跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5956


3001#
發表於 09-9-16 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


3002#
發表於 09-9-16 01:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


3003#
發表於 09-9-16 01:26 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-9-16 01:07 發表


esther你以前做sales架, 買咩架 ? 底庫 hehe
係呀!等我揾條底褲凹住你個頭呀!重要著過ge,黃咁咁果d...!等你聞一聞格外精神,索一索舒根活絡....
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1702


3004#
發表於 09-9-16 10:39 |只看該作者
Esther, 我感冒左成個星期, 個頭痛爆, 好返d又到老公, d菌係度互飄, 所以上個weekend都冇湊小b. 要休息又要去旅行... -,-


大宅

積分: 1702


3005#
發表於 09-9-16 10:41 |只看該作者
呢期病病, 冇心情join妳地d function, 等我好返d再自動浦頭啦.


男爵府

積分: 9803


3006#
發表於 09-9-16 11:15 |只看該作者
係唔係比個仔傳染d感冒比妳呀 !! 快d睇番好去啦 ~~~~
我諗妳最好同c6一齊食藥好d 喎


原帖由 littlechuhk 於 09-9-16 10:39 發表
Esther, 我感冒左成個星期, 個頭痛爆, 好返d又到老公, d菌係度互飄, 所以上個weekend都冇湊小b. 要休息又要去旅行... -,-

[ 本帖最後由 socket 於 09-9-16 11:18 編輯 ]


男爵府

積分: 9803


3007#
發表於 09-9-16 11:26 |只看該作者
妳咁講我咪要個個星期都要搵d gathering 比我個仔囉 !



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 01:16 發表
你就係咁先要比佢見多d小朋友,因為佢地見到其他做乜,佢就跟住做ge la...我仔都係同佢去完黃大仙個playroom見到d小朋友周圍走...第日佢巳經行到la...咁佢之前巳行到3-5步到la... ...


男爵府

積分: 9803


3008#
發表於 09-9-16 11:28 |只看該作者
妳睇緊個e生得唔得呀 ?



原帖由 littlechuhk 於 09-9-16 10:41 發表
呢期病病, 冇心情join妳地d function, 等我好返d再自動浦頭啦.


大宅

積分: 1702


3009#
發表於 09-9-16 11:49 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 11:28 發表
妳睇緊個e生得唔得呀 ?


冇問題的, 可能唔夠休息, 又瞓得唔好...俾老公d菌攪 -,-


禁止訪問

積分: 5956


3010#
發表於 09-9-16 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9803


3011#
發表於 09-9-16 12:58 |只看該作者
妳個衰嘢 ! 樣樣都諗三級ge ! maggie我幫妳 haha........



原帖由 IPBB 於 09-9-16 12:54 發表


Maggie

你係米打錯左呀, 比老公搞, 唔係比老公D菌搞呀 !


禁止訪問

積分: 5956


3012#
發表於 09-9-16 13:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


3013#
發表於 09-9-16 13:08 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 11:26 發表
妳咁講我咪要個個星期都要搵d gathering 比我個仔囉 !
你要番工,最好個個week都有la...你放六,日ge嘛,米是但一日law....不過你下個月都番playgroup la...
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


3014#
發表於 09-9-16 13:11 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 13:06 發表



超.. 你話我呀.. 你米同我一樣咁Q衰... ! :;pppp:
你地都係一啖擔ge la....!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


3015#
發表於 09-9-16 13:17 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-9-16 10:39 發表
Esther, 我感冒左成個星期, 個頭痛爆, 好返d又到老公, d菌係度互飄, 所以上個weekend都冇湊小b. 要休息又要去旅行... -,-
哎喲!原來係咁..我重以為淨係你小b有d傷風添...咁你拿拿聲快d好番晒join我哋la...
雖然你病....但都預祝你旅行愉快la....
記住.........手信呀..........
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


禁止訪問

積分: 5956


3016#
發表於 09-9-16 13:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1157


3017#
發表於 09-9-16 13:25 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 12:58 發表
妳個衰嘢 ! 樣樣都諗三級ge ! maggie我幫妳 haha........


哈哈! 我都鍾意


大宅

積分: 1157


3018#
發表於 09-9-16 13:25 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 13:23 發表



你地一個二個都返 playground... 我就冇同 Alex報呀 ! 究竟我需唔需要同佢返下呢 !


有我陪你, 我都無呀


大宅

積分: 1157


3019#
發表於 09-9-16 13:42 |只看該作者
行咗個大雷, 跳咗制全屋無電 , 依家好大雨....我地仲去唔去開倉呀?


大宅

積分: 1555


3020#
發表於 09-9-16 13:51 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-9-16 13:42 發表
行咗個大雷, 跳咗制全屋無電 , 依家好大雨....我地仲去唔去開倉呀?


ADA原本我食lunch去, 點知太大雨啦我都無去到呀, 出面好大雨呀, 如果你地真係去要小心d呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo