跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


241#
發表於 05-3-2 04:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

今日見你地係咁串ada,真係比你地笑c呀........ :lol:

ada,快d還激啦


伯爵府

積分: 18746


242#
發表於 05-3-2 04:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

南瓜,
豬豬好似比elise mark左啦
不過我都係好suggest自由戀愛呢 :mrgreen: :mrgreen:
Pumpkin_mama 寫道:
wing wing & horace.... 年紀大少少.. 都係一個好選擇....有安全感d.....

[size=medium]豬媽/chun ma:你地d仔比人mark 左咪???[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
南瓜 ma,
唔緊要...考累吓浩賢添。

[quote]
happy_mother 寫道:
小pump ,
you have another choice, that's me.

Regars,
Wing Wing
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 18746


243#
發表於 05-3-2 04:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sandy,
我個hotmail幫我auto升到250mb喎....我都冇攪過"佢"
ymc2727 寫道:
car man,

pm & email 咗比您添架喇!

Hotmail 郵箱勁升至25MB的方法!!
大家快D試下啦, it works....!!!!!


STEP 1:
登入: www.hotmail.com
按下【選項】(在條bar近右邊)
按下【個人】
按下【更改個人資料】
於【國家(地區)】一項,改成【美國】
然後選【佛羅里達州】
郵遞區號】鍵入【33332】
按【更新】
按【繼續】
按【登出】

STEP 2:
登入: http://memberservices.passport.net
按【關閉我的.NET PASSPORT帳號】
填入電郵地址及密碼,按【登入】
按下【連絡HOTMAIL】
按下【關閉我的帳號】


STEP 3:
登入: www.hotmail.com
按【啟動我的帳號】
按 【我同意】

完成!郵箱勁升至25MB!
一個星期後會升到250MB添架!


伯爵府

積分: 18746


244#
發表於 05-3-2 05:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

易拎,
你琴日唔溫書 都話我老公今日off呀 :mrgreen:
Elainecnc 寫道:
豬媽,

你未答我你點去呀??點帶兩隻豬去呀?? ?-( ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


245#
發表於 05-3-2 05:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car仔,
未.................
上次豬豬11個月大先黎.......
你...係唔係餵得唔密呢,所以咁早come back
car_pretty 寫道:
all 人奶 ma, 有問題:
人哋嚟 m 咪??
第一次係點?? 有冇山紅暴發??
呢兩日有 d 啡啡哋色嘢, 唔知係咪嚟料呢??


伯爵府

積分: 18746


246#
發表於 05-3-2 05:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

我又自己打左一版啦


伯爵府

積分: 18746


247#
發表於 05-3-2 05:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

訓啦,88


男爵府

積分: 7640


248#
發表於 05-3-2 06:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

all, good morning ~~

琴日出左街, 咁快去到 part 9, 溫書都溫到我傻...

chu ma,
你買左好多嘢喎, 攪到我心思思都想去西田


男爵府

積分: 7640


249#
發表於 05-3-2 07:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car 仔,

chunchun8個幾月大, 我 m 先嚟,
宜家仲未嚟...
好似chu ma講可能你餵少左人奶, 所以會快d 嚟返.

car_pretty 寫道:
all 人奶 ma, 有問題:
人哋嚟 m 咪??
第一次係點?? 有冇山紅暴發??
呢兩日有 d 啡啡哋色嘢, 唔知係咪嚟料呢??


男爵府

積分: 7640


250#
發表於 05-3-2 07:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

南瓜媽,

好似兩隻仔都未比有興趣人仕睇中喎, 佢地都ok架..:mrgreen:

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
wing wing & horace.... 年紀大少少.. 都係一個好選擇....有安全感d.....

[size=medium]豬媽/chun ma:你地d仔比人mark 左咪???[quote]


男爵府

積分: 7640


251#
發表於 05-3-2 07:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sze,

兩日冇得見baby, 一定好掛住好掛住, 以前chunchun唔見幾個鐘都唔得...

SZEYUEN 寫道:
剛收到電話奶奶帶baby去拜年老公今晚要overnight, 咁我點算 ?-( ?-( , "哎"兩日冇見baby啦 :cry: :cry:


男爵府

積分: 7640


252#
發表於 05-3-2 07:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

梓希爸爸,

琴晚見你好氣頂, 希望你同rita今日心情好返!
有時真係家家有本難諗的經, 佢咁講嘢真係幾討厭, 可能伯母係更年期都未定...


珍珠宮

積分: 33393

好媽媽勳章


253#
發表於 05-3-2 08:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

早晨,TODAY 好冷,出街cloth多件....


男爵府

積分: 5167


254#
發表於 05-3-2 08:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

我都未黎M, 但呢排分泌多左, 唔知會唔會係先兆呢
呢排又專登餵番密D, 勤力D, 希望唔駛補奶粉咋.

奀豬mami~~ 寫道:
car仔,
未.................
上次豬豬11個月大先黎.......
你...係唔係餵得唔密呢,所以咁早come back [quote]
car_pretty 寫道:
all 人奶 ma, 有問題:
人哋嚟 m 咪??
第一次係點?? 有冇山紅暴發??
呢兩日有 d 啡啡哋色嘢, 唔知係咪嚟料呢??
[/quote]
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 17686


255#
發表於 05-3-2 09:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

good morning ar!
[size=large]琴晚Fish玩嘢呀! un頂able呀!
一陣對住部腦, 撐住個頭眠一眠先


大宅

積分: 1409


256#
發表於 05-3-2 09:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

早晨各位! :lol:


公爵府

積分: 27329


257#
發表於 05-3-2 09:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

morning,

chu ma
你好堅喎, 去完西田又去jusco掃左咁多貨, 我尋晚都去左西田轉左個圈, 不過就主攻連身body, 因為 E 度 D 亞媽話正, 跟手走左落去下層掃減價童裝 (俾亞囡1歲著, 慳 D 麻), 係米奇老豬到買左一條牛仔背心裙, 牛仔褲, 2 件冷衫仔, 跟住係雞仔嘜買左件 down jacket (好抵呀, 半價, 快 D 去買呀), 去埋 mothercare 買左對鞋仔比 Valerie, 抬到我 c 下 c 下


珍珠宮

積分: 33190


258#
發表於 05-3-2 09:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9



琴晚又比elise玩殘,
我已經未夠11點就準備訓架喇,
點知一入房, elise又醒,
ok 飲埋12:00餐奶就訓,
oh..no...2:00, 4:00, 6:00
都起身 :evil: :evil:


侯爵府

積分: 23951


259#
發表於 05-3-2 09:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

morning


公爵府

積分: 27329


260#
發表於 05-3-2 09:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sandy

我個囡係細粒女, 但我都係買 90 既衫比 Valerie
我係預俾佢著成個夏季(秋涼都可以著, 係外面加件外套)
我主力買連身 body 比佢係屋企著, 訓覺時無咁易扯高件衫冷親個肚仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo