跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 56663


241#
發表於 13-9-3 12:02 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 11:57
我意思唔係要靠晒學校, 我見ly今年既老師安排, 覺得好怪lor

可能ly p覺得精ling班專注力夠,家長自己又有做野,所以將d資源投放係d弱學生果度mouth:mouth:


水晶宮

積分: 74100


242#
發表於 13-9-3 12:03 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-9-3 11:56
想快之前一晚整定後晚餸
最好煮瓜/娃娃菜....其他要洗既菜都費事買
好似尋晚禁, 我都yip定排骨....今晚蒸, 係未買菜lor


水晶宮

積分: 74100


243#
發表於 13-9-3 12:05 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 11:58
你好似d外國人咁weekend買定一wk送,買定多d罐頭凍肉以備不時之需
我本來sat買晒, 點知果日做家務, 攪到唔夠時間買, 之後就帶ly出出入入.......所以就冇買到


水晶宮

積分: 56663


244#
發表於 13-9-3 12:06 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 12:00
就算你點降, 都要識去教佢ka

好似我ed唔識既, 咪要比$人去教lor......

唔識教同唔想自己勞住氣教係2回事噃

老老實實,我覺得你地都係後者,跟住自己去搵錢再用錢去解決問題啫


水晶宮

積分: 56663


245#
發表於 13-9-3 12:08 |只看該作者
jcy 發表於 13-9-3 12:01
唔清架...又太細...試過啦

你地頭先講開先講

其實諗番我尋日拎起本手冊,第一樣都係睇校曆表不過p都好快up左上web site


琥珀宮

積分: 165356


246#
發表於 13-9-3 12:10 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 12:03
好似尋晚禁, 我都yip定排骨....今晚蒸, 係未買菜lor


水晶宮

積分: 56663


247#
發表於 13-9-3 12:11 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 12:03
好似尋晚禁, 我都yip定排骨....今晚蒸, 係未買菜lor

蒸排骨可以醃過夜??

我以為唔可以醃得太耐會令d肉"梅"tim


琥珀宮

積分: 165356


248#
發表於 13-9-3 12:13 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 12:08
你地頭先講開先講

其實諗番我尋日拎起本手冊,第一樣都係睇校曆表不過p都好快up左上web site
正常.....要了解p行事嘛:lol :lol :lol :lol


琥珀宮

積分: 165356


249#
發表於 13-9-3 12:15 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 12:11
蒸排骨可以醃過夜??

我以為唔可以醃得太耐會令d肉"梅"tim
梗係得超市個d醃左好多過夜都係咁買:lol :lol


水晶宮

積分: 56663


250#
發表於 13-9-3 12:15 |只看該作者
fw5775 發表於 13-9-3 12:05
我本來sat買晒, 點知果日做家務, 攪到唔夠時間買, 之後就帶ly出出入入.......所以就冇買到
...

超市逢星期5轉特價,wellcome周不時凍肉買滿60元有95折,留意下唔好蝕
公公有時星期3拎長者咭幫我去買野都有折架
e wk p無咩跟就好去掃定貨啦,下星期開波架啦


琥珀宮

積分: 165356


251#
發表於 13-9-3 12:16 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 12:06
唔識教同唔想自己勞住氣教係2回事噃

老老實實,我覺得你地都係後者,跟住自己去搵錢再用錢去解決問題 ...
總之自己g自己事啦


水晶宮

積分: 56663


252#
發表於 13-9-3 12:17 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-9-3 12:15
梗係得超市個d醃左好多過夜都係咁買

買超市醃左果d肉真係好難食...可能就係咁解
我咁低要求都過唔到自己果關


琥珀宮

積分: 165356


253#
發表於 13-9-3 12:18 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 12:17
買超市醃左果d肉真係好難食...可能就係咁解
我咁低要求都過唔到自己果關
...
yes.....成陣雪味有咩可能好食


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


254#
發表於 13-9-3 12:18 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 12:11
蒸排骨可以醃過夜??

我以為唔可以醃得太耐會令d肉"梅"tim
我唔會yip過夜...d肉質唔好食架


水晶宮

積分: 56663


255#
發表於 13-9-3 12:20 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-9-3 12:16
總之自己g自己事啦

你有亞sir嘛,話知佢啦

大姨媽成日都咁講....我問佢個仔改咩名....點知佢daddy je.....問佢幾時拎出世紙......點知佢daddy je.....問佢去邊擺滿月........點知佢daddy je.....

其實佢有無mami架


琥珀宮

積分: 165356


256#
發表於 13-9-3 12:21 |只看該作者
jcy 發表於 13-9-3 12:18
我唔會yip過夜...d肉質唔好食架
有時貪方便mouth:


水晶宮

積分: 56663


257#
發表於 13-9-3 12:22 |只看該作者
jcy 發表於 13-9-3 12:18
我唔會yip過夜...d肉質唔好食架

我無試過,頂多返工前醃


琥珀宮

積分: 165356


258#
發表於 13-9-3 12:24 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 12:20
你有亞sir嘛,話知佢啦

大姨媽成日都咁講....我問佢個仔改咩名....點知佢daddy je.....問佢幾時拎 ...
因為佢講完都係要跟DADDY意思
所以都係佢DADDY話事啦

費時SIDE GAS


水晶宮

積分: 74100


259#
發表於 13-9-3 12:32 |只看該作者
lokwai 發表於 13-9-3 12:06
唔識教同唔想自己勞住氣教係2回事噃

老老實實,我覺得你地都係後者,跟住自己去搵錢再用錢去解決問題 ...
我兩者都有.....


水晶宮

積分: 56663


260#
發表於 13-9-3 12:32 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-9-3 12:24
因為佢講完都係要跟DADDY意思
所以都係佢DADDY話事啦

某程度上我覺得你同大姨媽幾似,其實係一種福氣來架

好似我咁,乜都唔抵得自己去跟,咪做c自己都無人可憐囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo