立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 82477
原帖由 蕃茄薯仔湯 於 13-07-09 發表 上次咪話我家洗衣雞壞左 今日CFU上左黎, 要兩千大洋呀
水晶宮
積分: 57009
蕃茄薯仔湯 發表於 13-7-9 11:52 截唔住啦 佢在家我返緊工 佢應承整人地就動手了
wonderlulu 發表於 13-7-9 11:23 老豆冚女我媽惡好多呀
積分: 66136
gemiling 發表於 13-7-9 12:02 我媽都有嘈我同企兩個博火。。。 結果老豆出手
版主
積分: 81026
原帖由 gemiling 於 13-07-09 發表 我上次要整太貴,我買左2手機take over。touch wood 用左2年幾無壞過。
sfll 發表於 13-7-9 12:06 一樣 model ?
gemiling 發表於 13-7-9 11:53 我上次要整太貴,我買左2手機take over。touch wood 用左2年幾無壞過。
亞貴 發表於 13-7-9 12:03 成家都咁火爆 同我亞娘有得揮
gemiling 發表於 13-7-9 12:12 我好硬頸。。。 由細到大都硬頸。。。 阿媽阿爸打到飛起。。 但我話no就no
亞貴 發表於 13-7-9 12:11 但二手機你唔知上手用嚟點用咕喎, 如果佢有用嚟洗底衫褲咁咪慘?
gemiling 發表於 13-7-9 12:16 有邊個洗衣機係無洗底衫褲ga??? 我地有徹底消毒先用。
原帖由 亞貴 於 13-07-09 發表 我晚晚沖涼就開定盤水搵滴露浸, 浸完一輪跟住我就洗架喇, 我覺得咁樣乾淨d.....
原帖由 gemiling 於 13-07-09 發表 yes .... whirlpoo..... it was the model that come with the flat .. not a very very top model.. so ...
瑪瑙宮
積分: 128853
sfll 發表於 13-7-9 13:00 上次個賤租客用到部大眼雞膠圈發晒毛呀 一年就挽成咁!
dororo68 發表於 13-7-9 13:18 http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=7995324&extra=page%3D1
RSG媽媽 發表於 13-7-9 13:12 次次用完要抹返乾個膠邊先唔會發毛 好少租客會咁囉
原帖由 sfll 於 13-07-09 發表 基本上唔需要立刻關門,只要留番條喇就 ok. 禾租人樓住咁耐都係咁做。 果個客賤係因為佢原來只打算 ...
琥珀宮
積分: 185336
RSG媽媽 發表於 13-7-9 11:31 又會突然咁快既
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy