跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


241#
發表於 09-7-16 13:23 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 12:31 發表
如果經濟許可, 自己湊返好好多 , bb可以學識多d嘢 ! 我就唔得啦 ! 有b, 有狗, 有樓要養 ! 得C6份人工, 真係怕養唔來 ! 加上我份工係準時返工準時收工(95%), 現今d工好多都有返工無收工, 我都滿意啦 ! d人講話做 ...


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


242#
發表於 09-7-16 14:45 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 12:31 發表
如果經濟許可, 自己湊返好好多 , bb可以學識多d嘢 ! 我就唔得啦 ! 有b, 有狗, 有樓要養 ! 得C6份人工, 真係怕養唔來 ! 加上我份工係準時返工準時收工(95%), 現今d工好多都有返工無收工, 我都滿意啦 ! d人講話做 ...
我本人就好ENJOIN全職媽媽!可以自己照顧番阿B!可能阿B我得來不易所以我好珍惜佢唔想錯失阿B任何既第一次!而我是做服務性行業一個月得4日假又吾隱定話放邊日人工又唔多又成日掛住阿B。我C6就番朝九晚六逢紅日放假一星期番5日工而我就同佢相反成曰都冇FAMILY DAY!
如果有份工好似你咁而又有負擔的話換着我都會做ge!
所以話返工好or full time mama好就好睇個人想点同經濟各方面配唔配合囉!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


243#
發表於 09-7-16 14:48 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-16 13:14 發表


真係嫁! 請鐘點清潔大家都舒服d開心d.
我都係咁諗!如果唔係我都幾吃力
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9807


244#
發表於 09-7-16 14:51 |只看該作者
ada

又有養狗呀 ! 妳有幾隻 ? 我本來養三隻, 但上年其中一隻死咗 !! 宜家有兩隻 ! 我都知做全識媽咪對小朋友會好d , 但一諗好多嘢要$, 我唔想兩公婆為$吵 ! 我現在都會選擇返工 ! 我學歷唔高, 有唔係d高位, 我怕第時搵唔到工呀 !



原帖由 adayautsang 於 09-7-16 13:23 發表


我都有b, 有狗要養, 無樓要供不過有要交租.
我就係想搵份準時收工, 唔知會唔會禁好彩呢!
如果得1個小朋友我會覺得做全職媽咪好.


男爵府

積分: 9807


245#
發表於 09-7-16 15:12 |只看該作者
妳話妳bb得來不易, 係指邊方面 ? 我未生我bb出來時我都曾經小產過, 如果妳指這方面, 我會好明白 !
如果妳好enjoin做全職媽媽, 這幾年要好好珍惜呀 ! bb好快大最得意係這幾年呀 ! 我就無計要做在職媽媽 !




原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 14:45 發表
我本人就好ENJOIN全職媽媽!可以自己照顧番阿B!可能阿B我得來不易所以我好珍惜佢唔想錯失阿B任何既第一次!而我是做服務性行業一個月得4日假又吾隱定話放邊日人工又唔多又成日掛住阿B。我C6就番朝九晚六逢紅日放假一星期 ...


禁止訪問

積分: 5956


246#
發表於 09-7-16 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9807


247#
發表於 09-7-16 15:58 |只看該作者
妳地隻狗同亞B friend唔friend呀 ! 我個狗女就蝦小b, 狗仔就幫小b對付狗女 ! 狗仔同小b係同日生日呀 ! 所以好friend呀 !


禁止訪問

積分: 5956


248#
發表於 09-7-16 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9807


249#
發表於 09-7-16 16:27 |只看該作者
我隻狗仔成日力咗我個仔d玩具咬 ! 我個仔一坐係地下, 我隻狗就不停咁錫佢塊面錫咀...........


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


250#
發表於 09-7-16 16:41 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 15:12 發表
妳話妳bb得來不易, 係指邊方面 ? 我未生我bb出來時我都曾經小產過, 如果妳指這方面, 我會好明白 !
如果妳好enjoin做全職媽媽, 這幾年要好好珍惜呀 ! bb好快大最得意係這幾年呀 ! 我就無計要做在職媽媽 !




...
我唔係小產而係我本身有問題攪左成年幾2年先有bb,其間不段咁睇e生洗了好多$及用左好多時問和精神,壓力等!所以咪得來易囉!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


禁止訪問

積分: 5956


251#
發表於 09-7-16 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


252#
發表於 09-7-16 16:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9807


253#
發表於 09-7-16 17:00 |只看該作者
咁妳有咗時候咪開心到不得了 !

咁妳坐月時有無好好寶身, d人話坐月時如果寶得好, 好過未生時呀 !:)

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 16:41 發表
我唔係小產而係我本身有問題攪左成年幾2年先有bb,其間不段咁睇e生洗了好多$及用左好多時問和精神,壓力等!所以咪得來易囉!


男爵府

積分: 9807


254#
發表於 09-7-16 17:05 |只看該作者
我地係到先比佢地一齊玩 , 其實妳都會知隻狗d性格, 係可唔可以玩, 我隻狗女就唔得o羅 !



原帖由 IPBB 於 09-7-16 16:42 發表



係呀! 不過, 我唔比亞仔搞隻狗... 因為我亞仔太細...費時佢地有沖突呀!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


255#
發表於 09-7-16 17:14 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 17:00 發表
咁妳有咗時候咪開心到不得了 !

咁妳坐月時有無好好寶身, d人話坐月時如果寶得好, 好過未生時呀 !:)
係呀!所以我很感恩!我坐月嗰陣99都照顧得我幾好成日鄧嘢比我食!我身體確實係好過以前,所以我都想遲啲追多個!不過得個諗字我c6未必很!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


256#
發表於 09-7-16 17:18 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-16 16:44 發表


咁我又明白呀, 因為我都有d朋友都比較難有bb架... !
所以你要好好珍惜囉... !
係呀!其實我真係好感恩!我睇e生果陣見好多攪左好耐成幾年怎至乎成10年都冇!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9807


257#
發表於 09-7-16 17:34 |只看該作者
如果妳真係咁想追多個, 咪同C6講, 對宜家bb有幾好
o羅 ! 妳咁鐘意bb, 妳無我咁多負擔有99, 62 !



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 17:14 發表
係呀!所以我很感恩!我坐月嗰陣99都照顧得我幾好成日鄧嘢比我食!我身體確實係好過以前,所以我都想遲啲追多個!不過得個諗字我c6未必很! ...


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


258#
發表於 09-7-16 17:51 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 17:34 發表
如果妳真係咁想追多個, 咪同C6講, 對宜家bb有幾好
o羅 ! 妳咁鐘意bb, 妳無我咁多負擔又有99, 62 !
其實我成日有意與無意間都同隻c6講過!佢就問番我轉頭,係咪你養先!其實話就話冇乜負擔但都係得c6一個揾$又要比家用99又要供阿仔啲保險基金重有佢自巳啲洗費同保險呢!第曰阿仔重要學嘢,幼稚園洗費都幾吃力ge!

[ 本帖最後由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 17:52 編輯 ]
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


259#
發表於 09-7-16 18:03 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 14:51 發表
ada

妳又有養狗呀 ! 妳有幾隻 ? 我本來養三隻, 但上年其中一隻死咗 !! 宜家有兩隻 ! 我都知做全識媽咪對小朋友會好d , 但一諗好多嘢要$, 我唔想兩公婆為$鬧吵 ! 我現在都會選擇返工 ! 我學歷又唔高, 有唔係d高 ...


我都有兩隻. 我都係為錢所以選擇搵工 (要做家務都係其中1個問題), 依家有時都會為錢兩公婆有分歧! 我學歷都唔高, 希望有彩數.....


大宅

積分: 1157


260#
發表於 09-7-16 18:06 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-16 15:30 發表
我同你地一樣, 有狗有b要養, 都係交緊租... 都係得c6一個人搵$$, 真係岩岩好.. 多d都冇.. 遲d bb大左想學下其他野, 都要諗下計啦...!


你會唔會比Alex返N1呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo