自由講場

跳至

首頁

尾頁
   102


男爵府

積分: 8423


241#
發表於 13-4-29 23:05 |只看該作者

引用:回覆+WillJuneBB+的帖子仲有少著牛仔褲和緊

原帖由 fiona_k 於 13-04-29 發表
回覆 WillJuneBB 的帖子

仲有少著牛仔褲和緊身褲, 因為太焗身
明白了,我會少d著的了




男爵府

積分: 8423


242#
發表於 13-4-29 23:06 |只看該作者

引用:我未生女之前有,生完就無曬,一定吾好食sw

原帖由 糖糖_水晶 於 13-04-29 發表
我未生女之前有,生完就無曬,一定吾好食sweetv野
明白了,我會停食的了




男爵府

積分: 8423


243#
發表於 13-4-29 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 Appleapplelee 於 13-04-29 發表
係呀,試下啦!我以前真係發炎發到想死,陰道炎加尿道炎,咩薬咩紅莓汁都試過



...
想問下hpv係咪得一個藥廠製架咋




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


244#
發表於 13-4-29 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cindyleung0728+於+13-04-29+

原帖由 funky_luv_funny 於 13-04-29 發表
係呀,唔好用護墊~
係呀!唔好用護墊,仲有唔好著貼身牛仔褲。



男爵府

積分: 8423


245#
發表於 13-4-29 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 13-04-29 發表
sorry 講錯左,唔係上海,係广東太耐無用唔記得
唔緊要唔該晒呀




男爵府

積分: 8423


246#
發表於 13-4-29 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+funky_luv_funny+於+13-04-29

原帖由 longheibaby 於 13-04-29 發表
係呀!唔好用護墊,仲有唔好著貼身牛仔褲。
明白明白,我會著多d裙的了




伯爵府

積分: 18627


247#
發表於 13-4-29 23:09 |只看該作者

引用:抵抗力差都會發,建議每日都早D瞓 +

原帖由 Sausauyeung 於 13-04-29 發表
抵抗力差都會發,建議每日都早D瞓
其實呢個係真正嘅原因呀!抵抗力弱就會不停返發架啦




子爵府

積分: 12427


248#
發表於 13-4-29 23:12 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

飲resburrary汁,醫生:對女性生殖器官好有幫助,我女以前經常尿道炎,醫生提議,幾好味




男爵府

積分: 8423


249#
發表於 13-4-29 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sausauyeung+於+13-04-29+發

原帖由 kiki523 於 13-04-29 發表
其實呢個係真正嘅原因呀!抵抗力弱就會不停返發架啦
我會做多d運動,增強抵抗力




男爵府

積分: 8423


250#
發表於 13-4-29 23:17 |只看該作者

引用:飲resburrary汁,醫生:對女性生殖器官好有

原帖由 fannymk 於 13-04-29 發表
飲resburrary汁,醫生:對女性生殖器官好有幫助,我女以前經常尿道炎,醫生提議,幾好味 ...
明白明白,但我是陰道炎,都是一般飲紅莓汁嗎?




伯爵府

積分: 18627


251#
發表於 13-4-29 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kiki523+於+13-04-29+發表其

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
我會做多d運動,增強抵抗力
我有一輪又係咁,食咗幾次抗生素呀




伯爵府

積分: 18208


252#
發表於 13-4-29 23:23 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

我都係比佢困擾左我十幾廿年,睇完醫生塞完又係咁,真係睇到怕!,而家我平時會用護'jin' ,痕時自己搽葯膏,冲涼時會用女性洗液,會爽D!


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


253#
發表於 13-4-29 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+manicheung+於+13-04-29+發表

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
你都係每個月都咁嗎?
我唔係每月,係每日呀


大宅

積分: 2983


254#
發表於 13-4-29 23:31 |只看該作者

引用:大陸有支藥膏叫蛇脂對付念珠菌好得戒飲忌廉

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 13-04-29 發表
大陸有支藥膏叫蛇脂
對付念珠菌好得
戒飲忌廉
可以影張相睇下嗎?




侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


255#
發表於 13-4-29 23:35 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-4-29 23:03
Yes! like this

抄抵咗,叫啲fd幫我買先
thankyou


水晶宮

積分: 52056


256#
發表於 13-4-29 23:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+蕃茄薯仔湯+於+13-04-29+發表

原帖由 babyissac 於 13-04-29 發表
可以影張相睇下嗎?
#237有相呀,你去番前面睇吖

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


男爵府

積分: 9543


257#
發表於 13-4-29 23:40 |只看該作者

引用:念珠菌已纏繞左我兩年,之前睇開個醫生,因

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
念珠菌已纏繞左我兩年,之前睇開個醫生,因為d藥無咩效的,所以無睇好耐了但我無論m前定m後都好 ...
我以前睇開一個,好得 但要一早去排 因超多人睇 同未必收新証…係大角咀 如需要pn我 比資料你


大宅

積分: 1269


258#
發表於 13-4-29 23:44 |只看該作者

回覆:kay4884 的帖子

我之前都有試過3次,依家日日飲一枝益力多,飲左一個月到都無番發,你試下!




男爵府

積分: 5945


259#
發表於 13-4-29 23:46 |只看該作者

回覆:kay4884 的帖子

我有講呀,直接話佢知成日發炎唔斷尾。




大宅

積分: 3193


260#
發表於 13-4-29 23:46 |只看該作者
本帖最後由 天上的風箏 於 13-4-29 23:49 編輯

回覆 WillJuneBB 的帖子

可能幫到你,因為家人系大陸系婦產科醫生,都系叫我用呢支去洗,中藥配方,洗完好舒服,我如果返大陸就會買4-5支,17元一支
[p=28, null, left]功能主治清热燥湿,祛风止痒。用于湿热下注所致的阴部瘙痒,或灼热痛,带下量多,色黄;霉菌性、滴虫性阴道炎及外阴炎见以上症候者。[详情]

[p=28, null, left]用法用量外用,用前摇匀。阴部疾患用本品15毫升加温开水至1000毫升冲洗或坐浴,一日1~2次,一周为1疗程。 [详情]

[p=26, null, left]禁忌症:经期、孕期妇女禁用。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo