跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5956


2961#
發表於 09-9-16 00:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2962#
發表於 09-9-16 00:23 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-9-15 23:13 發表
妳地咁多節目...等我好返d再同小b join妳地一齊玩!
maggie,乜你有病咩?咩樹呀?煲牒煲到病左呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2963#
發表於 09-9-16 00:29 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 23:45 發表
咁妳e家一星期返幾多日playgroup ?
一星期番2-3堂,1堂45分鐘,正常係一星期2堂ge,但佢有6堂係送ge,要2個月完成晒,咁米有時2堂,有時3堂咁law...詳唔詳細呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2964#
發表於 09-9-16 00:32 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 00:21 發表
你地搞緊乜野呀 !
你溫下書先la....搞緊乜嘢!唔係好多姐...3-4頁到la....

其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9803


2965#
發表於 09-9-16 00:35 |只看該作者
其實我就唔係怕.....只不過我想我個仔識行先開始 ! 我見到妳地d b識行好好多 ! 同嘛妳講得啱呀 ! 佢真係o重醒過我呀 ~~~~ 有d教佢兩次佢就識啦 ! 同嘛有d嘢無教佢佢都自己識 ! 只不過佢係唔做積 ! 亞爸亞媽d性格, 個仔點會唔學呀 ~~~~


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-15 23:34 發表
你唔好比人講幾句就動搖同放棄先得....你咁大個人自巳有分析能力ge 嘛!重有呀!千祈唔好睇小你自巳個仔呀!你自巳要有信心先比到你個仔ge信心呀!對佢日後ge成長好緊要....
你仔下個月先番都將近15個月la....怕咩呀 ...


禁止訪問

積分: 5956


2966#
發表於 09-9-16 00:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9803


2967#
發表於 09-9-16 00:39 |只看該作者
哈哈 ! 妳d煲東瓜, 可以嗎 ? 我自己就真係麻麻 !!



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:29 發表
一星期番2-3堂,1堂45分鐘,正常係一星期2堂ge,但佢有6堂係送ge,要2個月完成晒,咁米有時2堂,有時3堂咁law...詳唔詳細呀?


男爵府

積分: 9803


2968#
發表於 09-9-16 00:44 |只看該作者
咁妳講d有趣 ge嘢嚟聽下


原帖由 IPBB 於 09-9-16 00:38 發表


睇左2頁都冇心機睇啦...
你地都係講 Playground, 同埋grathering個D咁既野... ! 一個字 "悶"呀 !:;pppp:


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2969#
發表於 09-9-16 00:44 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 00:39 發表
哈哈 ! 妳d煲東瓜, 可以嗎 ? 我自己就真係麻麻 !!
咩叫煲東瓜呀??
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1555


2970#
發表於 09-9-16 00:45 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-15 19:15 發表
咁我比個 妳同索太呀 !


好辛苦呀溫書溫到我, 不如你地再講下來緊有咩攪作呀, esther同avis生日, 煙花 ? 20號 26/27號?咩事呀可唔可以一次過講哂呀, 唔該......
我要溫哂今日o個d我唔使訓啦, thanks ><


大宅

積分: 1555


2971#
發表於 09-9-16 00:47 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:44 發表
咩叫煲東瓜呀??


煲東瓜即係普通話


男爵府

積分: 9803


2972#
發表於 09-9-16 00:47 |只看該作者
普通話呀 !!!!


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:44 發表
咩叫煲東瓜呀??


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2973#
發表於 09-9-16 00:47 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 00:38 發表


睇左2頁都冇心機睇啦...
你地都係講 Playground, 同埋grathering個D咁既野... ! 一個字 "悶"呀 !:;pppp:
心機ge 嘢..睇你有無heart ge 姐!你睇下ada幾有heart...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1555


2974#
發表於 09-9-16 00:48 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 00:38 發表


睇左2頁都冇心機睇啦...
你地都係講 Playground, 同埋grathering個D咁既野... ! 一個字 "悶"呀 !:;pppp:


avis我同你一樣, 睇左兩頁已經好辛苦


禁止訪問

積分: 5956


2975#
發表於 09-9-16 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1555


2976#
發表於 09-9-16 00:49 |只看該作者
esther明天你地係咪去葵涌開倉呀 ?


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2977#
發表於 09-9-16 00:50 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-9-16 00:45 發表


好辛苦呀溫書溫到我, 不如你地再講下來緊有咩攪作呀, esther同avis生日, 煙花 ? 20號 26/27號?咩事呀可唔可以一次過講哂呀, 唔該......
我要溫哂今日o個d我唔使訓啦, thanks >< ...
karen,就由你打一次比佢睇la..!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9803


2978#
發表於 09-9-16 00:50 |只看該作者
esther 我出 打d偷懶學生 ! 妳出乜嘢呀 !


原帖由 louisnancy 於 09-9-16 00:45 發表


好辛苦呀溫書溫到我, 不如你地再講下來緊有咩攪作呀, esther同avis生日, 煙花 ? 20號 26/27號?咩事呀可唔可以一次過講哂呀, 唔該......
我要溫哂今日o個d我唔使訓啦, thanks >< ...


禁止訪問

積分: 5956


2979#
發表於 09-9-16 00:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2980#
發表於 09-9-16 00:51 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-9-16 00:49 發表
esther明天你地係咪去葵涌開倉呀 ?
係呀!你想點呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo