跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2407


241#
發表於 10-9-9 17:07 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-9 17:00 發表
呢d唔食得咩 ???

中秋節..仲有一個wk就7個月, 我咩都食lu...涼嘅咪最多食少d囉 ~


我都唔知食唔食得, 月餅怕唔怕油同甜吖? 我咁諗咋, 但唔知食唔食得, 可能食少少都唔怕啩...

至於金柚, 楊桃, 水晶梨我一直都有食, 但實際食唔食得, 涼唔涼我又唔知呀...


禁止發言

積分: 1348


242#
發表於 10-9-9 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2723


243#
發表於 10-9-9 17:09 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-9 16:54 發表
好鬼眼瞓啦又...仲有1個鐘先收工...今日好開心收到個年年都送月餅俾我的朋友的月餅啦...我超like ga...明早就開來吃...yummy!

明日老闆又出差lu...明天會free好多呀...今日都係唔敢上咁多bk....

唔知星期 ...

我星期六都去聽講坐呀, 你地星期六可以相認就真係好, 我要930之後先會認倒你地


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


244#
發表於 10-9-9 17:11 |只看該作者
hei hei,啱啱食完tea返嚟.... 滿足!!!

原帖由 ching_800322 於 10-9-9 16:08 發表


哇!!你個頭又多左兩隻角, 仲多左條尾添!!


禁止發言

積分: 1348


245#
發表於 10-9-9 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2723


246#
發表於 10-9-9 17:11 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-9-9 16:56 發表
好快就到中秋節, 大家會唔會食月餅, 金柚, 楊桃, 水晶梨...呢?


我都想食月餅呀, 今年JOIN團購訂左半島嘉麟樓月餅, 不過未去拎。 講起要快D 去拎先得。


大宅

積分: 2407


247#
發表於 10-9-9 17:11 |只看該作者
原帖由 kikim 於 10-9-9 17:01 發表


我呢輪好想食冰皮月餅AR, 我諗係阿B想食....


食冰皮月餅小心d呀, 因為冰皮好易有菌, 食之前要放室溫溶一溶, 怕因為咁而滋生細菌, 一係放雪櫃下格解凍食, 唔好放室溫得唔得呢?


大宅

積分: 2723


248#
發表於 10-9-9 17:13 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-9-9 16:31 發表


佢係話有7-8成孕婦要開刀生定你有7-8成要開刀生?


哈哈, 唔係我。係7-8成係私家醫院生O既人都係開刀, 因為大家一到陣痛忍唔倒就轉左開刀 。
希望我到時真係忍倒痛啦!


男爵府

積分: 6934


249#
發表於 10-9-9 17:13 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 9-9-2010 16:39 發表
其實我又唔係腫...不過前排勁熱, 覺得啜住好唔舒服 (未有bb前又冇覺得唔c服喎), 可能熱到連手指都出汗 ~


咁誇~~
我都怕熱..但未至於手指出埋汗呀..HAHA..


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2407


250#
發表於 10-9-9 17:13 |只看該作者
原帖由 chowjj 於 10-9-9 17:06 發表
hi all
頭先我去左 漆咸道果間motherworld買托腹帶, 見到有啲哺乳bar特價$50@, 個sales 話斷碼wor, 不過有得試, 又有我size, 本來想買1黑1肉色, 但個sales話同款1買要買2個(...其實我覺得佢lie)...佢sell我買4個, ...


$50一個又真係幾抵喎, 如果要換bra嘅jm, 可以去睇睇喎!


大宅

積分: 2566


251#
發表於 10-9-9 17:13 |只看該作者
~發up瘋~
年年中秋都會同班fd去bbq, 佢地今年決定左去西貢d魚排...老公唔俾去....

雖然我明白係有d危險, 但年年都一齊玩, 今年冇得去有d down....


大宅

積分: 2407


252#
發表於 10-9-9 17:14 |只看該作者
原帖由 kikim 於 10-9-9 17:08 發表
我諗住去學嬰兒按摩班, 你地有無諗過學AR...


邊度有得學?


男爵府

積分: 5391


253#
發表於 10-9-9 17:15 |只看該作者
傳統月餅我都唔鈡意食, 冰皮會食1,2舊, 因為多都滯....

水果我諗唔怕啦, 西瓜都食得囉....唔食咁多應該冇問題 !

原帖由 chermama 於 10-9-9 17:07 發表


我都唔知食唔食得, 月餅怕唔怕油同甜吖? 我咁諗咋, 但唔知食唔食得, 可能食少少都唔怕啩...

至於金柚, 楊桃, 水晶梨我一直都有食, 但實際食唔食得, 涼唔涼我又唔知呀... ...


大宅

積分: 2407


254#
發表於 10-9-9 17:16 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-9-9 17:11 發表


我都想食月餅呀, 今年JOIN團購訂左半島嘉麟樓月餅, 不過未去拎。 講起要快D 去拎先得。


我都托人買咗, 今晚就去拎喇, 半島嘉麟樓月餅真係好好味, 尤其是焗番熱佢嚟食...


大宅

積分: 3335


255#
發表於 10-9-9 17:17 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-9-9 17:13 發表


$50一個又真係幾抵喎, 如果要換bra嘅jm, 可以去睇睇喎!


yes 幾抵 gar, 其實我不係要換bra, 係買定生完著lor


男爵府

積分: 5391


256#
發表於 10-9-9 17:18 |只看該作者
咁又真係有d唔開心嘅....話晒年年都玩開....
可唔可以叫你d fd改location呀 ?? 去d安全d嘅地方, 魚排又真係好似好危險, 雖然我唔知果度實際環境係點 !



原帖由 sammiebear 於 10-9-9 17:13 發表
~發up瘋~
年年中秋都會同班fd去bbq, 佢地今年決定左去西貢d魚排...老公唔俾去....

雖然我明白係有d危險, 但年年都一齊玩, 今年冇得去有d down....


洋房

積分: 71


257#
發表於 10-9-9 17:18 |只看該作者
報到: )

我預產期系12月22日:loveliness:


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


258#
發表於 10-9-9 17:19 |只看該作者
我諗住跟ken sir教個d,做足已經好好啦...

原帖由 kikim 於 10-9-9 17:08 發表
我諗住去學嬰兒按摩班, 你地有無諗過學AR...


大宅

積分: 2407


259#
發表於 10-9-9 17:19 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-9-9 17:13 發表


哈哈, 唔係我。係7-8成係私家醫院生O既人都係開刀, 因為大家一到陣痛忍唔倒就轉左開刀 。
希望我到時真係忍倒痛啦!


但突然轉開刀會加好多錢喎, 因為個plan係一早揀定開刀定順產嘛, 我老細咪就係因為突發, 臍帶先出母體, 焗住緊急開刀, 俾多一倍錢出院呀!


大宅

積分: 2723


260#
發表於 10-9-9 17:26 |只看該作者
原帖由 kikim 於 10-9-9 17:08 發表
我諗住去學嬰兒按摩班, 你地有無諗過學AR...


我都想學架, D講座話阿B會訓得好D, 同咪親子關係好D麻。 不過, 上次山林道個免費班冇報到呀, 知唔知邊度仲有得學?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo