夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


261#
發表於 05-2-18 18:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~_~ cheap 到死又唔笨的阿四programmer

andreaaaa782004 寫道:
christy你係programmer


子爵府

積分: 11510


262#
發表於 05-2-18 18:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

你就好啦!老公嚟接你放工...我同老公一齊咁耐,佢剩係接過我一次放工咋!佢湊埋個仔嚟我以前做帖嗰間店度,真係驚喜到暈@@@!!!但之後唔知係咪佢因為知道個店長對我衰,佢點都唔再嚟接我,都只係响番灣仔度等我咋~~~!!! :cry: 無得哂幸福添!


禁止訪問

積分: 30347


263#
發表於 05-2-18 18:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


264#
發表於 05-2-18 18:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

me too, 我的出動招牌笑容..嘿....
我要放工了, 老公@"@ 在吹我了. 88 回家聊..


子爵府

積分: 11510


265#
發表於 05-2-18 18:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都愛你!
christylai 寫道:
bandband,
^^ 謝謝你讚我的工作態度. 愛你^^ 啵!!!!


禁止訪問

積分: 30347


266#
發表於 05-2-18 18:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


267#
發表於 05-2-18 18:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

好!我今晚坐定响度等你...
christylai 寫道:
me too, 我的出動招牌笑容..嘿....
我要放工了, 老公@"@ 在吹我了. 88 回家聊..


禁止訪問

積分: 30347


268#
發表於 05-2-18 18:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


269#
發表於 05-2-18 18:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


270#
發表於 05-2-18 18:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

係呀,不過我之前番既工好雜,我除咗做過sales之外,又做過文員啦,Admin啦,自己又開過舖做生意,又做過promoter囉...
andreaaaa782004 寫道:
bandband
你以前做sales?


子爵府

積分: 11510


271#
發表於 05-2-18 18:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我今晚等你地喇~~~!!! 886~!


大宅

積分: 4323


272#
發表於 05-2-18 20:17 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@ 美女bandband, 可人兒andrea,
呵呵! 今日我...我和老公出街食飯呀. >< 無啦啦要去旺角, 唉呀! 我現在一間可以上網和看漫畫雜誌的店子休閒中. ^^" 來跟你們chat chat chat!!!

andrea, 那你做什麼工作的?

bandband, @v@" 找工作不用急呀. 加油ar!! 不要灰心, and 明天會更好^^ :lol:


禁止訪問

積分: 30347


273#
發表於 05-2-18 20:19 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


274#
發表於 05-2-18 20:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


275#
發表於 05-2-18 20:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
我番5-day, 朝9晚6. how about u @v@~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 30347


276#
發表於 05-2-18 20:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


277#
發表於 05-2-18 21:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

查實我依家搵工都唔急喇...都唔知搵咩工好...做全職我又無時間陪個仔(個仔今年讀小一喇);但剩係做兼職又怕唔夠錢駛,再加上我自從經過上一份工件事之後,家吓我真係唔多清楚自己應該搵咩工好...呢吓真係有啲頭痛!!!


禁止訪問

積分: 30347


278#
發表於 05-2-18 21:42 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


279#
發表於 05-2-18 22:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

嘩!唔好!家吓做無業師奶又悶又無錢駛,再捱耐少少,只會令到人更廢,我三月一定要搵工番,,,或者好似老公咁講,番住全職等到亞仔讀小一時先至再轉做兼職...下個星期一又見sales工,睇吓點啦,如果佢請咪做住先囉...
andreaaaa782004 寫道:
咁就繼續做少奶奶 :lol: :lol: 如果家庭負擔得到,做全職媽咪都幾好


禁止訪問

積分: 30347


280#
發表於 05-2-18 22:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo