原帖由 adayautsang 於 09-7-16 18:23 發表 
你諗唔諗比小b返N1呀? 如果比佢返你都可以返工啦.
n1我都會比佢番,但其實n1都係番半日2-3個鈡到,都係想自巳睇番嗰隻,唔想靠99幫我睇!雖然佢好精神身體好好,但佢始終都一把年紀阿仔啲嘢有時佢睇唔到咁多或者等阿仔上k1全日班先諗吓做part time。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html