自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


珍珠宮

積分: 41338


261#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本來是同事孩子畢業想搬出去住,看了幾天房子九龍開放式200呎的也要$13800。現在改變主意,全家出去住1年,3房才$20000,順便裝修房子。


象牙宮

積分: 227950

2024年龍年勳章


262#
發表於 5 天前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-17 17:28
唔算優質單位,樓齡亦都唔新。同港鐵相隔一條天橋,同大學相隔幾個站。有基座商場,又有巴士總站,生活便 ...

你好有生意頭腦


水晶宮

積分: 51676


263#
發表於 5 天前 |只看該作者
geminialing 發表於 26-6-18 07:42
回覆 greentea000 的帖子

請問你自己做返地板牆身, 意思你落手做?我都有個出租盤牆身花左, 諗緊可唔可以自 ...

我上過幾個工聯會家居維修課程,可以應付到簡單執修。除非油漆需要剷底,或者更換地板,我先至會搵人做。

牆身只係花咗,你買漆自己油,網上有好多DIY教學。唔想咁辛苦,或者頂唔住自己手勢差,貼牆紙更加快靚正。

總之你計掂自己條數,幾多年租約值得俾錢人做翻新。

我求其搵咗一間嘅價錢,我就唔太捨得。
attach0/tmp/phpEVh5qY
attach1/tmp/phpMcC5Co
attach2/tmp/php8UR8OO


水晶宮

積分: 51676


264#
發表於 5 天前 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-20 02:20
港碩課程才10個月,你不覺得不划算嗎?

租俾港碩學生着唔着數,要睇同邊個比。

上年俾幾個家庭客港媽嫌棄,要我再減2k。唔係預繳,亦唔係長約。又話我低層,又問開定冷氣係咪西斜。

的確我係低層嗰1/3裏面,但都8樓以上,未計基座商場。上午洗完冷氣機,下午開幾個鐘測試下。我有嘢整,都想自己舒服啲。經紀俾平面圖佢哋睇,明明向東。就算疫情期間都無16k成交,經紀都唔好意思出聲再壓價。

除咗我本身就要逐步翻新,每年有2個月空置好使好用。唔夠1年即係短租,好少業主肯短租,所以我可以勁揀客。如果內地親戚暑假返港,都有地方小住。

我對好租客標準太高,每年換租客仲好,又方便加租。


水晶宮

積分: 51676


265#
發表於 5 天前 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-18 19:15
你預期重新裝修廚房之後可以租貴多少呢?

出租物業裝修的抉擇
https://www.am730.com.hk/columns/357913


男爵府

積分: 7934


266#
發表於 5 天前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-20 17:30
我上過幾個工聯會家居維修課程,可以應付到簡單執修。除非油漆需要剷底,或者更換地板,我先至會搵人做。
...

多謝回覆,似乎值得去學下家居維修


珍珠宮

積分: 30045


267#
發表於 5 天前 |只看該作者
geminialing 發表於 26-6-20 21:49
多謝回覆,似乎值得去學下家居維修

辛苦錢嚟!

我C6好多都係自己做.不過而家年紀開始大.佢自己去整.有時又爬高爬低.我都擔心有事無人知.







珍珠宮

積分: 41338


268#
發表於 4 天前 |只看該作者
geminialing 發表於 26-6-20 21:49
多謝回覆,似乎值得去學下家居維修

我叫老公去學了換門鎖,也很有用。


珍珠宮

積分: 41338


269#
發表於 4 天前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-20 17:33
出租物業裝修的抉擇
https://www.am730.com.hk/columns/357913

那麼你覺得租出去多少年值得重新上油漆換地板呢?


水晶宮

積分: 51676


270#
發表於 3 天前 |只看該作者
geminialing 發表於 26-6-20 21:49
多謝回覆,似乎值得去學下家居維修

我呢幾年都有資助家族後生仔女去學家居維修,木工、油漆、水電、泥水,佢哋自己揀有興趣嘅學下嘢。到我唔得閒做唔想做,都可以益返自己人,我又唔係要求專業水準,佢哋第日有自己樓又用得着。

講真,自住都唔會每2年翻新,都係修修補補。去出租樓下下要求翻新,根本唔實際。


男爵府

積分: 7934


271#
發表於 3 天前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-22 11:28
我呢幾年都有資助家族後生仔女去學家居維修,木工、油漆、水電、泥水,佢哋自己揀有興趣嘅學下嘢。到我唔 ...

請問係咪工聯會學?


水晶宮

積分: 51676


272#
發表於 3 天前 |只看該作者
geminialing 發表於 26-6-22 16:14
請問係咪工聯會學?

家居維修課程好多機構有開,我哋主要報工聯會,想實際落手學做。

唔去上堂嘅話,仲有補牆漆滾輪刷,連開料都慳返,直接碌碌碌搞掂。
attach0/tmp/phpZqtugm


水晶宮

積分: 51676


273#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

業主終於搵我,完成提早解約。

我依家有2個心水租盤:

1.同區屋苑,返學行多5分鐘,叫價33k。比舊單位細40呎,但無露台同工作平台,地方都好見使。3房2廁+工人套房,梗廚+全部明廁。裝修好靚,係比較少見嘅宋式美學。景觀一流,低層望公園同某名校草地。

2.相隔3個港鐵站,叫價38k,經紀暗示還價36k。比舊單位多2k,住大100呎。3房2廁+工人套房,梗廚+全部明廁。簡約原木風,高層開揚山景。


男爵府

積分: 7934


274#
發表於 3 天前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-22 17:15
家居維修課程好多機構有開,我哋主要報工聯會,想實際落手學做。

唔去上堂嘅話,仲有補牆漆滾輪刷,連開 ...

謝謝回覆,你呢個報家居維修課程真係提醒左我,學定無壞,上bk真係學到野


水晶宮

積分: 51676


275#
發表於 5 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

緊急新買2個洗衣機,唔係我心水型號。但要遷就空間放2個,無咩選擇求其啦!價錢好平,加埋$4000。扣除信用卡優惠,唔使$3600。平到咁,用到5年都扺。

因為包2年全機保養,之後2年平均每個月加租$150。

金章、白朗都無再出洗衣機,有啲可惜。


伯爵府

積分: 19053


276#
發表於 4 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-25 12:05
緊急新買2個洗衣機,唔係我心水型號。但要遷就空間放2個,無咩選擇求其啦!價錢好平,加埋$4000。扣除信用 ...
係啦, 我連用咗三部金章, 好好用


水晶宮

積分: 51676


277#
發表於 16 分鐘前 |只看該作者
本帖最後由 greentea000 於 26-6-25 17:25 編輯
geminialing 發表於 26-6-22 18:30
謝謝回覆,你呢個報家居維修課程真係提醒左我,學定無壞,上bk真係學到野
...

唔知係我好彩定唔好彩,頭2次打算俾錢人做剷底上漆,唔係無剷底就係換咗平漆。

搞到我之後搵人做執修都有陰影,又唔得閒日日睇住佢哋做。

算啦,自己做囉!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo