自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 1792


241#
發表於 12-10-20 13:09 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

好啦好啦,盡情發洩出來,我都明白你感受!!


男爵府

積分: 5955


242#
發表於 12-10-20 13:24 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

好明白,我都经常这样想,只系无讲出口




大宅

積分: 1757


243#
發表於 12-10-20 13:33 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

我每日和你一樣,兩仔好似吾識停咁,一個小二,一個三歲,不過我係ftm,我每曰都會發顛,我計劃緊出返黎做嘢,我仲諗出返黎做嘢會心情放鬆d添,我而家成日都透吾到氣咁,個頭成日都好似有嘢壓住,吾知係未壓力大?




大宅

積分: 1757


244#
發表於 12-10-20 13:37 |只看該作者

引用:香港既教育真係比家長好大壓力,成日話而家

原帖由 廷廷媽 於 12-10-19 發表
香港既教育真係比家長好大壓力,成日話而家香港細路冇左快樂既童年,我想講我都冇左快樂既中年 ...






禁止訪問

積分: 7882


245#
發表於 12-10-20 13:39 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5997


246#
發表於 12-10-20 13:49 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

同感生個女出黎玩自己




大宅

積分: 1626


247#
發表於 12-10-20 14:11 |只看該作者

引用:Quote:Lula+發表於+12-10-20+10:10+一齊加

原帖由 yuexu 於 12-10-20 發表
放心我會好好孝順我媽

PS我再講多次 我未結婚架





禁止訪問

積分: 7605


248#
發表於 12-10-20 14:22 |只看該作者

引用:Quote:happyday5hk+發表於+12-10-20+06:58+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7565


249#
發表於 12-10-20 14:23 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

樓主!我好明你的一齐!我日日後悔中!成日問自己一個就好la,無端端整多件!有自吾在,……i……i……,我大女8岁,细仔1岁9個月,自从细仔出世後,無晒自已時間,大女开始自已搞掂時!犯賤地生多件!好辛苦呀!

[em:3 :]


子爵府

積分: 12367


250#
發表於 12-10-20 14:24 |只看該作者

引用:兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
努力啦


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


251#
發表於 12-10-20 14:39 |只看該作者
happyday5hk 發表於 12-10-20 14:22
good!默得好記得要有獎勵!包事半功倍!

當然..我家一向係論功行賞..沒有不勞而獲...


禁止訪問

積分: 13631

好媽媽勳章


252#
發表於 12-10-20 14:58 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 157


253#
發表於 12-10-20 18:42 |只看該作者


男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


254#
發表於 12-10-20 18:57 |只看該作者
再過十幾年你就會話”好彩生咗兩個仔“


公爵府

積分: 28238


255#
發表於 12-10-20 19:16 |只看該作者
小妮子 發表於 12-10-18 22:43
唉,其實我都有咁諗過,生佢地出黎,佢地辛苦,我又辛苦,都唔知為乜 ...

agreee


珊瑚宮

積分: 118281


256#
發表於 12-10-20 19:23 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油,人人都有想生舊叉燒既時候




伯爵府

積分: 17096


257#
發表於 12-10-20 20:38 |只看該作者
世上只有媽媽好,證明這是事實!相信您真的很勞累了,加油呀媽媽•••


子爵府

積分: 14763


258#
發表於 12-10-20 20:42 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

放學後比兩個仔仔去補習班 你可能以有個自己一個的晏就 你同仔都輕鬆


禁止發言

積分: 16954


259#
發表於 12-10-20 20:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21456

牛年勳章


260#
發表於 12-10-20 20:58 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo