跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9801


2941#
發表於 09-9-15 19:32 |只看該作者
係囉 ! ada妳睇再下星期六日(26/27), 會唔會方便d ! 其實我20號都要打針呀 ! 去唔到呀 ~~~


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 19:10 發表
咁果曰下午你幾點出到黎呀?睇吓就唔就到law...


男爵府

積分: 9801


2942#
發表於 09-9-15 19:45 |只看該作者
如果約2點鐘會好d喎 ~~~, 玩完睇吓重有無時間先作決定high 唔high Tea !

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 18:32 發表
個到每個時段都有,我諗住玩2part,1part45分鐘,每part放12個小朋友入去,都要等....一係約12點or1點個part la....玩完重可以hige個tea先走....點呀?


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2943#
發表於 09-9-15 22:18 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 19:12 發表
係妳前工人講ge ! 唔係我吹ge , 千其唔好安排星期一至五呀 ! 如果唔係 妳呀 !

haha.......:lol :lol
你當我儍!1-5你哋番工.....揾邊個上黎呀?? 米得ada同埋索太law...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2944#
發表於 09-9-15 22:20 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 19:32 發表
係囉 ! ada妳睇再下星期六日(26/27), 會唔會方便d ! 其實我20號都要打針呀 ! 去唔到呀 ~~~
你玩嘢呀!

其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2945#
發表於 09-9-15 22:26 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 17:20 發表
esther

妳係咪同個仔上咗playgrop啦 ! 點呀 ? O唔OK呀 ?
都係咁la...唱吓歌仔果d咁law.... 佢唔係教得太差都ok ge la....唯起都係73蚊一堂....重想要求d咩吖......
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2946#
發表於 09-9-15 22:31 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-9-15 17:46 發表


係唔係街市果個呀?
我又唔知邊到街市wor...淨係知市政大廈6/F
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2947#
發表於 09-9-15 22:35 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 19:15 發表
咁我比個 妳同索太呀 !
我要食得果d呀..!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2948#
發表於 09-9-15 22:51 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 19:45 發表
如果約2點鐘會好d喎 ~~~, 玩完睇吓重有無時間先作決定high 唔high Tea !
我覺得約1點好d wor....weekend我又未去過,又唔知多唔多人排隊...我驚要等好耐....玩2part都去到3點la..到時米可以早d tea吹吓水咁law....到時入到playroom要睇住佢哋周圍走,周圍爬,我哋唔會得閒吹水...同埋要預早15分鐘到,因為果15分鐘係清潔個場,要排定隊,佢見人數12個就放入去ge la...唔可以留位,所以如遲到就要等下一場ge la....
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9801


2949#
發表於 09-9-15 22:57 |只看該作者
咁妳有無join到呀 ? 嗰日同姑仔傾開, 佢話太早比佢返playgroup啦 ! 話e家比佢返, 佢都唔知做乜 .......所以我都要諗下比唔比佢遲多少少先比佢返呀 !




原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 22:26 發表
都係咁la...唱吓歌仔果d咁law.... 佢唔係教得太差都ok ge la....唯起都係73蚊一堂....重想要求d咩吖......


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2950#
發表於 09-9-15 23:04 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 17:49 發表
嗱 ! 我10月頭我去旅行, 我唔比個工人放假, 所以我要補番d假比佢可能10/10 或17/10先比佢放假, (佢星期日放假) 到時無工人係到, 我真係要湊住我個仔, 所以點都要搵人上嚟幫手搵嘢 ! 妳地意見如何呀 ? :j ...
咁米星期六攪law....拎嘢米拎嘢law,有幾難呀...到時叫外賣(泰國嘢)law....下次有經驗都唔會整或叫咁多嘢食ge la...最緊要你很攪吖嘛...快d啦!
即刻摘個良辰吉日攪攪佢la...唔該!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9801


2951#
發表於 09-9-15 23:11 |只看該作者
咁妳上次等排隊等咗幾耐呀 ? 我啱啱上咗個佢地個網到睇, 我見到開放時間如下 : -

早上9時至9時50分
早上10時至10時50分
早上11時至11時50分
中午12時至12時50分
下午2時至2時50分
下午3時至3時50分
下午4時至4時50分
下午5時至5時50分
晚上6時至6時50分
晚上7時至7時50分
晚上8時至8時50分
晚上9時至9時50分



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 22:51 發表
我覺得約1點好d wor....weekend我又未去過,又唔知多唔多人排隊...我驚要等好耐....玩2part都去到3點la..到時米可以早d tea吹吓水咁law....到時入到playroom要睇住佢哋周圍走,周圍爬,我哋唔會得閒吹水...同埋要預早 ...


大宅

積分: 1702


2952#
發表於 09-9-15 23:13 |只看該作者
ada, 我未好返哂...去到曼谷都係留係酒店relax多...希望快d好返玩得開心d -,-


大宅

積分: 1702


2953#
發表於 09-9-15 23:13 |只看該作者
妳地咁多節目...等我好返d再同小b join妳地一齊玩!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2954#
發表於 09-9-15 23:14 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 22:57 發表
咁妳有無join到呀 ? 嗰日同姑仔傾開, 佢話太早比佢返playgroup啦 ! 話e家比佢返, 佢都唔知做乜 .......所以我都要諗下比唔比佢遲多少少先比佢返呀 !




...
咁平join左la...聽日又番la,星期5番國語
班...都唔係!你唔好諗住佢地唔識呀!我見有個美乎mama佢仔細我仔2星期,果日我同佢一齊上,佢仔上得都幾投入同開心!同當時佢都有表達一d動作出黎一齊玩,一齊唱...但佢之前已上過幾堂....
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2955#
發表於 09-9-15 23:22 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 23:14 發表
咁平join左la...聽日又番la,星期5番國語
班...都唔係!你唔好諗住佢地唔識呀!我見有個美乎mama佢仔細我仔2星期,果日我同佢一齊上,佢仔上得都幾投入同開心!同當時佢都有表達一d動作出黎一齊玩,一齊唱...但佢之前已 ...
同埋我覺得佢巳一歲了,健康院d姑娘都話一歲其實佢巳開始識d嘢ge la...係識與唔識之間,所以你米要同佢一齊玩law...輔助佢law...唔好以為佢真係乜都唔識先得..分分中重醒過你呀!不過未識講姐...!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9801


2956#
發表於 09-9-15 23:27 |只看該作者
淨係book房, 買定d嘢飲之嗎 ! 食嘢叫外賣 ! 妳地又唔介意個swimming pool 漏氣就無問題啦 !

除咗 2/10 唔得 ! 其餘星期六都得呀 ! 問吓大家邊個星期六 ok 呀 ~~~~~~~



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 23:04 發表
咁米星期六攪law....拎嘢米拎嘢law,有幾難呀...到時叫外賣(泰國嘢)law....下次有經驗都唔會整或叫咁多嘢食ge la...最緊要你很攪吖嘛...快d啦!
即刻摘個良辰吉日攪攪佢la...唔該! ...


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2957#
發表於 09-9-15 23:34 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 23:22 發表
同埋我覺得佢巳一歲了,健康院d姑娘都話一歲其實佢巳開始識d嘢ge la...係識與唔識之間,所以你米要同佢一齊玩law...輔助佢law...唔好以為佢真係乜都唔識先得..分分中重醒過你呀!不過未識講姐...! ...
你唔好比人講幾句就動搖同放棄先得....你咁大個人自巳有分析能力ge 嘛!重有呀!千祈唔好睇小你自巳個仔呀!你自巳要有信心先比到你個仔ge信心呀!對佢日後ge成長好緊要....
你仔下個月先番都將近15個月la....怕咩呀??

以上內容只講事實,不喜勿插!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2958#
發表於 09-9-15 23:38 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 23:11 發表
咁妳上次等排隊等咗幾耐呀 ? 我啱啱上咗個佢地個網到睇, 我見到開放時間如下 : -

早上9時至9時50分
早上10時至10時50分
早上11時至11時50分
中午12時至12時50分
下午2時至2時50分
下午3時至3時50分
下午4時至4時50 ...
我去果日係閒日,唔駛點等wor...唔係好多人...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9801


2959#
發表於 09-9-15 23:45 |只看該作者
咁妳e家一星期返幾多日playgroup ?



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 23:14 發表
咁平join左la...聽日又番la,星期5番國語
班...都唔係!你唔好諗住佢地唔識呀!我見有個美乎mama佢仔細我仔2星期,果日我同佢一齊上,佢仔上得都幾投入同開心!同當時佢都有表達一d動作出黎一齊玩,一齊唱...但佢之前已 ...


男爵府

積分: 9801


2960#
發表於 09-9-15 23:52 |只看該作者
咁妳快d好番la.............


原帖由 littlechuhk 於 09-9-15 23:13 發表
妳地咁多節目...等我好返d再同小b join妳地一齊玩!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo