興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


261#
發表於 13-7-9 13:47 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-9 11:32
嬲爆我次次俾老豆打都係com面。
我好hate呢樣,我覺得幾歲都吾應該打面。com人從來都吾係為懲罰。係大人吾 ...

mouth:..我媽鐘意用騰條....仲要係當住好多傻姑街坊面前打.......
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


262#
發表於 13-7-9 13:52 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-7-9+11:32+嬲爆

原帖由 180 於 13-07-09 發表
..我媽鐘意用騰條....仲要係當住好多傻姑街坊面前打....... ...
我媽都係藤條。
阿爸就用手。




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


263#
發表於 13-7-9 13:53 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-7-9 11:38
上次咪話我家洗衣雞壞左
今日CFU上左黎, 要兩千大洋呀

...我早幾個月新買個部"咪那" , 尋晚毛那那"short"左...黃昏六點幾擺衫入去洗...洗到零晨12點都未洗完.....終於等到佢咇咇叫...點知只乾得7成....應該係全乾架嘛....


仲要下星期去SG, 一定要今個星期搞掂佢...如果唔係, 洗唔切衫冇衫著....我屋企咁多人, 一日要開兩機架....一個星期唔洗衫..好大鑊架....攞出去洗, 隻公又嫌唔乾淨又嫌人地D洗衣液柔順劑臭...好Q麻煩架...

我地估係個sensor壞, 好彩頭一年有保養...換個sensor好甘架嘛...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


264#
發表於 13-7-9 13:55 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-9 11:49
掉佢喺agent度等你返嚟先比佢入屋得唔得架?

得既...而家叫佢試下改機票, 改到就改, 改唔到就尼左先, AGENT度住波丁HOUSE囉..

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


265#
發表於 13-7-9 13:56 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-9 11:53
我上次要整太貴,我買左2手機take over。touch wood 用左2年幾無壞過。

..有賺~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 50350


266#
發表於 13-7-9 13:57 |只看該作者
又嚟打咭
   


水晶宮

積分: 50350


267#
發表於 13-7-9 13:58 |只看該作者
3點開會....
   


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


268#
發表於 13-7-9 13:59 |只看該作者
180 發表於 13-7-9 13:46
..咪就係, 又話8月先尼.
企巧似禾d姨媽貢....爽幾薯泥就幾薯泥....
刀胡依規矩既


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


269#
發表於 13-7-9 13:59 |只看該作者

...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


270#
發表於 13-7-9 14:00 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-9 13:52
我媽都係藤條。
阿爸就用手。

..我好幸運..老豆由細到大都冇打過我地...連大聲鬧都冇...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


271#
發表於 13-7-9 14:01 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-7-9 13:58
3點開會....

加油, 捱埋今日, 脫苦海~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


272#
發表於 13-7-9 14:02 |只看該作者
本帖最後由 180 於 13-7-9 14:02 編輯
亞貴 發表於 13-7-9 13:59
企巧似禾d姨媽貢....爽幾薯泥就幾薯泥....
刀胡依規矩既

..洗唔洗叫貴佬同你通通佢..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


273#
發表於 13-7-9 14:04 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-9 13:52
我媽都係藤條。
阿爸就用手。
我地屋企從來都無藤條雞毛掃呢d,
但我媽有對鐵沙掌,
仲有把太極劍,
但佢都好小用既,
佢既獅吼功係武林天下第一,
佢扯晒火時我地自動會跪喺度扭耳仔,
我最甘嗰次咪就係打爛咗太公幅相,
跟字搵本金電視既封面攝入去頂住檔嗰次囉,
比亞娘罰我地幾隻嘢跪,
跪到喊到幾淒涼呀,
都仲要跪........
跟字係我亞婆救我地咋....mouth:


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


274#
發表於 13-7-9 14:05 |只看該作者
180 發表於 13-7-9 14:02
..洗唔洗叫貴佬同你通通佢..
通經佬?!wakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
死.....我又笑到標尿


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


275#
發表於 13-7-9 14:06 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-7-9+13:52+我媽

原帖由 亞貴 於 13-07-09 發表
我地屋企從來都無藤條雞毛掃呢d,
但我媽有對鐵沙掌,
仲有把太極劍,
金電視封面




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


276#
發表於 13-7-9 14:10 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-9 14:05
通經佬?!wakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
死.....我又笑到標尿

...好過睇醫生..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


277#
發表於 13-7-9 14:12 |只看該作者
gemiling 發表於 13-7-9 14:06
金電視封面
嗰時d 8婆雜誌嚟架,
我地細個時好興架

我細個同d細佬妹堂哥表哥百厭到飛起啦,
總之一放假就去晒亞婆屋企玩,
我地d老豆亞媽就放假架喇,
我地加加埋埋成10隻馬騮都有,
你話唔反到亞婆屋企反轉就難咯,
最經典有次我地玩扮死,
亞婆一腳踩落表哥條jj度,
痛到夜晚都話痛到死喎,
跟住同住既亞姨帶表哥去睇急症呀,
但無人同情佢喎,
鬼叫我地衰先咩....

我細個好開心架,
唔係玩就食架啦


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


278#
發表於 13-7-9 14:38 |只看該作者
亞貴 發表於 13-7-9 14:12
嗰時d 8婆雜誌嚟架,
我地細個時好興架

阿婆果然係武林高手 一出手...........唔係.......係一出腳就中要害


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


279#
發表於 13-7-9 14:59 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-7-9 14:38
阿婆果然係武林高手 一出手...........唔係.......係一出腳就中要害
我亞婆同我亞媽都係同一類人嚟既,
佢地幾母女成日吵大鑊架,
我d亞姨同姨媽咪又一樣,
個個都惡人谷大既,
我d舅父反而無咁既....

我d表哥嗰時一去到我婆度就作反架喇,
因為無咗亞媽管住嘛,
亞婆又成日出咗去打麻雀,
我地咪搗亂囉


版主

積分: 81024

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


280#
發表於 13-7-9 15:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sfll+於+13-07-09+發表基本上

原帖由 gemiling 於 13-07-09 發表
sorry

好眉好貌生蚤乸我第一次聽
其實正路講 沙蚤



生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo