跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5956


2981#
發表於 09-9-16 00:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2982#
發表於 09-9-16 00:54 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 00:50 發表
esther 我出 打d偷懶學生 ! 妳出乜嘢呀 !
你都出晒la....淨呢個law...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9803


2983#
發表於 09-9-16 00:56 |只看該作者
妳地班友仔 !

邊個去想大角咀playroom玩呀 26 / 27號 ?

再次去我到gathering, 星期六邊日ok ! 請講低 ?:lol :lol


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2984#
發表於 09-9-16 00:58 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 00:48 發表


煲東瓜佢就叻....
你班友仔早排又話呢到靜....而家吹番旺個場又唔温書! 你哋話吖....想點吖你哋!

其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1555


2985#
發表於 09-9-16 00:59 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:50 發表
karen,就由你打一次比佢睇la..!


好呀好呀, 唔該哂


大宅

積分: 1555


2986#
發表於 09-9-16 01:00 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:51 發表
係呀!你想點呀?


無呀睇下撞唔撞到你地呀, 如果我真係去應該1-2點


大宅

積分: 1555


2987#
發表於 09-9-16 01:02 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:58 發表
你班友仔早排又話呢到靜....而家吹番旺個場又唔温書! 你哋話吖....想點吖你哋!



sorry sorry miss今日打風趕住返工, 今晚夜走左無咩精神溫書, 請原諒我要返工, 不過avis......hehe


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


2988#
發表於 09-9-16 01:04 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 00:39 發表
哈哈 ! 妳d煲東瓜, 可以嗎 ? 我自己就真係麻麻 !!
得就唔係好得ge la...識小小咁la...我做sale果時都要煲小小東瓜....有時識聽幾個字米估佢大約講咩law...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1555


2989#
發表於 09-9-16 01:06 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 00:56 發表
妳地班友仔 !

邊個去想大角咀playroom玩呀 26 / 27號 ?

再次去我到gathering, 星期六邊日ok ! 請講低 ?:lol :lol


thank you karen miss, 好勁呀
27號熙仔打針呀, 你又上playgroup呀, 10月你都開始, 仲讀多一個呀 ?????
好呀再攪gathering呀, 幾時呀最好星期六, 我應該10月開始先得呀, 其他人咩意見呀.


大宅

積分: 1555


2990#
發表於 09-9-16 01:07 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 01:04 發表
得就唔係好得ge la...識小小咁la...我做sale果時都要煲小小東瓜....有時識聽幾個字米估佢大約講咩law...


esther你以前做sales架, 買咩架 ? 底庫 hehe


男爵府

積分: 9803


2991#
發表於 09-9-16 01:08 |只看該作者
咪係囉 ! 妳地今晚慢慢睇, 我e家好倦, 我要瞓啦 ! 有乜嘢 ! 係到講, 唔得閒再講多一次 ~~~~

幫我記低lee兩個同學仔缺點一個, 睇下幾時要踢出



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 00:58 發表
你班友仔早排又話呢到靜....而家吹番旺個場又唔温書! 你哋話吖....想點吖你哋!


大宅

積分: 1555


2992#
發表於 09-9-16 01:08 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 00:56 發表
妳地班友仔 !

邊個去想大角咀playroom玩呀 26 / 27號 ?

再次去我到gathering, 星期六邊日ok ! 請講低 ?:lol :lol


karen 你今日要唔要返工呀, 定係返半日呀你公司


大宅

積分: 1555


2993#
發表於 09-9-16 01:10 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 01:08 發表
咪係囉 ! 妳地今晚慢慢睇, 我e家好倦, 我要瞓啦 ! 有乜嘢 ! 係到講, 唔得閒再講多一次 ~~~~

幫我記低lee兩個同學仔缺點一個, 睇下幾時要踢出校



...


唔好記我決點啦, 下次唔會啦.
好啦你早d訓啦, 我都訓啦明天又又又又又.....要返工.
bye


男爵府

積分: 9803


2994#
發表於 09-9-16 01:11 |只看該作者
我都要返工ge !!!



原帖由 louisnancy 於 09-9-16 01:02 發表



sorry sorry miss今日打風趕住返工, 今晚夜走左無咩精神溫書, 請原諒我要返工, 不過avis......hehe


男爵府

積分: 9803


2995#
發表於 09-9-16 01:12 |只看該作者
咪12:15前返到公司啦 ~~~~

原帖由 louisnancy 於 09-9-16 01:08 發表


karen 你今日要唔要返工呀, 定係返半日呀你公司


大宅

積分: 1555


2996#
發表於 09-9-16 01:12 |只看該作者
esther, avis我同karen都訓啦, 明天再吹啦
bye


大宅

積分: 1555


2997#
發表於 09-9-16 01:13 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 01:11 發表
我都要返工ge !!!


係係係, 你快d訓啦


大宅

積分: 1555


2998#
發表於 09-9-16 01:15 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 01:12 發表
咪12:15前返到公司啦 ~~~~


同我一樣, 不過我未落波已經出左門口啦, 我驚多人搭車, 早小小出門順便食野.


男爵府

積分: 9803


2999#
發表於 09-9-16 01:15 |只看該作者
nancy 妳上esther個facebook睇吓個playroom係點先啦 !! 唔係上playgroup呀 !!



原帖由 louisnancy 於 09-9-16 01:06 發表


thank you karen miss, 好勁呀
27號熙仔打針呀, 你又上playgroup呀, 10月你都開始, 仲讀多一個呀 ?????
好呀再攪gathering呀, 幾時呀最好星期六, 我應該10月開始先得呀, 其他人咩意見呀. ...


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


3000#
發表於 09-9-16 01:16 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 00:35 發表
其實我就唔係怕.....只不過我想我個仔識行先開始 ! 我見到妳地d b識行好好多 ! 同嘛妳講得啱呀 ! 佢真係o重醒過我呀 ~~~~ 有d教佢兩次佢就識啦 ! 同嘛有d嘢無教佢佢都自己識 ! 只不過佢係唔做積 ! 亞爸亞媽d性 ...
你就係咁先要比佢見多d小朋友,因為佢地見到其他做乜,佢就跟住做ge la...我仔都係同佢去完黃大仙個playroom見到d小朋友周圍走...第日佢巳經行到la...咁佢之前巳行到3-5步到la...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo