興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   11


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2761#
發表於 12-7-11 18:46 |只看該作者

你地有無人仲想申請萬寧咭?今日買任何野,+

原帖由 miffymiffy 於 12-07-11 發表
你地有無人仲想申請萬寧咭?

今日買任何野, 可免費入會.
哎呀 我尋日先買晒嘢




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2762#
發表於 12-7-11 18:47 |只看該作者

收工+

原帖由 birdy09 於 12-07-11 發表
收工
咁你親戚捨得探你未




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


2763#
發表於 12-7-11 20:48 |只看該作者

Quote:星野月櫻+發表於+12-7-11+14:27+38wk

原帖由 birdy09 於 12-07-11 發表
隨時 stand by 預備好未
今日我62話我仲有排先生得




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


2764#
發表於 12-7-11 20:50 |只看該作者

回覆+星野月櫻+的帖子 如果澳門自由行,最

原帖由 kymkym 於 12-07-11 發表
回覆 星野月櫻 的帖子

如果澳門自由行,最平係大X假期,上水海禧華庭廣場裡面
really?等我聽日睇下先





瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2765#
發表於 12-7-11 21:53 |只看該作者

Quote:原帖由+birdy09+於+12-07-11+發表隨

原帖由 星野月櫻 於 12-07-11 發表
今日我62話我仲有排先生得
佢又知




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


2766#
發表於 12-7-11 22:01 |只看該作者

Quote:原帖由+星野月櫻+於+12-07-11+發表今

原帖由 fanny3315 於 12-07-11 發表
佢又知
問過"童哥"黎原先我99話想裝修廚房,但我62一句話童哥話未滿月唔比整,我99即刻無得整 唉




瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2767#
發表於 12-7-11 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miffymiffy+於+12-07-11+發表

原帖由 fanny3315 於 12-07-11 發表
冇話幾多錢?
無呀




珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2768#
發表於 12-7-11 23:29 |只看該作者
星野月櫻 發表於 12-7-10 19:02
今日胎動小左好多會唔會出事嫁?

胎動少咗咪就生囉.....


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2769#
發表於 12-7-11 23:30 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-7-10 19:27
個時c6想問醫院個d有冇得訂tim ar ,懶到出汗

醫院點會有得訂奶粉架......


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2770#
發表於 12-7-11 23:31 |只看該作者
星野月櫻 發表於 12-7-11 00:16
又胃酸倒流,有咩方法解決呀?

飲奶....中和胃酸得唔得呢 ?


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2771#
發表於 12-7-11 23:32 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-7-11 13:56
第一次係健康院見到有實焦

健康實Q ?


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2772#
發表於 12-7-11 23:32 |只看該作者
星野月櫻 發表於 12-7-11 14:29
熱熱熱。。忍唔住開個冷氣嘆

我熱到想暈係街......又要姨媽到, 個人燥到想殺人咁呀 !!


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2773#
發表於 12-7-11 23:34 |只看該作者
kymkym 發表於 12-7-11 16:14
回覆 miffymiffy 的帖子

真的嗎? 我想入左,不過條LINK 沒有了。

我無DELETE任何野, 因為我今日都唔係屋企呀 !! 不過我今日去萬O, 佢地派FORM, 買少少野, 填埋FORM就有得入會架喇.....


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2774#
發表於 12-7-12 08:58 |只看該作者

Quote:原帖由+fanny3315+於+12-07-11+發表

原帖由 星野月櫻 於 12-07-11 發表
問過"童哥"黎原先我99話想裝修廚房,但我62一句話童哥話未滿月唔比整,我99即刻無得整 唉



...
係呀!要過左月先可以,如果唔係對bb都有影響




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2775#
發表於 12-7-12 09:03 |只看該作者

Quote:原帖由+fanny3315+於+12-07-11+發表

原帖由 miffymiffy 於 12-07-11 發表
無呀
一路都想入,新年個個時問要3000仲要唔係賀年禮品mouth:所以就打消左..




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2776#
發表於 12-7-12 09:05 |只看該作者

Quote:fanny3315+發表於+12-7-10+19:27+個

原帖由 chocolate9592 於 12-07-11 發表
醫院點會有得訂奶粉架......
唔係奶粉,係俾出世bb飲個d,一支一支調教好晒mouth:




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2777#
發表於 12-7-12 09:06 |只看該作者

Quote:星野月櫻+發表於+12-7-11+00:16+又胃

原帖由 chocolate9592 於 12-07-11 發表
飲奶....中和胃酸得唔得呢 ?
唔好試,頭個半個鐘可以之後會加劇架




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2778#
發表於 12-7-12 09:06 |只看該作者

Quote:fanny3315+發表於+12-7-11+13:56+第

原帖由 chocolate9592 於 12-07-11 發表
健康實Q ?
唔係呀,似平時大廈個d呀




珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2779#
發表於 12-7-12 09:24 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-7-12 09:05
唔係奶粉,係俾出世bb飲個d,一支一支調教好晒

呢隻更加無得出面買到, 因為只供應醫院.......你C6真係幾懶禾.......


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2780#
發表於 12-7-12 09:24 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-7-12 09:06
唔好試,頭個半個鐘可以之後會加劇架

係架....咁我都唔好試喇......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo