想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 2776


281#
發表於 12-9-14 11:41 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-14+11:20+佢一句話

原帖由 BigBear2011 於 12-09-14 發表
同佢講... bb 要健康就唔可以遍食... 要吸引多d其他有營養的食品...
好似牛肉呀... 有鈣ga... 唔食... 第 ...
哈哈哈,麥牛肉有鈣架?你好攪笑




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


282#
發表於 12-9-14 11:41 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 11:38
上次我飲蕃茄魚湯佢look大隻眼話我梁呀

吓....魚湯勁有營養喎...妳可以飲多D添呀


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


283#
發表於 12-9-14 11:42 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 11:40
ling330,我尋晚聽左你d歌喇,唔錯呀,好開心

鳴.....我搞唔點...唔識開呀


大宅

積分: 2776


284#
發表於 12-9-14 11:43 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-14+11:37+嘻,咁不

原帖由 doristws 於 12-09-14 發表
咁無人形容D嘢幾好食嗎....仲有有時同學食既食物...妳可能未試過....都可以試下自己亞B肯唔肯食嗎...好唔 ...
咁你今朝食咩離?





大宅

積分: 2841


285#
發表於 12-9-14 11:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ling330+於+12-09-14+發表Yes

原帖由 Fi. 於 12-09-14 發表
ling330,我尋晚聽左你d歌喇,唔錯呀,好開心
我遲D都繼續睇有冇其他,到時又share比你地啦。




大宅

積分: 2776


286#
發表於 12-9-14 11:43 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-14+11:38+上次我飲

原帖由 doristws 於 12-09-14 發表
吓....魚湯勁有營養喎...妳可以飲多D添呀
佢唔係話魚,佢係話d蕃茄




大宅

積分: 2776


287#
發表於 12-9-14 11:44 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-14+11:40+ling330,

原帖由 doristws 於 12-09-14 發表
鳴.....我搞唔點...唔識開呀
你login唔到?




大宅

積分: 2776


288#
發表於 12-9-14 11:45 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-14+發表ling330

原帖由 ling330 於 12-09-14 發表
我遲D都繼續睇有冇其他,到時又share比你地啦。





大宅

積分: 2841


289#
發表於 12-9-14 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-14+發

原帖由 Fi. 於 12-09-14 發表
哈哈哈,麥牛肉有鈣架?你好攪笑
牛肉好似係有鐡呀。



點評

BigBear2011  hehe.... 記錯左....  發表於 12-9-14 11:49


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


290#
發表於 12-9-14 11:46 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-14 11:41
我同你唔同level, 你要低下頭望我呢個橙色怪物

thats why 你上次見我唔到了 ...

嘻嘻...可能我哋上次幾個都眼大睇過龍呢...仲有上次佢哋掛住見證摸豪華團...所以分咗神呀


大宅

積分: 4195


291#
發表於 12-9-14 11:47 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 11:28
雞佢話多激數,牛唔記得佢話燥定敏感,算容佢話唔知食唔食得,安全計都係唔好食。。。



...
咁你叫你c6俾包鹽水你啦...
豬有豬流感
雞有禽流感
牛有口"睇"
菜有農藥...
魚有綠xx....

咁鹽水最安全.... 你叫你c6去吊啦....


大宅

積分: 2841


292#
發表於 12-9-14 11:49 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-9-14+11:14+係呀

原帖由 BigBear2011 於 12-09-14 發表
好... 等你啊b出世我地個個同學每人"meet"佢個臉豬"dum" 幫你教訓佢....
會流口水喎




大宅

積分: 1902


293#
發表於 12-9-14 11:50 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 11:25
我想問第二本內容好唔好,多唔多野學呀?

但我鐘意第一本多D
而家買定,到時都用得著

第二本都ok
你去商務望下先啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


294#
發表於 12-9-14 11:50 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 11:43
咁你今朝食咩離?

妳問個最無嘢食到架...我今朝西梅汁同兩隻烚蛋


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


295#
發表於 12-9-14 11:51 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 11:43
佢唔係話魚,佢係話d蕃茄

蕃茄都好有營養架...妳叫老公多D上嚟BK學下嘢啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


296#
發表於 12-9-14 11:53 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 11:44
你login唔到?

我Login到呀...但係想DL果D亂碼...佢就叫我去window總管到做一D嘢...我呢度唔識搞呀...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


297#
發表於 12-9-14 11:56 |只看該作者
班長...妳今朝食咩嘢早餐...同埋打算食咩嘢Lunch呀
唔知妳尋晚補咗飲媽媽奶仲有冇半夜餓醒呢


大宅

積分: 4239


298#
發表於 12-9-14 11:58 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-14 09:51
我想快d過3個月痳,介口唔洗咁勁,宜家c6菜淨係放心我食菜心,肉就得豬,魚,好悶呀,落多d調味都話唔好, ...

你都要叫你C6 唔好咁緊張, 佢緊張就上多D forum, 睇多D書, 了解多左就知道唔駛咁多限制, 同埋唔好比咁大壓力你嫁喇


伯爵府

積分: 15109


299#
發表於 12-9-14 12:02 |只看該作者
回覆 jasmine08 的帖子

其實食甜野無咩準則喎, 但大部分會怕有妊娠糖尿所以盡量少食囉, 都要睇你本身身體分解糖分既機能, 不過我daddy媽咪都鍾意食甜品, 所以我習慣左


大宅

積分: 2776


300#
發表於 12-9-14 12:03 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-14+11:28+雞佢話多

原帖由 BigBear2011 於 12-09-14 發表
咁你叫你c6俾包鹽水你啦...
豬有豬流感
雞有禽流感
你好好笑,哈哈哈




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo