立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1957
子爵府
積分: 12646
2Kmami 寫道: Renee, 佢有時都幾好想像力...可能職業病!
Venuscheng 寫道: 好主意,不過唔知d爸爸肯唔肯就真,我諗明仔爸寧可唔要獎品都唔肯講。
積分: 12291
Venuscheng 寫道: [quote] Renee 寫道: Venus, 妳唔好再咁講喇!Wilnita已經話羨慕我地一齊食lunch,妳再咁講,佢仲羨慕我地多d啊!
wilnita 寫道: Renee, 如果您地搬到 IFC,就更加方便我可以同您地食 LUNCH 呀。
wilnita 寫道: 如果您地搬到 IFC,就更加方便我可以同您地食 LUNCH 呀。
積分: 2500
cat888 寫道: wilnita 你係唔係在bank做架??? 只係八卦問下 [quote] wilnita 寫道: 千祁唔好要我番總行呀,因為個到工作環境好管束架,有可能我無得上網同您地傾計添呀!
積分: 11275
Renee 寫道: Wilnita, 而又係喎!! 但到時輪到Venus 羨慕妳喇!!:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
cat888 寫道: 我估你們各位媽咪都有買high chair比bb食飯時坐, 但我因為屋企地方小, 所以冇買, 軒軒一直都係坐在sofa食飯, 一邊睇電視, 一邊食... 有時諗諗下, 又想買比軒軒, 因為想佢好似大人一樣, 有個special食飯的地方, 如果我宜家先買high chair, 會唔會遲左呢????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy