在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


281#
發表於 05-3-11 16:04 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

仲以為你上左工TIM呀
我E+要入宮服待主子
一陣至審你 :mrgreen: :mrgreen: [quote]
bettylam 寫道:
Dear 妙兒:

吾係呀!妙兒姐姐,我係度打緊篇野呀!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


282#
發表於 05-3-11 16:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All Mummy:


吾係呀!我咪就係度打緊呢篇野羅...

他呀!昨天又一次傷到我呢個小心靈呵!

話說,因我住將軍澳,他在藍田補習社,每天6點多我便到藍田接他,昨天他很準時,(因為前天,他有功課不識做不敢問,加上默書,8點多才走得,我在藍田無聊左2個鐘,所以昨天我對他說,媽咪為了鼓勵你,你今天可自由選擇一樣禮物,但不可超出10元,但不可楝太久,因媽咪要趕回家煮送呵!

於是沿路見到7seven,我們進去後見有13個幾2合的百福紅豆沙,另加2合 米露,超過20元可換他喜愛的英超群貼紙,但交收銀時他們原來攪錯價錢,所以只
買了紅豆沙,他換不到,一路行一路埋怨訴說咪買埋佢羅...差幾元之嘛,我解釋說第一.因為佢攪錯價錢我不買,下次睇過第二樣岩價錢才買呵!第二.因為如果呢野樣係呢個正價價錢我覺得吾值得呵!

嘩然!佢發好大脾氣呵!係地鐵裡面,平時如果佢隔離個人起身落車,佢會好快手用佢隻小手擺埋個位比我,不過我好夕時同佢講如見婆婆,大肚的太太,小小朋友便讓他們坐呵!但昨天佢隔離個哥哥起身落車,佢不單無今做,一見我坐低,佢即刻彈左過對面坐,跟住,我見佢隻小手在袋內攪破壞,我無出聲,一路返回家,他知我嬲,回來即刻話比家姐知剛才發生的事..家姐責罵了他一餐後,他有小許兒知錯,不斷在我耳邊說,捱媽咪好嬲呀!我又試激嬲佢啦!點樣可以戥番佢呵!佢今次吾知吾采我幾耐呵!好慘呵!爸爸,8點幾羅喎,點解你仲未返黎架,有無人幫下我呀!後來,我將此事告知他爸爸,爸爸解釋給他聽,不可以吾喜歡,吾鐘意,便隨便將的野整壞架..另我在街上亂及脾氣,小朋友不是要聽大人話嗎?

捱..你地話呀!此子,有時嬲佢又嬲吾幾耐,但現時的他經常不滿意的人,事,東西,他便蓄意去破壞.諸位有何高見呀!

betty
:cry:
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


283#
發表於 05-3-11 16:08 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

服侍主子,今主子身體幾好媽?洗吾洗我幫手呀!嘻嘻哈哈!

betty
NNN


大宅

積分: 1725


284#
發表於 05-3-11 16:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Betty,

你篇嘢咁長, 一陣有時間先睇, 唔係比老闆見到就大獲


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


285#
發表於 05-3-11 17:23 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Emily_bb :

係呀!所以我咪毫盡全副精神,時間好努力今打呵!

先頭王國hand左幾十分鐘呵!你地會吾會呀!

betty


Emily_bb 寫道:
Betty,

你篇嘢咁長, 一陣有時間先睇, 唔係比老闆見到就大獲
:cry:
NNN


侯爵府

積分: 23932


286#
發表於 05-3-11 18:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

有心啦
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

服侍主子,今主子身體幾好媽?洗吾洗我幫手呀!嘻嘻哈哈!

betty


大宅

積分: 1725


287#
發表於 05-3-11 19:04 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

返屋企有時間再睇.
_______________________

Betty,

你篇嘢咁長, 一陣有時間先睇, 唔係比老闆見到就大獲
:cry: [/quote]


男爵府

積分: 7050


288#
發表於 05-3-12 13:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[size=xx-large]嘩~~沉o左去第二版啦!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


289#
發表於 05-3-12 13:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 啫喱媽:


吾該晒你呀!剿番出黎.

betty


啫喱媽 寫道:
[size=xx-large]嘩~~沉o左去第二版啦!
NNN


男爵府

積分: 7050


290#
發表於 05-3-12 13:38 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam 寫道:
Dear 啫喱媽:


吾該晒你呀!剿番出黎.

betty

客氣客氣~~ :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


291#
發表於 05-3-12 14:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All Mummy:

今日星期六,又有好節目.

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


292#
發表於 05-3-12 15:45 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

又係屋企,
皇子午睡呀
啫喱媽 寫道:
[quote]
bettylam 寫道:
Dear 啫喱媽:


吾該晒你呀!剿番出黎.

betty

客氣客氣~~ :mrgreen: [/quote]


大宅

積分: 1725


293#
發表於 05-3-13 17:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Betty,

其實你個仔都唔係好曳啫, 有得教,有得教, 因為至少佢知道自己唔啱, 想氹番媽咪.

至於你話佢搞破壞, 其實都係想引你嘅注意, 可能佢唔識點樣表達佢嘅不滿, 不如你同佢傾下, 話比佢知就算搞破壞, 個結果都係一樣, 咁不如當媽咪係朋友咁傾下. 呢 d 都係我 d 同事教, 我都應用緊喺我個仔身上.


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


294#
發表於 05-3-13 18:24 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Emily_bb:

多謝你今有心機睇晒我篇野呀!我試過好多以上的方法呀!但佢 都係今呀!所以而家都睇緊書...

betty
NNN


大宅

積分: 1725


295#
發表於 05-3-13 18:43 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Betty,

比心機啦, 我發覺而家教細路真係丙要見招拆招先得.


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


296#
發表於 05-3-14 07:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

各位媽咪,早晨呀!起身返工返學啦!


betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


297#
發表於 05-3-14 08:35 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

仲早過我
GOOD MORNING


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


298#
發表於 05-3-14 08:46 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

係呀!我每朝都6點起身煮早餐比佢地3仔爺呀!

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


299#
發表於 05-3-14 08:53 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

你真係叻呀
學WENSI琴日笑我,叫我OT NO PROBLEM
,叫我早起真係想C
今朝個DIE HARD要8:30上黎,我地D路人甲要早返,我都要打的呀
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

係呀!我每朝都6點起身煮早餐比佢地3仔爺呀!

betty


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


300#
發表於 05-3-14 09:00 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

你都叻喎,今早返到公司,個日有份工要見,返8點,我計過,送埋阿仔上校車,雞今腳都遲到,但放工放6點,揍吾到阿仔,所以無見到呵!

betty

:cry:
NNN

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo