影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


261#
發表於 18-5-28 16:13 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-5-28 16:03
但食生麵我都一定要落醋, 我唔受得鹼水, 唔落醋食後成日覺我得好急尿, 但又無得去 ...
我係鍾意佢酸酸味味, 好醒胃.
[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


262#
發表於 18-5-28 16:14 |只看該作者
htts 發表於 18-5-28 16:04
我相返, 真假翅, 定麵食, 我唔落醋, 好鬼憎, 但聽人話唔落醋唔好, 所以食麵先落DD乍

...
無醋我會點其他野.
[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


263#
發表於 18-5-28 16:16 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-5-28 16:05
EEEEEEEEE, 呢樣我都係WOR
我地幾個jm口味好似喎!
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


264#
發表於 18-5-28 16:20 |只看該作者
本帖最後由 mcyw888 於 18-5-28 16:21 編輯
amychoi 發表於 18-5-28 16:14
無醋我會點其他野.

我係好鍾意食醋, 如果冇醋我唔食其他LU


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


265#
發表於 18-5-28 16:22 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-28 15:57
yeah! 我年紀大唔想食得太濃味, 間唔中都可以的.我家人佢地要拎碟豉油放面前點的.
...
其實D醬最冇益


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


266#
發表於 18-5-28 16:30 |只看該作者
coo1068 發表於 18-5-28 16:04
呢款

呢款都幾好


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


267#
發表於 18-5-28 16:31 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-5-28 16:20
我係好鍾意食醋, 如果冇醋我唔食其他LU
你係咪好鍾意呷醋架


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


268#
發表於 18-5-28 16:31 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-5-28 16:30
呢款都幾好
諗緊


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


269#
發表於 18-5-28 16:32 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-5-28 16:22
其實D醬最冇益
有防腐劑都係無咁好啦!
[


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


270#
發表於 18-5-28 16:32 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-28 15:57
yeah! 我年紀大唔想食得太濃味, 間唔中都可以的.我家人佢地要拎碟豉油放面前點的.
...

我都唔鍾意濃味
呢樣唔關年紀事既


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


271#
發表於 18-5-28 16:34 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-5-28 16:32
我都唔鍾意濃味
呢樣唔關年紀事既
如果食物有佢鮮味, 我就可以咩醬都唔落的.
[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


272#
發表於 18-5-28 16:37 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-5-28 16:32
我都唔鍾意濃味
呢樣唔關年紀事既
我星期六食lamlam利- 檸檬芝士千層蛋糕好味呀! 我又唔記得妳訂左咩味?
[


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


273#
發表於 18-5-28 16:38 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-28 16:34
如果食物有佢鮮味, 我就可以咩醬都唔落的.

絕對係


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


274#
發表於 18-5-28 16:39 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-28 16:37
我星期六食lamlam利- 檸檬芝士千層蛋糕好味呀! 我又唔記得妳訂左咩味?

檸檬我鍾意喎
我地訂左tiramisu

點評

amychoi    發表於 18-5-28 16:42


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


275#
發表於 18-5-28 16:39 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-28 16:37
我星期六食lamlam利- 檸檬芝士千層蛋糕好味呀! 我又唔記得妳訂左咩味?
好想食


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


276#
發表於 18-5-28 16:41 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-28 16:14
無醋我會點其他野.
我乜都唔點都OK架, 打邊邊都唔點, 但我HUBBY一定點, 食朱扒薯條一定要點KETCHUP, 我一定唔點


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


277#
發表於 18-5-28 16:46 |只看該作者
htts 發表於 18-5-28 16:41
我乜都唔點都OK架, 打邊邊都唔點, 但我HUBBY一定點, 食朱扒薯條一定要點KETCHUP, 我一定唔點
...
自從阿女話過我知後, m記薯條叫要走鹽, 原來係新炸會熱辣辣的.細時會點茄汁, 而家係咩都唔點同走鹽.
[


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


278#
發表於 18-5-28 16:47 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-28 16:46
自從阿女話過我知後, m記薯條叫要走鹽, 原來係新炸會熱辣辣的.細時會點茄汁, 而家係咩都唔點同走鹽.
...

你個女同我一樣
走鹽是必須的


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


279#
發表於 18-5-28 16:47 |只看該作者
htts 發表於 18-5-28 16:39
好想食

我都好想食檸檬味呀,點解我依家先知有檸檬味


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


280#
發表於 18-5-28 16:48 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-5-28 16:39
檸檬我鍾意喎
我地訂左tiramisu
我以前好鍾意整軟版tiramisu, 聽聞係正宗版本唔會落魚膠粉的.
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo