想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


241#
發表於 11-9-22 13:47 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 13:46
回覆 cc_ivy 的帖子

但我媽媽係隔離...
搵個藉口洗開auntie~


男爵府

積分: 6108


242#
發表於 11-9-22 13:48 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

搵緊計仔....


男爵府

積分: 5940


243#
發表於 11-9-22 13:52 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 13:48
回覆 cc_ivy 的帖子

搵緊計仔....
你今日感覺點呀, 有咩唔同?


男爵府

積分: 6108


244#
發表於 11-9-22 14:24 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子


成功....叫老公陪我去...哈哈,佢出奇地咁順灘一口答應我!


男爵府

積分: 6108


245#
發表於 11-9-22 14:25 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

唔知點解分祕物多左...(唔知係咪我down得制,,,)

同埋都係胃痛頂到上心口咁...


男爵府

積分: 5940


246#
發表於 11-9-22 14:27 |只看該作者
本帖最後由 cc_ivy 於 11-9-22 14:27 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:25
回覆 cc_ivy 的帖子

唔知點解分祕物多左...(唔知係咪我down得制,,,)

我一直都keep住有分秘物, 今日都多左


男爵府

積分: 6108


247#
發表於 11-9-22 14:30 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我前幾日都好少
係排egg果兩日先會多


男爵府

積分: 5940


248#
發表於 11-9-22 14:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:30
回覆 cc_ivy 的帖子

我前幾日都好少
我只係覺今日多左, 一大pat


男爵府

積分: 6108


249#
發表於 11-9-22 14:34 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我又唔係一大pat 呀
分祕密有無影響架呢其實?


男爵府

積分: 5940


250#
發表於 11-9-22 14:38 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:34
回覆 cc_ivy 的帖子

我又唔係一大pat 呀
我都唔知
真係有機會一齊中 / 唔中


男爵府

積分: 6108


251#
發表於 11-9-22 14:40 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我覺得你ge機會大d, 嘻嘻


男爵府

積分: 5940


252#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:40
回覆 cc_ivy 的帖子

我覺得你ge機會大d, 嘻嘻
點解?????我似病多d


珍珠宮

積分: 30303


253#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 排EGG後體溫

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
回覆 qqj 的帖子

排EGG後體溫
上2個cycle排卵後有36.6以上,但呢幾日都未試過...要夜晚先有...尋晚有36.94,但要計瞓醒未起身嘛...




珍珠宮

積分: 30303


254#
發表於 11-9-22 14:49 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 咦,你都睇中醫?你會唔會

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
回覆 qqj 的帖子

咦,你都睇中醫?你會唔會直接同佢講丫?
梗會啦




男爵府

積分: 6108


255#
發表於 11-9-22 14:53 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

感覺ja,keke


男爵府

積分: 6108


256#
發表於 11-9-22 14:54 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

我每晚都有37.2 =.= 好恐怖..


男爵府

積分: 5940


257#
發表於 11-9-22 14:55 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:53
回覆 cc_ivy 的帖子

感覺ja,keke
你唔好比紅d 嚇親, 仲有時間ma~~可能一日粗過一日~~


男爵府

積分: 6108


258#
發表於 11-9-22 14:58 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

唔驗la,等下星期先再驗~


男爵府

積分: 5940


259#
發表於 11-9-22 15:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:58
回覆 cc_ivy 的帖子

唔驗la,等下星期先再驗~
下星期約埋一齊驗, 一齊派成績表....


男爵府

積分: 6108


260#
發表於 11-9-22 15:04 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈,你諗住直接驗棒棒定驗左綠d先>?
定你無紅d綠d?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo