跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


261#
發表於 10-9-9 17:27 |只看該作者
我就係最like呢盒啦...我年年都收到呢盒禮物ga...奶黃月餅我最like...好開心呀...每年都要吃一盒先得....hehehe

原帖由 ching_800322 於 10-9-9 17:11 發表


我都想食月餅呀, 今年JOIN團購訂左半島嘉麟樓月餅, 不過未去拎。 講起要快D 去拎先得。


大宅

積分: 2566


262#
發表於 10-9-9 17:28 |只看該作者
咪係囉~ 雖然只係吹下水, 玩下燈籠, 但年年都好開心架嘛...

而家同佢地講左, 佢地話再諗, 但我知佢地想去魚排, 又唔想佢地特登就我....自大肚以來, 我都好怕人特登就我....好唔好意思嘛~

原帖由 sasa612 於 9/9/2010 05:18 PM 發表
咁又真係有d唔開心嘅....話晒年年都玩開....
可唔可以叫你d fd改location呀 ?? 去d安全d嘅地方, 魚排又真係好似好危險, 雖然我唔知果度實際環境係點 !



...


大宅

積分: 2723


263#
發表於 10-9-9 17:29 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-9-9 17:11 發表
hei hei,啱啱食完tea返嚟.... 滿足!!!


你返工點解可以成日去食TEA 咁好O既? 定話真係偷食百力X 咋?


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


264#
發表於 10-9-9 17:30 |只看該作者
o...今年我又係bbq呀...我都係呢幾年都係bbq過中秋ga...我就會係寶馬山上面燒, 用夾燒嗰種...冇咁辛苦....你會唔會改地點呀...魚排又真係危險左d ga....看看d fds會唔會就你大肚婆啦...


原帖由 sammiebear 於 10-9-9 17:13 發表
~發up瘋~
年年中秋都會同班fd去bbq, 佢地今年決定左去西貢d魚排...老公唔俾去....

雖然我明白係有d危險, 但年年都一齊玩, 今年冇得去有d down....


大宅

積分: 2723


265#
發表於 10-9-9 17:32 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-9-9 17:16 發表


我都托人買咗, 今晚就去拎喇, 半島嘉麟樓月餅真係好好味, 尤其是焗番熱佢嚟食...


係呀, 加熱左超好食, 我怕我忍唔住食好多
試過有年訂一般半島月餅, 隻味真係爭好遠! 所以, 今年都係訂番嘉麟樓。


大宅

積分: 1155


266#
發表於 10-9-9 17:35 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-9-9 17:13 發表


哈哈, 唔係我。係7-8成係私家醫院生O既人都係開刀, 因為大家一到陣痛忍唔倒就轉左開刀 。
希望我到時真係忍倒痛啦!


我雄心壯志要順產, 所要決定咗喺政府生.
我同老公講, 無論點痛我只係會聞笑氣, 唔要打止痛針, 唔要無痛分娩. 希望到時堅持到. 我叫佢記住要提我, 我怕到時失去理性呀.


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


267#
發表於 10-9-9 17:35 |只看該作者
去canteen食,冇偷食百力X 呀,原本都想買,但見有trans fat,所以放番底...

原帖由 ching_800322 於 10-9-9 17:29 發表


你返工點解可以成日去食TEA 咁好O既? 定話真係偷食百力X 咋?


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


268#
發表於 10-9-9 17:37 |只看該作者
一生人唔係有幾多次可以有呢d福利,唔好怕唔好意思啦!!!

原帖由 sammiebear 於 10-9-9 17:28 發表
咪係囉~ 雖然只係吹下水, 玩下燈籠, 但年年都好開心架嘛...

而家同佢地講左, 佢地話再諗, 但我知佢地想去魚排, 又唔想佢地特登就我....自大肚以來, 我都好怕人特登就我....好唔好意思嘛~

...


大宅

積分: 2723


269#
發表於 10-9-9 17:40 |只看該作者
原帖由 chermama 於 10-9-9 17:19 發表


但突然轉開刀會加好多錢喎, 因為個plan係一早揀定開刀定順產嘛, 我老細咪就係因為突發, 臍帶先出母體, 焗住緊急開刀, 俾多一倍錢出院呀!


係普通開刀的1.5倍啦, 係貴D, 所以我地都預左喱個BUDGET 先。不過我都係想順產, 好似對阿B 好D , 所以唔想未試過就放棄。為左唔想俾1.5 的價錢, 所以我睇下書同練下氣, 希望順產機會大D。


禁止發言

積分: 1348


270#
發表於 10-9-9 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2723


271#
發表於 10-9-9 17:47 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-9-9 17:19 發表
我諗住跟ken sir教個d,做足已經好好啦...


我見你地成日話KEN SIR 的課, 其實係FOR 乜野架?
係咪即係BB CARE O個D 工作坊之類?


複式洋房

積分: 327


272#
發表於 10-9-9 17:49 |只看該作者
我都係喎..因為痛過先覺得自己生過..努力過..付出過..成功感都會大d...同埋人地話順產都會瘦身得快d...因為會用盡全身嘅力喎...唔知係咪呢...呵呵

原帖由 faytin 於 10-9-9 17:35 發表


我雄心壯志要順產, 所要決定咗喺政府生.
我同老公講, 無論點痛我只係會聞笑氣, 唔要打止痛針, 唔要無痛分娩. 希望到時堅持到. 我叫佢記住要提我, 我怕到時失去理性呀. ...


禁止發言

積分: 1348


273#
發表於 10-9-9 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2723


274#
發表於 10-9-9 17:51 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-9 17:27 發表
我就係最like呢盒啦...我年年都收到呢盒禮物ga...奶黃月餅我最like...好開心呀...每年都要吃一盒先得....hehehe

今年食半盒好喇!!!
出年再補番未食O個半盒啦^^


大宅

積分: 2723


275#
發表於 10-9-9 17:54 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-9-9 17:28 發表
咪係囉~ 雖然只係吹下水, 玩下燈籠, 但年年都好開心架嘛...

而家同佢地講左, 佢地話再諗, 但我知佢地想去魚排, 又唔想佢地特登就我....自大肚以來, 我都好怕人特登就我....好唔好意思嘛~

...


都唔係GE, 其一大班人去玩最緊要係齊人GE, 跟住就係開心。 可以齊人中秋去玩都已經好好喇, 唔使諗咁多。
朋友當然係輪住就下啦。


禁止發言

積分: 1348


276#
發表於 10-9-9 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2723


277#
發表於 10-9-9 17:55 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-9-9 17:35 發表
去canteen食,冇偷食百力X 呀,原本都想買,但見有trans fat,所以放番底...


你公司又真係好好喎, 可以去CANTEEN 食。 記得以前我地OFFICE HOUR 响公司食三文治都唔得。


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


278#
發表於 10-9-9 17:55 |只看該作者
ken sir d course係for幼兒教育,佢係7田真個度學過...

原帖由 ching_800322 於 10-9-9 17:47 發表


我見你地成日話KEN SIR 的課, 其實係FOR 乜野架?
係咪即係BB CARE O個D 工作坊之類?


大宅

積分: 2407


279#
發表於 10-9-9 17:57 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-9-9 17:40 發表


係普通開刀的1.5倍啦, 係貴D, 所以我地都預左喱個BUDGET 先。不過我都係想順產, 好似對阿B 好D , 所以唔想未試過就放棄。為左唔想俾1.5 的價錢, 所以我睇下書同練下氣, 希望順產機會大D。 ...


我都好贊成順產, 對bb&媽咪都係最好, 除非真係好驚啦! 我已經下定決心要順產, 依家行多d, 郁多d, 做下產前運動, 希望到時順順利利啦~


男爵府

積分: 6934


280#
發表於 10-9-9 18:03 |只看該作者
原帖由 faytin 於 9-9-2010 17:35 發表


我雄心壯志要順產, 所要決定咗喺政府生.
我同老公講, 無論點痛我只係會聞笑氣, 唔要打止痛針, 唔要無痛分娩. 希望到時堅持到. 我叫佢記住要提我, 我怕到時失去理性呀. ...


你好勁呀~~~你真係好勇氣呀...
你一定得架!!!!!支持你地順產一班媽媽呀~~


健健康康,快高長大啊~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo