Pumpkin_mama 寫道:
wing wing & horace.... 年紀大少少.. 都係一個好選擇....有安全感d.....
[size=medium]豬媽/chun ma:你地d仔比人mark 左咪???[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
南瓜 ma,
唔緊要...考累吓浩賢添。
[quote]
happy_mother 寫道:
小pump ,
you have another choice, that's me.![]()
![]()
![]()
Regars,
Wing Wing

ymc2727 寫道:
car man,
pm & email 咗比您添架喇!
Hotmail 郵箱勁升至25MB的方法!!
大家快D試下啦, it works....!!!!!
STEP 1:
登入: www.hotmail.com
按下【選項】(在條bar近右邊)
按下【個人】
按下【更改個人資料】
於【國家(地區)】一項,改成【美國】
然後選【佛羅里達州】
郵遞區號】鍵入【33332】
按【更新】
按【繼續】
按【登出】
STEP 2:
登入: http://memberservices.passport.net
按【關閉我的.NET PASSPORT帳號】
填入電郵地址及密碼,按【登入】
按下【連絡HOTMAIL】
按下【關閉我的帳號】
STEP 3:
登入: www.hotmail.com
按【啟動我的帳號】
按 【我同意】
完成!郵箱勁升至25MB!
一個星期後會升到250MB添架!
奀豬mami~~ 寫道:
car仔,
未.................
上次豬豬11個月大先黎.......
你...係唔係餵得唔密呢,所以咁早come back[quote]
car_pretty 寫道:
all 人奶 ma, 有問題:
人哋嚟 m 咪??
第一次係點?? 有冇山紅暴發??
呢兩日有 d 啡啡哋色嘢, 唔知係咪嚟料呢??