興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 73346


221#
發表於 13-7-9 11:24 |只看該作者

引用:Quote:wcandtt+發表於+13-7-9+11:14+Y?cos+

原帖由 gemiling 於 13-07-09 發表
cos he thinks diploma is lower than degree (which is true), and he thinks that if my grade is good, ...
Soooo, u studied in poly finally?




珍珠宮

積分: 38873


222#
發表於 13-7-9 11:24 |只看該作者

引用:Quote:wcandtt+發表於+13-7-9+11:14+Y?cos+

原帖由 gemiling 於 13-07-09 發表
cos he thinks diploma is lower than degree (which is true), and he thinks that if my grade is good, ...
但咁大個仲兜巴星你當時嬲嗎?


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


223#
發表於 13-7-9 11:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-07-09+發表co

原帖由 wcandtt 於 13-07-09 發表
Soooo, u studied in poly finally?
yup我呢d死硬頸

跟住半工讀finish,3/4個degree,再飛過去finish the rest




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


224#
發表於 13-7-9 11:30 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-9 11:26
yup我呢d死硬頸

跟住半工讀finish,3/4個degree,再飛過去finish the rest

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


225#
發表於 13-7-9 11:30 |只看該作者


MM AGENT打尼..我個新姐姐15/7到...但我16/7飛~~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


226#
發表於 13-7-9 11:31 |只看該作者
180 發表於 13-7-9 11:30
MM AGENT打尼..我個新姐姐15/7到...但我16/7飛~~~~:t ...

..玩野咩...頂..唔遲唔早, 真係時間MM好~~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


227#
發表於 13-7-9 11:31 |只看該作者
180 發表於 13-7-9 11:30
MM AGENT打尼..我個新姐姐15/7到...但我16/7飛~~~~:t ...

又會突然咁快既


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


228#
發表於 13-7-9 11:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-07-09+發表co

原帖由 jarjane 於 13-07-09 發表
但咁大個仲兜巴星你當時嬲嗎?
嬲爆我次次俾老豆打都係com面。
我好hate呢樣,我覺得幾歲都吾應該打面。com人從來都吾係為懲罰。係大人吾識control自己angry要發洩既借口




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


229#
發表於 13-7-9 11:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wcandtt+於+13-07-09+發表Soo

原帖由 gemiling 於 13-07-09 發表
yup我呢d死硬頸

跟住半工讀finish,3/4個degree,再飛過去finish the rest
我意思finish poly再半工讀degree




水晶宮

積分: 52056


230#
發表於 13-7-9 11:33 |只看該作者
早晨呀!!!
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


珍珠宮

積分: 38873


231#
發表於 13-7-9 11:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jarjane+於+13-07-09+發表但

原帖由 gemiling 於 13-07-09 發表
嬲爆我次次俾老豆打都係com面。
我好hate呢樣,我覺得幾歲都吾應該打面。com人從來都吾係為懲罰。係大人吾 ...
錫番!好欣賞你夠硬淨,不向惡勢力屈服


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


232#
發表於 13-7-9 11:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-07-09+發表嬲

原帖由 jarjane 於 13-07-09 發表
錫番!好欣賞你夠硬淨,不向惡勢力屈服
硬淨有時吾好ga




水晶宮

積分: 52056


233#
發表於 13-7-9 11:38 |只看該作者
上次咪話我家洗衣雞壞左
今日CFU上左黎, 要兩千大洋呀


回應上次青BB問保養要一個月內續先得
我係5月15號到期, 但部機6月尾壞... 你話係咪整定...


唉........................................................好無心機..................
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


珍珠宮

積分: 38873


234#
發表於 13-7-9 11:40 |只看該作者

引用:上次咪話我家洗衣雞壞左今日CFU上左黎,+要

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 13-07-09 發表
上次咪話我家洗衣雞壞左
今日CFU上左黎, 要兩千大洋呀
$2000買過部分期供好過喇


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


235#
發表於 13-7-9 11:41 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-7-9 11:38
上次咪話我家洗衣雞壞左
今日CFU上左黎, 要兩千大洋呀

買新架啦


水晶宮

積分: 52056


236#
發表於 13-7-9 11:43 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-9 11:41
買新架啦

但... 薯佬已去左襟錢話整
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


237#
發表於 13-7-9 11:46 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-7-9 11:43
但... 薯佬已去左襟錢話整

吓....緊係唔整啦 2千買到部日本機啦
如果你部機買無一萬蚊我覺得唔值得整


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


238#
發表於 13-7-9 11:49 |只看該作者
180 發表於 13-7-9 11:30
MM AGENT打尼..我個新姐姐15/7到...但我16/7飛~~~~:t ...
掉佢喺agent度等你返嚟先比佢入屋得唔得架?


水晶宮

積分: 52056


239#
發表於 13-7-9 11:52 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯+發表於+13-7-9+11:43+但.

原帖由 RSG媽媽 於 13-07-09 發表
吓....緊係唔整啦 2千買到部日本機啦
如果你部機買無一萬蚊我覺得唔值得整
...
截唔住啦 佢在家我返緊工
佢應承整人地就動手了

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


240#
發表於 13-7-9 11:53 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-7-9 11:52
截唔住啦 佢在家我返緊工
佢應承整人地就動手了

mouth:壞咩要咁貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo