跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14766


261#
發表於 06-12-22 10:50 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

CT2Baby 寫道:
小小,
心情如何


CT2,

好開心, 好興奮, 好眼瞓, 好其代, hohohohoho ........ 真係難以形容 :mrgreen:


侯爵府

積分: 22443


262#
發表於 06-12-22 10:50 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

zzz,

果日見到佢又唔覺喎... 其實 kit kit 而家都係咁, 叫唔停架
CT2Baby 寫道:
[quote]
zzzlam 寫道:
jove,

我才,集住再反彈呀,我隻仔好似有d過度活躍咁,我地好worry呀,所以我唸住唔做野自己湊佢囉


出年唔do???[/quote]


侯爵府

積分: 23959


263#
發表於 06-12-22 10:51 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

peg,
kit kit行未?


侯爵府

積分: 22443


264#
發表於 06-12-22 10:51 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

happyalice 寫道:
[quote]
CT2Baby 寫道:
小小,
心情如何


CT2,

好開心, 好興奮, 好眼瞓, 好其代, hohohohoho ........ 真係難以形容 :mrgreen: [/quote]


子爵府

積分: 14766


265#
發表於 06-12-22 10:52 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

not over $12,100

cubixluk 寫道:
佢吔話由申請到第一次派屋會 3 年內, 但我成 4 年幾, 因為 over 咗入息, 而家攞到係因為我刻意唔做嘢 then 老公係咁掉更先攞到... 真係要捱窮 先攞到架.... 都唔明房署點可以 set 到個入息咁低, 3 人家庭 not over 12100, 真係揾咁小, 個仔又咁細, 又要交租等等, 都唔知點過活 [quote]
garfield123 寫道:
PEG,
恭喜!
咁快就收到聖誕禮物! (其實要等幾耐先分配到公屋?) ?-(
[/quote]


侯爵府

積分: 23959


266#
發表於 06-12-22 10:52 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

cubixluk 寫道:
[quote]
happyalice 寫道:
[quote]
CT2Baby 寫道:
小小,
心情如何


CT2,

好開心, 好興奮, 好眼


子爵府

積分: 14766


267#
發表於 06-12-22 10:53 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

CT2Baby 寫道:
[quote]
cubixluk 寫道:
[quote]
happyalice 寫道:
[quote]
CT2Baby 寫道:
小小,
心情如何


CT2,

好開心, 好興奮, 好眼


男爵府

積分: 9118


268#
發表於 06-12-22 10:53 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

CT2Baby,

係呀,我老公日日都鵝我,咁我都覺得個仔係需要人教既,我而家都有咁唸,但我唔捨得份工呀,我驚我過多5/6年先再搵,一定搵唔到咁既人工囉.....同埋得我老公份人工,一定要勁慳....我真係唔想........同埋我完全唔識湊仔架......我一路都係靠人.......我覺得我冇咁既耐性


http://kawaii-kids.com/


子爵府

積分: 14766


269#
發表於 06-12-22 10:54 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

zzzlam 寫道:
CT2Baby,

係呀,我老公日日都鵝我,咁我都覺得個仔係需要人教既,我而家都有咁唸,但我唔捨得份工呀,我驚我過多5/6年先再搵,一定搵唔到咁既人工囉.....同埋得我老公份人工,一定要勁慳....我真係唔想........同埋我完全唔識湊仔架......我一路都係靠人.......我覺得我冇咁既耐性


zzzlam,

自己湊開心d wor


伯爵府

積分: 16855


270#
發表於 06-12-22 10:56 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

zzzlam :仲以為你
zzzlam 寫道:
jove,

我才,集住再反彈呀,我隻仔好似有d過度活躍咁,我地好worry呀,所以我唸住唔做野自己湊佢囉


男爵府

積分: 9118


271#
發表於 06-12-22 10:57 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

cubixluk,

不過捱幾年就可以有間屋住,都好呀,我老公係政府到做,冇得出術.....唔係我都想學你咁唔做野抽公屋呀,真係好正,無供樓既壓力


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16855


272#
發表於 06-12-22 10:57 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

CT:我返半day乍wor,而家仲入緊data呀 :-( :-(
CT2Baby 寫道:
jove,
不如趁今日做冬,順便同你谷行佢,升埋做老祖 :mrgreen:


男爵府

積分: 9118


273#
發表於 06-12-22 10:58 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

jove,

你估我係你咩 [quote]
jove 寫道:
zzzlam :仲以為你 [quote]


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 23959


274#
發表於 06-12-22 10:58 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

zzzlam 寫道:
CT2Baby,

係呀,我老公日日都鵝我,咁我都覺得個仔係需要人教既,我而家都有咁唸,但我唔捨得份工呀,我驚我過多5/6年先再搵,一定搵唔到咁既人工囉.....同埋得我老公份人工,一定要勁慳....我真係唔想........同埋我完全唔識湊仔架......我一路都係靠人.......我覺得我冇咁既耐性


zzz,
講真唔做野全職湊仔,真係有好多犧牲($,生活模式,自由etc),不過亦有得(親子),如果真係afford 到既,都值架,不過我就唔得lu,因為要供樓呀 :-(


侯爵府

積分: 23959


275#
發表於 06-12-22 10:59 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

zzzlam 寫道:
cubixluk,

不過捱幾年就可以有間屋住,都好呀,我老公係政府到做,冇得出術.....唔係我都想學你咁唔做野抽公屋呀,真係好正,無供樓既壓力


你老公係政府到做?有education & medical 津貼wor


伯爵府

積分: 16855


276#
發表於 06-12-22 11:00 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

zzzlam :我咩呀 :tongue: :tongue: :tongue:
生多你一個 女之麻 :tongue: :tongue: :tongue:
zzzlam 寫道:
jove,

你估我係你咩 [quote]
jove 寫道:
zzzlam :仲以為你 [quote]


侯爵府

積分: 23959


277#
發表於 06-12-22 11:01 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

jove 寫道:
zzzlam :我咩呀 :tongue: :tongue: :tongue:
生多你一個 女之麻 :tongue: :tongue: :tongue:

生多一個 = 我地一個double lor :mrgreen:


伯爵府

積分: 16855


278#
發表於 06-12-22 11:06 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

CT:所以我咪冇得供樓lor。 :-( :-( :-( :-(
CT2Baby 寫道:
[quote]
jove 寫道:
zzzlam :我咩呀 :tongue: :tongue: :tongue:
生多你一個 女之麻 :tongue: :tongue: :tongue:

生多一個 = 我地一個double lor :mrgreen: [/quote]


公爵府

積分: 27622


279#
發表於 06-12-22 11:12 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

jove,

咩呀. 你又點會冇樓供啫, 你仲係供緊 2 層豪宅添呀
jove 寫道:
CT:所以我咪冇得供樓lor。 :-( :-( :-( :-( [quote]
CT2Baby 寫道:
[quote]
jove 寫道:
zzzlam :我咩呀 :tongue: :tongue: :tongue:
生多你一個 女之麻 :tongue: :tongue: :tongue:

生多一個 = 我地一個double lor :mrgreen: [/quote][/quote]


公爵府

積分: 27622


280#
發表於 06-12-22 11:13 |只看該作者

Re: PART 40!!! 靚太快D入黎吹吹水!

老老,

你唔記得左"水務局威哥"咩

CT2Baby 寫道:
[quote]
zzzlam 寫道:
cubixluk,

不過捱幾年就可以有間屋住,都好呀,我老公係政府到做,冇得出術.....唔係我都想學你咁唔做野抽公屋呀,真係好正,無供樓既壓力


你老公係政府到做?有education & medical 津貼wor [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo