跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9807


281#
發表於 09-7-17 10:11 |只看該作者
ME TOO

原帖由 肥媽 於 09-7-16 22:16 發表
socket :

有, 我個女咩都食架, 包括紙巾....


男爵府

積分: 9807


282#
發表於 09-7-17 10:18 |只看該作者
講真搵工真係講彩數, 不過如果要求唔高點都搵要嫁 !!

原帖由 adayautsang 於 09-7-16 18:03 發表


我都有兩隻. 我都係為錢所以選擇搵工 (要做家務都係其中1個問題), 依家有時都會為錢兩公婆有分歧! 我學歷都唔高, 希望有彩數.....


男爵府

積分: 9807


283#
發表於 09-7-17 10:24 |只看該作者
返全日係咪有老師教會乖d嫁 ?????

原帖由 adayautsang 於 09-7-16 19:35 發表


家姐果時都係返半日, 不過家姐細個時比較乖, 小b比較好動, 湊小b就比較辛苦. 返全日我想小b會乖d.


男爵府

積分: 9807


284#
發表於 09-7-17 10:38 |只看該作者
妳咪同佢計清條數o羅, 未來會點點點........ 如果計落可以生多個咪生o羅, 但計完係好手緊, 咪睇吓邊方面可唔可以減到, 再講o羅 !!

妳阿仔有買保險基金, 買咗d物呀 ??


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 17:51 發表
其實我成日有意與無意間都同隻c6講過!佢就問番我轉頭,係咪你養先!其實話就話冇乜負擔但都係得c6一個揾$又要比家用99又要供阿仔啲保險基金重有佢自巳啲洗費同保險呢!第曰阿仔重要學嘢,幼稚園洗費都幾吃力ge! ...


大宅

積分: 1157


285#
發表於 09-7-17 11:42 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-7-16 22:20 發表
當然可以...


肥媽: 你好忙? 好少上嚟傾.....


大宅

積分: 1157


286#
發表於 09-7-17 11:47 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 00:04 發表
通常第一個乖,第二個就會好動啲!不過你有2個点都辛苦啲ge !咁你比佢番全日都啱ge 消耗吓佢啲體力而你又可放鬆吓冇咁辛苦。


家姐同小b真係差好遠! 小b好動到不得了........


大宅

積分: 1157


287#
發表於 09-7-17 12:04 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-17 00:50 發表



會比呀, 諗住n1比佢讀迦南呀, 係屋企附近方便麻, 佢咁細都係比佢返去玩下, 同小朋友相處下 !

你呢 ! 你又點安排呀!


我報咗YMCA&邊耀良, 遲d報仁濟.
你住海濱呀? 我之前都係住海濱, 遲d可能會搬返去海濱.


大宅

積分: 1157


288#
發表於 09-7-17 12:09 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-17 00:57 發表



其實又真係幾期待 Birthday Party.... !到時我地點樣相認呀!


明天就係啦!
你識肥媽我同佢同枱.
另我PM電話比你, 到時可以電聯.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


289#
發表於 09-7-17 12:09 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 10:38 發表
妳咪同佢計清條數o羅, 未來會點點點........ 如果計落可以生多個咪生o羅, 但計完係好手緊, 咪睇吓邊方面可唔可以減到, 再講o羅 !!

妳阿仔有買保險基金, 買咗d物呀 ??


...
我家姐係做保險agent&認可財務策劃師,我哋全家人都係幫佢買,阿仔一出世就幫佢買左住院醫療and 一啲第日讀書既基金,有個保障吖嘛!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


290#
發表於 09-7-17 12:12 |只看該作者
原帖由 hicaca 於 09-7-17 08:41 發表
雖然我唔係荃灣葵青區, 不過娘家係荃灣, 718我都會去呀, 到時見啦!


好呀!


男爵府

積分: 9807


291#
發表於 09-7-17 12:15 |只看該作者
不如就係table 7 相應吧 ! 妳地會點去呀 ? by MTR / BUS.... ??

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:09 發表


明天就係啦!
你識肥媽我同佢同枱.
另我PM電話比你, 到時可以電聯.


大宅

積分: 1157


292#
發表於 09-7-17 12:16 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 10:02 發表
星期六唔駛返工 ! 18/7妳幾點會到 !


我想11點, 不過屋企去要轉車, 所以可以有差異. 你呢?
你搭咩車?


男爵府

積分: 9807


293#
發表於 09-7-17 12:16 |只看該作者
住院貴唔貴呀 ?

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:09 發表
我家姐係做保險agent&認可財務策劃師,我哋全家人都係幫佢買,阿仔一出世就幫佢買左住院醫療and 一啲第日讀書既基金,有個保障吖嘛!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


294#
發表於 09-7-17 12:19 |只看該作者
socket ,
你宜家係咪番緊工?咁得閒上綱ge?
你份工又真係幾好wor!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


295#
發表於 09-7-17 12:24 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 12:16 發表
住院貴唔貴呀 ?
我都唔係好記得啦!應該係一個月幾佰蚊到,基金就仟幾蚊,總知加埋每個月唔駛2仟蚊。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9807


296#
發表於 09-7-17 12:24 |只看該作者
一時時啦 ! 有時忙到去唔到厠所tin !! 不過就唔可以同人傾計o羅 !!!



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:19 發表
socket ,
你宜家係咪番緊工?咁得閒上綱ge?
你份工又真係幾好wor!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


297#
發表於 09-7-17 12:26 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 12:24 發表
一時時啦 ! 有時忙到去唔到厠所tin !! 不過就唔可以同人傾計o羅 !!!
咁唔怪得知你要上綱傾計啦!
咁你食lunch味呀!

[ 本帖最後由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:29 編輯 ]
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9807


298#
發表於 09-7-17 12:30 |只看該作者
應該搭MTR !

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:16 發表


我想11點, 不過屋企去要轉車, 所以可以有差異. 你呢?
你搭咩車?


男爵府

積分: 9807


299#
發表於 09-7-17 12:31 |只看該作者
未 1:00先食 !

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:26 發表
咁唔怪得知你要上綱傾計啦!
咁你食lunch味呀!


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


300#
發表於 09-7-17 12:36 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 12:31 發表
未 1:00先食 !
18/7我冇得去 你哋相應左,揾日約出黎同我相應吖?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo