原帖由 socket 於 09-9-16 00:35 發表 
其實我就唔係怕.....只不過我想我個仔識行先開始 ! 我見到妳地d b識行好好多 ! 同嘛妳講得啱呀 ! 佢真係o重醒過我呀 ~~~~ 有d教佢兩次佢就識啦 ! 同嘛有d嘢無教佢佢都自己識 ! 只不過佢係唔做積 ! 亞爸亞媽d性 ...
你就係咁先要比佢見多d小朋友,因為佢地見到其他做乜,佢就跟住做ge la...我仔都係同佢去完黃大仙個playroom見到d小朋友周圍走...第日佢巳經行到la...咁佢之前巳行到3-5步到la...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html