cubixluk 寫道:
佢吔話由申請到第一次派屋會 3 年內, 但我成 4 年幾, 因為 over 咗入息, 而家攞到係因為我刻意唔做嘢 then 老公係咁掉更先攞到... 真係要捱窮 先攞到架.... 都唔明房署點可以 set 到個入息咁低, 3 人家庭 not over 12100, 真係揾咁小, 個仔又咁細, 又要交租等等, 都唔知點過活![]()
[quote]
garfield123 寫道:
PEG,
恭喜!
咁快就收到聖誕禮物!![]()
![]()
(其實要等幾耐先分配到公屋?) ?-(
zzzlam 寫道:
CT2Baby,
係呀,我老公日日都鵝我,咁我都覺得個仔係需要人教既,我而家都有咁唸,但我唔捨得份工呀,我驚我過多5/6年先再搵,一定搵唔到咁既人工囉.....同埋得我老公份人工,一定要勁慳....我真係唔想........同埋我完全唔識湊仔架......我一路都係靠人.......我覺得我冇咁既耐性