立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 5956
大宅
積分: 2494
原帖由 louisnancy 於 09-9-16 01:07 發表 esther你以前做sales架, 買咩架 ? 底庫 hehe
積分: 1702
男爵府
積分: 9803
原帖由 littlechuhk 於 09-9-16 10:39 發表 Esther, 我感冒左成個星期, 個頭痛爆, 好返d又到老公, d菌係度互飄, 所以上個weekend都冇湊小b. 要休息又要去旅行... -,-
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 01:16 發表 你就係咁先要比佢見多d小朋友,因為佢地見到其他做乜,佢就跟住做ge la...我仔都係同佢去完黃大仙個playroom見到d小朋友周圍走...第日佢巳經行到la...咁佢之前巳行到3-5步到la... ...
原帖由 littlechuhk 於 09-9-16 10:41 發表 呢期病病, 冇心情join妳地d function, 等我好返d再自動浦頭啦.
原帖由 socket 於 09-9-16 11:28 發表 妳睇緊個e生得唔得呀 ?
原帖由 IPBB 於 09-9-16 12:54 發表 Maggie 你係米打錯左呀, 比老公搞, 唔係比老公D菌搞呀 !
原帖由 socket 於 09-9-16 11:26 發表 妳咁講我咪要個個星期都要搵d gathering 比我個仔囉 !
原帖由 IPBB 於 09-9-16 13:06 發表 超.. 你話我呀.. 你米同我一樣咁Q衰... ! :;pppp:
積分: 1157
原帖由 socket 於 09-9-16 12:58 發表 妳個衰嘢 ! 樣樣都諗三級ge ! maggie我幫妳 haha........
原帖由 IPBB 於 09-9-16 13:23 發表 你地一個二個都返 playground... 我就冇同 Alex報呀 ! 究竟我需唔需要同佢返下呢 !
積分: 1555
原帖由 adayautsang 於 09-9-16 13:42 發表 行咗個大雷, 跳咗制全屋無電 , 依家好大雨....我地仲去唔去開倉呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy