及意見,我會努力!!!


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


223#
發表於 12-10-19 23:17 |只看該作者

bongbongmum 的帖子

有我陪你… 我同你做緊嘅嘢一模一樣,我仲要帶公司嘢返屋企做,辛苦!




男爵府

積分: 8812


224#
發表於 12-10-20 01:03 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我同你一樣,後悔生了小朋友更加後悔結婚,後悔嫁了一個從來不懂欣賞自己的老公,日日瞓醒都想回到未嫁時。





禁止訪問

積分: 3023


225#
發表於 12-10-20 01:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 319


226#
發表於 12-10-20 04:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2124


227#
發表於 12-10-20 04:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
加油




琥珀宮

積分: 156736

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


228#
發表於 12-10-20 04:21 |只看該作者

引用:但佢細個時都帶比你好多歡樂喎 +

原帖由 meko~ 於 12-10-18 發表
但佢細個時都帶比你好多歡樂喎
但係歡樂時間好短暫呢

所以我只生一個,一早已經預計到讀書時既辛苦。諗起都想喊


男爵府

積分: 5263


229#
發表於 12-10-20 05:00 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油吧! 完全明白...因為我都好後悔, 但既然生咗, 頂硬上吧, 你唔錫佢地唔照顧佢地, 無人理佢地架啦




禁止訪問

積分: 7605


230#
發表於 12-10-20 06:58 |只看該作者

引用:陪太子讀書係辛苦架啦...你緊佢唔緊...所以

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17486


231#
發表於 12-10-20 07:04 |只看該作者

回覆:ikhouvanje 的帖子

被心機




禁止訪問

積分: 7605


232#
發表於 12-10-20 07:05 |只看該作者

引用:我成日都諗,而家勞勞氣氣又過一日,好快就

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1626


233#
發表於 12-10-20 10:10 |只看該作者

引用:唔好輕易放棄,總有一天可成材,[推薦你聽

原帖由 yuexu 於 12-10-18 發表
唔好輕易放棄,總有一天可成材,[推薦你聽,陳百強。至愛]
一齊加油




珊瑚宮

積分: 113437


234#
發表於 12-10-20 10:12 |只看該作者
Lula 發表於 12-10-20 10:10
一齊加油
放心我會好好孝順我媽

PS我再講多次 我未結婚架
生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


235#
發表於 12-10-20 10:18 |只看該作者
same here!!!! add oil!!!


侯爵府

積分: 23412


236#
發表於 12-10-20 10:25 |只看該作者
elam 發表於 12-10-18 22:46
我同你情況一樣, 你並不孤單。

me2


子爵府

積分: 10621

玩具勳章


237#
發表於 12-10-20 12:11 |只看該作者
回覆 bongbongmum 的帖子

努力、加油!
間中約朋友仔出黎鬆下, 食餐飯又好, shopping下又好!
我最初都好似你咁架, 湊仔湊到顛!
不過依家識得放鬆下自己!


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


238#
發表於 12-10-20 12:36 |只看該作者
happyday5hk 發表於 12-10-20 06:58
教大家一個方法,默書切勿就住小朋友的速度來讀,你可以找部有得錄音的電話,自己讀一次,錄起佢,每句重復 ...

我一向都係咁對仔仔....不過我係每句讀三次...唔會讀慢D...讀完3次就下一句...
我仔初初有投訴..我讀咁快佢點寫.
我答佢..老師係全班人前讀...讀完就下句...全班咁多人..佢冇可能個個問佢寫完未...
你寫得唔夠快..SORRY...你冇分囉...
想100分...唔該你做野要快靚正...
重有錯左我唔係錯既抄5次...係全部默書範圍抄1次..錯得多抄得多..

我仔由小一到小四..默書都係100UP架


大宅

積分: 1380

畀面勳章


239#
發表於 12-10-20 12:44 |只看該作者
唔好咁灰,好多想生但是都唔是咁容易有。看到樓主我反而覺得自己好可憐


男爵府

積分: 9862


240#
發表於 12-10-20 12:58 |只看該作者
回覆 bongbongmum 的帖子

我同妳一樣.2個仔,1個k2...1個P.2二個真係十級反豆...好辛苦.....人人話我太緊張日日都就嚟爆炸.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo