跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


241#
發表於 07-1-18 11:14 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

Whitesnow 寫道:

KCP買一定得啦


kcp近我, 又有平又有貴


大宅

積分: 4227


242#
發表於 07-1-18 11:16 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

chuma

Pls check pm




男爵府

積分: 9584


243#
發表於 07-1-18 11:17 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

white,

未呀, 要返多3個月先有cert, 半年一張cert, 再返多半年又有, 但我諗住返多3個月羅一張cert算啦, 反正都返學喇


大宅

積分: 4227


244#
發表於 07-1-18 11:17 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

kwan

就算買貴野都夠啦, 你唔係話想去MAY買咩




珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


245#
發表於 07-1-18 11:23 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

Whitesnow 寫道:
kwan

就算買貴野都夠啦, 你唔係話想去MAY買咩


係呀, 今次想豪一次咁多, 當獎勵自己囉


男爵府

積分: 9584


246#
發表於 07-1-18 11:25 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

white,

你照打去問下啦, 我頭先打去, 佢地話下午2-3接受booking, 你試下都冇妨架, tel : 26928741


大宅

積分: 4227


247#
發表於 07-1-18 11:26 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

chumama05 寫道:
white,

你照打去問下啦, 我頭先打去, 佢地話下午2-3接受booking, 你試下都冇妨架, tel : 26928741


邊間健康院



大宅

積分: 4227


248#
發表於 07-1-18 11:29 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

報告7仔出左hello kitty襟章, 係12生肖同12星座, 又要儲啦




大宅

積分: 4227


249#
發表於 07-1-18 11:30 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

準備出去湊放學 每日都好充實




男爵府

積分: 7420


250#
發表於 07-1-18 11:33 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)


chuma, white

你地真係有眼光, 淺色o個對要$599, 不過我見個款都可著多兩年, 咁就買囉

其實這兩對都唔係我最喜歡既款, 不過喜歡既就實會腳痛, 真都係無福消受喇 :-(
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 9584


251#
發表於 07-1-18 11:43 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

white,

pls check pm

咪瀝源羅


男爵府

積分: 9584


252#
發表於 07-1-18 11:44 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

kwan,

好羨慕呀

kwan0520 寫道:
[quote]
Whitesnow 寫道:
kwan

就算買貴野都夠啦, 你唔係話想去MAY買咩


係呀, 今次想豪一次咁多, 當獎勵自己囉 [/quote]


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


253#
發表於 07-1-18 11:50 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

chumama05 寫道:
kwan,

好羨慕呀


一年一次有咩好羨慕啫


男爵府

積分: 9584


254#
發表於 07-1-18 11:54 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

kwan,

我冇excuse買豪d呀, 又5捨得


男爵府

積分: 9584


255#
發表於 07-1-18 11:56 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

rc,

同中學一樣呀, 如政策不變, 你玩小學派位就實明點玩喇 :lol:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


256#
發表於 07-1-18 12:00 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

chuma,

妳見我summer都好少買貴野啦, 買平野可以每季都換新架


男爵府

積分: 9584


257#
發表於 07-1-18 12:03 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

kwan,

summer d衫真係買平好, 季季可換新野, 我都諗住去年summer d衫拎去thailand著, 著一件掉一件
該用戶已被刪除

258#
發表於 07-1-18 12:16 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9584


259#
發表於 07-1-18 12:33 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

cc,

係呀, 我去thailand 5天, 2月10-14日, 慶祝呀仔生日, hb話要公平d, 大家2歲都有生日去喎


大宅

積分: 1763


260#
發表於 07-1-18 12:43 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

二月生日之星Gathering
==============
二月之星 : chuma
日期:0209(星期五)
時間 : 晚上6:30 (可食住等)
地點 : 紅磡都會海逸酒店(西餐廳) Buffet

1) cc
2) kwan0520
3) chuma
4) rclamlam
5) whitesnow
6) Isis_Iain
7) bashful
8) hviy

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo