影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   14


子爵府

積分: 12150


261#
發表於 18-12-2 09:12 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kimmy2006 於 18-12-2 10:20 編輯

皇后瑪瑪同陛下係母子。又唔太似。佢哋年紀都差唔多姐


子爵府

積分: 12150


262#
發表於 18-12-2 09:27 |只看該作者
bb2 發表於 18-11-24 22:51
睇左兩集,竟然仲未見到崔振赫,太過份

原來係肥佬改變出嚟 。不過佢粒子彈唔係仲係個頭度咩


子爵府

積分: 12150


263#
發表於 18-12-2 09:40 |只看該作者
coo1068 發表於 18-11-30 15:43
女二係幾靚

靚呀。有啲似楊彩尼加尹恩惠


珍珠宮

積分: 44398


264#
發表於 18-12-3 00:48 |只看該作者

回覆樓主:

成日講到女二咁猴琴


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


265#
發表於 18-12-4 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

振赫身型咁勁既
1543915114655.JPEG


男爵府

積分: 8548


266#
發表於 18-12-4 17:24 |只看該作者
bb2 發表於 18-12-4 17:18
振赫身型咁勁既



子爵府

積分: 14110


267#
發表於 18-12-5 16:28 |只看該作者
bb2 發表於 18-12-4 17:18
振赫身型咁勁既


話時話皇上都唔差喎


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


268#
發表於 18-12-5 16:34 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-12-5 16:28
話時話皇上都唔差喎

個樣唔得


珍珠宮

積分: 37054


269#
發表於 18-12-5 17:12 |只看該作者
我只係睇左第一二集見肥仔中槍, 請問依家幾集振赫多唔多戲份架? 唔多我就養肥D先再睇


子爵府

積分: 14110


270#
發表於 18-12-5 17:14 |只看該作者
fanny590 發表於 18-12-5 17:12
我只係睇左第一二集見肥仔中槍, 請問依家幾集振赫多唔多戲份架? 唔多我就養肥D先再睇 ...

唔多啦!等多幾集


子爵府

積分: 14110


271#
發表於 18-12-5 17:14 |只看該作者
bb2 發表於 18-12-5 16:34
個樣唔得

壞人樣


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


272#
發表於 18-12-6 08:32 |只看該作者
睇完最新一集,今集振赫多返好多戲份,似返男一但果對狗男女依然好多戲

原本諗住忘記肥仔個樣,今集佢又出現,仲要宥拉喺房溫緊書時,笑住走埋去摸宥拉隻手,個表情好咸濕呀


子爵府

積分: 14110


273#
發表於 18-12-6 08:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-12-6 08:32
睇完最新一集,今集振赫多返好多戲份,似返男一但果對狗男女依然好多戲

原本諗住忘記肥 ...

本帖最後由 anyuser18 於 18-12-6 08:36 編輯

哇你追得好貼 我未睇,睇完再傾!
近來出咗太多劇,真係追唔切
李鐘碩,玄彬,朴寶劍,太多了 仲仲要開咗套家庭劇(uie)嚟煲!呢排煲唔停用咗好多煤氣


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


274#
發表於 18-12-6 08:57 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-12-6 08:36
本帖最後由 anyuser18 於 18-12-6 08:36 編輯

哇你追得好貼 我未睇,睇完再傾!

我記錯左以為尋日有得睇添

你快d睇啦,唔知係咪我之前睇漏左,有d嘢唔明


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


275#
發表於 18-12-6 08:58 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-12-6 08:36
本帖最後由 anyuser18 於 18-12-6 08:36 編輯

哇你追得好貼 我未睇,睇完再傾!

鍾碩我都download左一集,好睇嗎?


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


276#
發表於 18-12-6 13:44 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-12-6 08:32
睇完最新一集,今集振赫多返好多戲份,似返男一但果對狗男女依然好多戲

原本諗住忘記肥 ...

今集振赫多番好多戲 佢d喊戲真係好得

東值真係宥拉仔,佢竟然話要扔左佢,真係無人性 個肥仔真係仲有recap ,佢錫宥拉時我第一次覺得宥拉惨


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


277#
發表於 18-12-6 14:22 |只看該作者
bb2 發表於 18-12-6 13:44
今集振赫多番好多戲 佢d喊戲真係好得

東值真係宥拉仔,佢竟然話要 ...

振赫呢套劇成日要喊,但難唔到佢

東植果part我諒解佢的行為,你睇佢喺部長寫字樓發曬狂咁搗亂,其實佢份人好衝動直率,尾後佢去搵返東植2個人擁抱我睇到眼濕濕呀


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


278#
發表於 18-12-6 14:25 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-12-6 14:22
振赫呢套劇成日要喊,但難唔到佢

東植果part我諒解佢的行為,你睇佢喺部長寫字樓發曬狂咁搗亂,其 ...

我見佢抱住東植喊,我都眼濕濕,雖然唔係親弟弟,但睇住東植出世,睇住佢大,點會無感情


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


279#
發表於 18-12-6 14:26 |只看該作者
bb2 發表於 18-12-6 13:44
今集振赫多番好多戲 佢d喊戲真係好得

東值真係宥拉仔,佢竟然話要 ...

我唔明皇后點解仲要插贜嫁禍嘅?佢唔係已經知道宥拉果宗車禍可以威脅佢咩?定我遺忘左?


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


280#
發表於 18-12-6 14:28 |只看該作者
bb2 發表於 18-12-6 14:25
我見佢抱住東植喊,我都眼濕濕,雖然唔係親弟弟,但睇住東植出世,睇住佢大,點會無感情
...

所以真係唔好再出肥仔喇,諗起佢望住宥拉流曬口水個樣就點可以將佢同振赫mix喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo