夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


281#
發表於 05-2-18 23:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@" bandband,
咁俾心機啦! 祝你見工成功!!

>.<~ 我老公唔俾人地做全職私奶. 人家唔想打工. ~__~" 我想做個家庭主婦, 朝做去買餸, 跟著做家務, @0@, 下午就玩online game, 黃昏時就煮飯等老公回家. >.<~ 晚上當然是夫婦2人世界啦. ^^"

我覺得做全職媽媽是很有意思的. ~_~" 唉...奈何, 我還是做OL. 唉... :cry:


禁止訪問

積分: 30347


282#
發表於 05-2-18 23:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


283#
發表於 05-2-18 23:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


284#
發表於 05-2-18 23:54 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


285#
發表於 05-2-19 00:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

和老公食 "好旺角" 裡的牛肉粥 + 菜 + 炸醬面.

andreaaaa782004 寫道:
christy
今日去旺角食咩呀


大宅

積分: 4323


286#
發表於 05-2-19 00:03 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
賺錢買花戴, d錢又洗得爽d

andreaaaa782004 寫道:
christy
做野可以有錢,唔駛問老公囉喎 :mrgreen:


禁止訪問

積分: 30347


287#
發表於 05-2-19 00:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


288#
發表於 05-2-19 00:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ 對...全完應同.. 我爸真的一人頂起一頭家的. 唉~ 我曾交的男友, 都是...~_~" 愛洗老豆錢的男人. 在我眼裡, 這都是小孩子. 有本事就該花自己的錢. ~___~" 還有, 很沒責任心. 一d都唔打算儲存老婆本ga...好似話咁易就可娶我過門咁..

唉...老公話就話怕我悶, 還有左咁多書, 唔做野好浪費喎. >.<~ 我真的是很傳統的女人, 很想做個家庭主婦ma. 這是我的理想, 在他眼裡, 就是幻想黎la. >.<~

以前d男人咪一樣, 收入未必高...唉......

andreaaaa782004 寫道:
好老實講
依家d男人唔同以前,我老豆個個年代就好有家庭觀念,一定會搵錢比d老婆仔女,依家d男人十分靠唔住,唔會自動自覺比,要問佢囉架,我就唔鍾意呢d感覺


禁止訪問

積分: 30347


289#
發表於 05-2-19 00:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


290#
發表於 05-2-19 00:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

no..>.<

andreaaaa782004 寫道:
咁你依家呢個老公靠唔靠得住 我咁問係因為你話想做家庭主婦


禁止訪問

積分: 30347


291#
發表於 05-2-19 00:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


292#
發表於 05-2-19 00:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


293#
發表於 05-2-19 00:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ 咁每個人都有夢想ma...雖則我是我係打工辛苦命..

andreaaaa782004 寫道:
咁你仲話想做家庭主婦 :lol: :lol: :lol: [quote]
christylai 寫道:
no..>.<
[/quote]


大宅

積分: 4323


294#
發表於 05-2-19 00:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

老公週六也要番工的. >.<~ 不過明天放假

我和他多數和去逛街, 看戲. 有時會唱k.

你呢? 明天..會做什麼? 明天我中午去做facial. 之後老公黎接我, 再去逛街and..晚上會和他吃火鍋 ^^ 真好. :-P


andreaaaa782004 寫道:
你放假多數有咩做 你老公都係放六同日架


禁止訪問

積分: 30347


295#
發表於 05-2-19 00:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


296#
發表於 05-2-19 00:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


297#
發表於 05-2-19 00:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


298#
發表於 05-2-19 00:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@-@ 咁你老公也靠得住嗎?

唉>.<~ 老公如果生病, 或心情唔好, 都會變臉的. ~"~ 今日在看漫畫的地方, 我就逗他, 弄到他罵我煩, 罵了我好幾次了.....>.<~ 讓我差點想哭..後來, 他就沒那麼兇了. 老公心情唔好, 就會向我開刀. 他黑臉, 我都會用熱情攻擊的, 但都不中用. >.<~後來, 他告訴我, 還在生病, 不太想講話, 我..我其實只是想和他聊天, 他不理我, 罵我煩...害我差點想哭...>.<~ 最初, 我問佢乜事, 佢又唔早講話喎, 要人家差點哭, 他才變會好臉色. 我告訴他不當可憐的小妻子, 要看老公面色. >.<~ 佢就話: 嘿, 要看你有冇本事啦..><~


大宅

積分: 4323


299#
發表於 05-2-19 00:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ 其實老公有一點兇, 我想會唔開心了. 他兇多我幾兇, 我就會唔出聲, and想哭. 我性格有點軟弱的. 唉啊...><~


大宅

積分: 4323


300#
發表於 05-2-19 00:54 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你weekends 都留在家, 不悶嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo