想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


261#
發表於 11-9-22 15:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:04
回覆 cc_ivy 的帖子

哈,你諗住直接驗棒棒定驗左綠d先>?
直接用棒驗, 我無紅d綠d


男爵府

積分: 6108


262#
發表於 11-9-22 15:12 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我驚side左..


男爵府

積分: 5940


263#
發表於 11-9-22 15:13 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:12
回覆 cc_ivy 的帖子

我驚side左..
唔會既, 你星期四都m到啦....如果無黎就驗~


男爵府

積分: 6108


264#
發表於 11-9-22 15:15 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

其實今個cycle係我第一次計時間黎dodo 架咋!
之前幾個月都係求其.無理..
然後試過兩次自己懷疑..想驗下,點知兩次都係一驗完就即刻黎m


男爵府

積分: 5940


265#
發表於 11-9-22 15:17 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:15
回覆 cc_ivy 的帖子

其實今個cycle係我第一次計時間黎dodo 架咋!
咁不如星期5先驗??


男爵府

積分: 6108


266#
發表於 11-9-22 15:20 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

嗯,或者28號/前m小姐黎的話,咩都唔駛煩


男爵府

積分: 5940


267#
發表於 11-9-22 15:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:20
回覆 cc_ivy 的帖子

嗯,或者28號/前m小姐黎的話,咩都唔駛煩
如無意外, 我可能星期5早上驗


男爵府

積分: 6108


268#
發表於 11-9-22 15:22 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

等你消息呀!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 5940


269#
發表於 11-9-22 15:23 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:22
回覆 cc_ivy 的帖子

等你消息呀!!!!!!!!!!!
我指下星期5, 你早過我驗


男爵府

積分: 6108


270#
發表於 11-9-22 15:30 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

係呀! 我無乜耐性,可能會早d又走去驗,哈哈


男爵府

積分: 5940


271#
發表於 11-9-22 15:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:30
回覆 cc_ivy 的帖子

係呀! 我無乜耐性,可能會早d又走去驗,哈哈
我都急急地, 不過得day 22, check完又心慌, 都係等下先


男爵府

積分: 6108


272#
發表於 11-9-22 15:37 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,我day18就忍唔到~


男爵府

積分: 5940


273#
發表於 11-9-22 15:40 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:37
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,我day18就忍唔到~
我仲忍到....


男爵府

積分: 6108


274#
發表於 11-9-22 15:41 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,我又係時候沖奶飲....


男爵府

積分: 5940


275#
發表於 11-9-22 15:47 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:41
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,我又係時候沖奶飲....
你而家keep住飲??


男爵府

積分: 6108


276#
發表於 11-9-22 15:49 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

係呀
我每日都飲一杯蜜糖水
一杯奶
同飲多d水~


男爵府

積分: 5940


277#
發表於 11-9-22 15:51 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:49
回覆 cc_ivy 的帖子

係呀
我平時唔多飲水........feel到口乾先飲, 早幾日就勁飲...成日都好乾


男爵府

積分: 6108


278#
發表於 11-9-22 15:53 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我日日坐office,無野做,唯有飲多d水,咁可以去多d toilet,唔駛成日坐丫嘛
真係坐到好累....


男爵府

積分: 5940


279#
發表於 11-9-22 16:11 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我日日坐office,無野

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我日日坐office,無野做,唯有飲多d水,咁可以去多d toilet,唔駛成日坐丫嘛
我曾經有段時間好似你咁,勁得閒去飲水




男爵府

積分: 6108


280#
發表於 11-9-22 16:15 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

你果陣係生果陣就辭職
咁咪蝕左個產假囉?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo