跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


261#
發表於 09-7-16 18:11 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-16 15:58 發表
妳地隻狗同亞B friend唔friend呀 ! 我個狗女就蝦小b, 狗仔就幫小b對付狗女 ! 狗仔同小b係同日生日呀 ! 所以好friend呀 !


我個狗女好兇, 會蝦佢地, 另外狗仔就比佢地蝦.


大宅

積分: 1157


262#
發表於 09-7-16 18:15 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 17:14 發表
係呀!所以我很感恩!我坐月嗰陣99都照顧得我幾好成日鄧嘢比我食!我身體確實係好過以前,所以我都想遲啲追多個!不過得個諗字我c6未必很! ...


如果真係好生, 依家身體好又有人幫就要快d啦.


大宅

積分: 1157


263#
發表於 09-7-16 18:23 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 17:51 發表
其實我成日有意與無意間都同隻c6講過!佢就問番我轉頭,係咪你養先!其實話就話冇乜負擔但都係得c6一個揾$又要比家用99又要供阿仔啲保險基金重有佢自巳啲洗費同保險呢!第曰阿仔重要學嘢,幼稚園洗費都幾吃力ge! ...


你諗唔諗比小b返N1呀? 如果比佢返你都可以返工啦.


大宅

積分: 1157


264#
發表於 09-7-16 18:26 |只看該作者
socket 你星期六要唔要返工? 18/7 生日會要唔要請假?
真係好期待!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


265#
發表於 09-7-16 18:36 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-16 18:23 發表


你諗唔諗比小b返N1呀? 如果比佢返你都可以返工啦.
n1我都會比佢番,但其實n1都係番半日2-3個鈡到,都係想自巳睇番嗰隻,唔想靠99幫我睇!雖然佢好精神身體好好,但佢始終都一把年紀阿仔啲嘢有時佢睇唔到咁多或者等阿仔上k1全日班先諗吓做part time。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


266#
發表於 09-7-16 18:59 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 18:36 發表
n1我都會比佢番,但其實n1都係番半日2-3個鈡到,都係想自巳睇番嗰隻,唔想靠99幫我睇!雖然佢好精神身體好好,但佢始終都一把年紀阿仔啲嘢有時佢睇唔到咁多或者等阿仔上k1全日班先諗吓做part time。 ...


如果番半日就無時間返工啦! 我諗住比小b返全日.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


267#
發表於 09-7-16 19:11 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-16 18:59 發表


如果番半日就無時間返工啦! 我諗住比小b返全日.
我唔想佢番全日,好似好長時間咁,只得2歲人仔唔想佢咁困身,因為n1都係番去玩同社交好啲唔驚人,預備好k1讀全日都未遲。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


268#
發表於 09-7-16 19:35 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 19:11 發表
我唔想佢番全日,好似好長時間咁,只得2歲人仔唔想佢咁困身,因為n1都係番去玩同社交好啲唔驚人,預備好k1讀全日都未遲。


家姐果時都係返半日, 不過家姐細個時比較乖, 小b比較好動, 湊小b就比較辛苦. 返全日我想小b會乖d.


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


269#
發表於 09-7-16 22:16 |只看該作者
socket :

有, 我個女咩都食架, 包括紙巾....

原帖由 socket 於 09-7-7 09:35 發表
咁有無比cake bb 食吓 !


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


270#
發表於 09-7-16 22:19 |只看該作者
socket :

3 間都無好感..
聖尼哥拉, 要行上6 樓, 去過一次怕怕.
救世軍, 亞鄞理勁多新移民


原帖由 socket 於 09-7-8 16:45 發表
香港聖公會聖尼哥拉幼兒學校 - 新界荃灣大窩口社區中心6樓
救世軍大窩口幼兒園 - 新界大窩口邨富強樓2樓215 217 219及221-232室
循道衛理聯合教會亞斯理幼稚園 - 新界葵涌大窩口上角街1號







...


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


271#
發表於 09-7-16 22:20 |只看該作者
當然可以...

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-13 21:51 發表
hello!我住美孚!我仔仔都係7月出世可否join埋一齊傾吓計呀!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


272#
發表於 09-7-17 00:04 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-16 19:35 發表


家姐果時都係返半日, 不過家姐細個時比較乖, 小b比較好動, 湊小b就比較辛苦. 返全日我想小b會乖d.
通常第一個乖,第二個就會好動啲!不過你有2個点都辛苦啲ge !咁你比佢番全日都啱ge 消耗吓佢啲體力而你又可放鬆吓冇咁辛苦。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


273#
發表於 09-7-17 00:10 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-7-16 22:20 發表
當然可以...
thank you!吖我覺得這個topic 啲媽媽都幾nice wor!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


禁止訪問

積分: 5956


274#
發表於 09-7-17 00:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


275#
發表於 09-7-17 00:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


276#
發表於 09-7-17 01:51 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-17 00:50 發表



會比呀, 諗住n1比佢讀迦南呀, 係屋企附近方便麻, 佢咁細都係比佢返去玩下, 同小朋友相處下 !

你呢 ! 你又點安排呀!
你讀邊間迦南呀!我都睇過n1迦南學費都幾貴!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2912


277#
發表於 09-7-17 08:41 |只看該作者
雖然我唔係荃灣葵青區, 不過娘家係荃灣, 718我都會去呀, 到時見啦!


男爵府

積分: 9807


278#
發表於 09-7-17 10:02 |只看該作者
星期六唔駛返工 ! 18/7妳幾點會到 !

原帖由 adayautsang 於 09-7-16 18:26 發表
socket 你星期六要唔要返工? 18/7 生日會要唔要請假?
真係好期待!


男爵府

積分: 9807


279#
發表於 09-7-17 10:09 |只看該作者
除咗亞斯理去過, 聖尼哥拉及救世軍無去過, 如果放假我會實地去一次睇睇, 多謝報料 !

原帖由 肥媽 於 09-7-16 22:19 發表
socket :

3 間都無好感..
聖尼哥拉, 要行上6 樓, 去過一次怕怕.
救世軍, 亞鄞理勁多新移民


男爵府

積分: 9807


280#
發表於 09-7-17 10:10 |只看該作者
me too


原帖由 肥媽 於 09-7-16 22:16 發表
socket :

有, 我個女咩都食架, 包括紙巾....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo