跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7735


281#
發表於 05-3-2 10:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

奀豬mami~~ 寫道:
訓啦,88


啱啱先睇到你4點幾出現,原來返通宵更o個個係你唔係金撈媽!


珍珠宮

積分: 48885


282#
發表於 05-3-2 10:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy ma

我咪買左兩包學習褲only
then 入左d羊扒烏冬南瓜黎用餸囉
講黎講去都係食對我黎講緊要d

chu ma

你令我感覺我係唔稱職老母
因我only 掛住買衫比自己幫自己扮靚
兩條靚都無乜買衫tim....
好...聽日去sogo 昅下有咩買比佢地
今日lunch 我又去跑去為自己入貨,,,haha


joe

你真叻知我叫唔出你個名 (我幾坦白)
但我認得你
你睇我幾叻
好似我叫你先tim...



公爵府

積分: 27329


283#
發表於 05-3-2 10:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

CarMan

喂, 你有無諗過點解 Elise 晚晚 "lau" 計
係咪條靚仔日頭成日搞住 elise, 成日嚇佢, 搞到佢夜晚發 din, 你留意下好喎


男爵府

積分: 7735


284#
發表於 05-3-2 10:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Valeriemama 寫道:
morning,

chu ma
你好堅喎, 去完西田又去jusco掃左咁多貨, 我尋晚都去左西田轉左個圈, 不過就主攻連身body, 因為 E 度 D 亞媽話正, 跟手走左落去下層掃減價童裝 (俾亞囡1歲著, 慳 D 麻), 係米奇老豬到買左一條牛仔背心裙, 牛仔褲, 2 件冷衫仔, 跟住係雞仔嘜買左件 down jacket (好抵呀, 半價, 快 D 去買呀), 去埋 mothercare 買左對鞋仔比 Valerie, 抬到我 c 下 c 下


你收獲都唔少喎!!


伯爵府

積分: 17686


285#
發表於 05-3-2 10:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy,
我地12:30a.m. 偷偷地抱起佢飲奶
您知佢要瞓著至食架喇
點知比佢發現咗! 喪喊
瞓著, 一打橫擺個餵奶post, 喪喊
又再瞓著, 又打橫抱, 喪喊
由開始攪佢到食飽攪咗2個半鐘
2:30a.m.至瞓
6:00a.m.又起身食過, 埃埃埃埃埃
中間重有d e e un un我冇理佢


別墅

積分: 975


286#
發表於 05-3-2 10:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

CHIM,
我SINA收唔到你個MAIL


公爵府

積分: 27329


287#
發表於 05-3-2 10:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

fish ma

c c 樂綿幾 $?


侯爵府

積分: 23951


288#
發表於 05-3-2 10:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

CarMan,
I suggest to buy 1.5 to 2 year. Morley 既羊毛老底 is very good and warm enough, Pls let me know how much is it now.


珍珠宮

積分: 48885


289#
發表於 05-3-2 10:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9


Elaine

我都問你野
你又唔答


子爵府

積分: 12555


290#
發表於 05-3-2 10:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

易拎,

學我咩呀! ?-(

Elainecnc 寫道:
aiya..................(學下ada先)!!

等我返錯工添!!!

簽個到先!!

[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7735


291#
發表於 05-3-2 10:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

[quote]
TingWai 寫道:


Elainecnc


我家旻璇and 老公都係11月16日生日又唔見你話同我有緣
何解呀?

[quote]

ting wai


哎呀!!咁重要o既事我都miss左添!!

冇溫書真係錯過好多野!!下次見面,一定要幾個11月16號影張相先得!!話時話,我老公個侄女都係11月16號喎!!


伯爵府

積分: 17686


292#
發表於 05-3-2 10:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

nat,
其實護協平d, 不過唔想專登去買
一次過送貨方便d
$52/2 pack
買滿$80
送1. 出街用 6片綿
or 2. 洗口仔綿一包


男爵府

積分: 7735


293#
發表於 05-3-2 10:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

SZEYUEN 寫道:
想問: 妳地擺滿月時有冇帶baby入廁所行個轉 :mrgreen:

?-( ?-( ?-( ?-( ?-(


琥珀宮

積分: 165356


294#
發表於 05-3-2 10:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Elaine** 廁所"好臭" = 好湊

Elainecnc 寫道:
[quote]
SZEYUEN 寫道:
想問: 妳地擺滿月時有冇帶baby入廁所行個轉 :mrgreen:

?-( ?-( ?-( ?-( ?-( [/quote]


珍珠宮

積分: 33190


295#
發表於 05-3-2 10:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

nat,

我都唔知點解elise琴晚又係咁,
熱又唔係, 凍又唔係,
平時打橫曖佢訓,
琴晚唔得,
今朝話比奶奶知,
佢即刻答我"無呀, 琴日都無咩事發生"


男爵府

積分: 7640


296#
發表於 05-3-2 10:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy ma,

細佬仔係TMH打針, 上次 (2月15日)去屯門健康院, 點知姑娘話唔駛做<綜合測驗>, 因為宜家已經取消左啦, 上次去連磅重都冇, 去到只係見下姑娘, 佢話要4個月大先有得磅, 都唔知帶bb去健康院做咩?? 約左4/3早上去TMH打針.

happy_mother 寫道:
Elaine,
seems a lot of BB like Carol's, yours and mine will have 綜合測驗 this saturday, a little bit nervous


琥珀宮

積分: 165356


297#
發表於 05-3-2 10:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sandy** 想提提妳, 其實bb家陣可以用紗布or紗巾洗口, 因為用一綿花驚bb會吞落肚。


ymc2727 寫道:
nat,
其實護協平d, 不過唔想專登去買
一次過送貨方便d
$52/2 pack
買滿$80
送1. 出街用 6片綿
or 2. 洗口仔綿一包


子爵府

積分: 12555


298#
發表於 05-3-2 10:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

大莫生,
你唔好唔開心 la,係咪有咩"吳"會呀!
你外母係咪唔想凑梓希,所以咁講,
佢唔係不嬲同你 rita 一齊住嘅咩。

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:

詳情我就唔係度講嘞。費事咁啱有識我啲係度見到話番俾佢聽。大致就係我今日先知佢有嚴重妄想症,加埋今日發作,頭先話我趕佢走(但係佢都唔係同我地同住),又講啲都唔係事實嘅野入我數來話我(唔知佢最近睇緊邊部電視劇),最老土就係拉埋我亞媽落水(我亞媽身體好差,好話唔好聽cancer都can過兩次,好彩好番,但真係大傷元氣。我亞媽都係講過自己身體差冇能力幫我地湊梓希,要亞親家奶奶幫吓手之類啲客氣說話啫,我外母竟然話係我亞媽求佢先至來幫我地!!!???話我依家過橋抽版!!???)

攪到頭先rita入咗房廿級喊。真係冇事都俾我外母攪到有事!!
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


299#
發表於 05-3-2 10:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

hap ma,

收到, 永安上星期減價,
我見百幾蚊,
諗住去jusco買,
點知無扣鈕款, 淨返和尚款,
呢2日又唔記得去永安, 唔知仲有無,
我lunch完返黎話過你知幾多錢,ok!


侯爵府

積分: 24553


300#
發表於 05-3-2 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Morning...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo