影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 8267

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


281#
發表於 11-7-22 23:56 |只看該作者
hm06 發表於 11-7-22 16:40
【明報專訊】車勝元憑《最佳愛情》人氣急升,連帶09年他與金宣兒合演的《市政辛女王》亦成為「最想重溫劇集 ...


別墅

積分: 990


282#
發表於 11-7-24 22:15 |只看該作者
呢兩日每日只喺瞓咗4個鐘追完套劇,我覺得除咗秘密花園,暫時喺今年最好睇ge,車大叔除咗做 City Hall 啲政治劇種,原來做攪笑片都好好笑,真喺好鐘意佢 ah


大宅

積分: 3419

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章


283#
發表於 11-7-26 15:22 |只看該作者
回覆 mcdullyiu 的帖子

Thanks I love too and have just downloaded.


子爵府

積分: 14132

好媽媽勳章


284#
發表於 11-7-27 09:01 |只看該作者
剛看完,好看,最敗筆是女主角,太沒有説服力了~~

個樣好似朱0米0米

Hello everybody~~!


子爵府

積分: 13797


285#
發表於 11-7-27 17:20 |只看該作者

回覆:■最佳愛情■☆車勝元、孔考真☆

男女主角都好好,車大叔還是有鬍鬚型D



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


男爵府

積分: 7106

畀面勳章


286#
發表於 11-7-27 23:30 |只看該作者
VB04 發表於 11-7-27 09:01
剛看完,好看,最敗筆是女主角,太沒有説服力了~~

個樣好似朱0米0米 ...

成套劇都係睇車大叔多d


伯爵府

積分: 16859


287#
發表於 11-7-28 13:58 |只看該作者
VB04 發表於 11-7-27 09:01
剛看完,好看,最敗筆是女主角,太沒有説服力了~~

個樣好似朱0米0米 ...

我都覺得孔孝真今次做得唔好...
車勝元的戲佢接唔住, 無火花....


珍珠宮

積分: 34040


288#
發表於 11-8-19 11:36 |只看該作者

回覆:mabel7705 的帖子

我剛剛睇咗晒車大叔同金宣兒套 City Hall , 真係超好睇!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 7106

畀面勳章


289#
發表於 11-8-19 11:43 |只看該作者
wai001 發表於 11-8-19 11:36
我剛剛睇咗晒車大叔同金宣兒套 City Hall , 真係超好睇!
係唔係覺得佢地好襯呢


珍珠宮

積分: 34040


290#
發表於 11-8-19 11:50 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 11-8-19 12:08 編輯
hm06 發表於 11-8-19 11:43
係唔係覺得佢地好襯呢

真係超襯,而且集集個劇情都峰迴路轉,睇到欲罷不能!!!

city hall 其實係咪txb 之前播果套叫[熟女辛市長]呢???
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


291#
發表於 11-8-19 11:59 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 11-8-19 12:00 編輯

我見"最佳愛情"依套個女主角,冇city hall 金宣兒o甘吸引,所以之前都未有動力想睇住,不過睇o左city hall,已經迷上了車大叔啦!!!又好努力爬文,睇o左你地o既post,我都會好快開始睇"最佳愛情"依一套"!

*想收藏重睇,可以click入以下...
http://www.dlkoo.com/down/5/2011/231671914.html
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 7106

畀面勳章


292#
發表於 11-8-19 12:02 |只看該作者
wai001 發表於 11-8-19 11:50
真係超襯,而且集集個劇情都峰迴路轉,睇到欲罷不能!!!

city hall 其實係咪txb 之前播果 ...

係呀~


男爵府

積分: 7106

畀面勳章


293#
發表於 11-8-19 12:07 |只看該作者
wai001 發表於 11-8-19 11:59
我見"最佳愛情"依套個女主角,冇city hall 金宣兒o甘吸引,所以之前都未有動力想睇住,不過睇o左city hall,已 ...

車大叔係最佳愛情更吸引人~好搞笑


珍珠宮

積分: 34040


294#
發表於 11-8-19 12:09 |只看該作者
車勝元來台樂呼第2個家 裸下巴意外成焦點
http://n.yam.com/chinayes/entertain/201107/20110724546771.html
***佢唔留鬍鬚,好似冇o甘有型wor!!!

點評

jesseyeeyee  我都覺得係  發表於 11-8-19 21:40
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


295#
發表於 11-8-19 12:19 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 11-8-19 12:23 編輯

車大叔手臂上的刺青 是女兒的英文名字
http://mypaper.pchome.com.tw/0807sera1/post/1313124792
佢好man!!!真係一個好nam ja(韓:男人)!!!仲係現實生活中的好爸爸!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


296#
發表於 11-8-19 12:26 |只看該作者
車大叔先是雅典娜,次是市政廳,後是最佳愛情,只有一句話,佢o既演技相信真是好厲害!!!可演繹出不同o既角色!!!

點評

jesseyeeyee  好似係city hall, 再athena, 最後是最佳愛情. 一句講晒, 型~~  發表於 11-8-19 21:41
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


公爵府

積分: 27532


297#
發表於 11-8-19 13:21 |只看該作者
wai001 發表於 11-8-19 11:36
我剛剛睇咗晒車大叔同金宣兒套 City Hall , 真係超好睇!

City Hall , 真係超好睇!---- 非常非常同意!


公爵府

積分: 27532


298#
發表於 11-8-19 13:23 |只看該作者
wai001 發表於 11-8-19 12:26
車大叔先是雅典娜,次是市政廳,後是最佳愛情,只有一句話,佢o既演技相信真是好厲害!!!可演繹出不同o既角色!!! ...

車大叔係雅典娜,唔知係咪角色設定問題,搶哂男主既戲,型到!


男爵府

積分: 7106

畀面勳章


299#
發表於 11-8-19 14:06 |只看該作者
wai001 發表於 11-8-19 12:09
車勝元來台樂呼第2個家 裸下巴意外成焦點
http://n.yam.com/chinayes/entertain/201107/20110724546771.htm ...

點解車大叔唔黎香港

點評

'bernice'  係啦, 我都我想佢嚟.  發表於 11-8-21 00:37


男爵府

積分: 7106

畀面勳章


300#
發表於 11-8-19 14:08 |只看該作者
Fion_Chan 發表於 11-8-19 13:23
車大叔係雅典娜,唔知係咪角色設定問題,搶哂男主既戲,型到!

呢套我反而無睇~ 聽聞收視率麻麻~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo