立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 5956
大宅
積分: 2494
原帖由 littlechuhk 於 09-9-15 23:13 發表 妳地咁多節目...等我好返d再同小b join妳地一齊玩!
原帖由 socket 於 09-9-15 23:45 發表 咁妳e家一星期返幾多日playgroup ?
原帖由 IPBB 於 09-9-16 00:21 發表 你地搞緊乜野呀 !
男爵府
積分: 9803
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 23:34 發表 你唔好比人講幾句就動搖同放棄先得....你咁大個人自巳有分析能力ge 嘛!重有呀!千祈唔好睇小你自巳個仔呀!你自巳要有信心先比到你個仔ge信心呀!對佢日後ge成長好緊要.... 你仔下個月先番都將近15個月la....怕咩呀 ...
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:29 發表 一星期番2-3堂,1堂45分鐘,正常係一星期2堂ge,但佢有6堂係送ge,要2個月完成晒,咁米有時2堂,有時3堂咁law...詳唔詳細呀?
原帖由 IPBB 於 09-9-16 00:38 發表 睇左2頁都冇心機睇啦... 你地都係講 Playground, 同埋grathering個D咁既野... ! 一個字 "悶"呀 !:;pppp:
原帖由 socket 於 09-9-16 00:39 發表 哈哈 ! 妳d煲東瓜, 可以嗎 ? 我自己就真係麻麻 !!
積分: 1555
原帖由 socket 於 09-9-15 19:15 發表 咁我比個 妳同索太呀 !
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:44 發表 咩叫煲東瓜呀??
原帖由 louisnancy 於 09-9-16 00:45 發表 好辛苦呀溫書溫到我, 不如你地再講下來緊有咩攪作呀, esther同avis生日, 煙花 ? 20號 26/27號?咩事呀可唔可以一次過講哂呀, 唔該...... 我要溫哂今日o個d我唔使訓啦, thanks >< ...
原帖由 louisnancy 於 09-9-16 00:49 發表 esther明天你地係咪去葵涌開倉呀 ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy