原帖由 socket 於 09-7-16 12:31 發表 
如果經濟許可, 自己湊返好好多 , bb可以學識多d嘢 ! 我就唔得啦 ! 有b, 有狗, 有樓要養 ! 得C6份人工, 真係怕養唔來 ! 加上我份工係準時返工準時收工(95%), 現今d工好多都有返工無收工, 我都滿意啦 ! d人講話做 ...
我本人就好ENJOIN全職媽媽!可以自己照顧番阿B!可能阿B我得來不易所以我好珍惜佢唔想錯失阿B任何既第一次!而我是做服務性行業一個月得4日假又吾隱定話放邊日人工又唔多又成日掛住阿B。我C6就番朝九晚六逢紅日放假一星期番5日工而我就同佢相反成曰都冇FAMILY DAY!
如果有份工好似你咁而又有負擔的話換着我都會做ge!
所以話返工好or full time mama好就好睇個人想点同經濟各方面配唔配合囉!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html