跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1702


3021#
發表於 09-9-16 13:52 |只看該作者
Avis, 大家都病點攪呀, 唔俾我攪佢架咩 ^0^


大宅

積分: 1702


3022#
發表於 09-9-16 13:53 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 13:23 發表



你地一個二個都返 playground... 我就冇同 Alex報呀 ! 究竟我需唔需要同佢返下呢 !



我都冇同小b報啦


大宅

積分: 1702


3023#
發表於 09-9-16 13:53 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 13:17 發表
哎喲!原來係咁..我重以為淨係你小b有d傷風添...咁你拿拿聲快d好番晒join我哋la...
雖然你病....但都預祝你旅行愉快la....
記住.........手信呀.......... ...


知道, 記得..


大宅

積分: 1555


3024#
發表於 09-9-16 13:55 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-9-16 13:23 發表



你地一個二個都返 playground... 我就冇同 Alex報呀 ! 究竟我需唔需要同佢返下呢 !


avis, 其實睇你自己點睇啦, 我報playgroup都係想熙仔學多樣野, 有多d小朋友一同玩, 個playgroup課程係教d小朋友, 辨別事物同埋訓練下手手腳腳, 唱下歌仔, 見多d人,你自己考慮下, 不過我就無報 n1。


大宅

積分: 1555


3025#
發表於 09-9-16 13:57 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-9-16 13:53 發表


知道, 記得..


maggie你病左呀傷風 ?? 快d好番去旅行呀, 幾時出發呀 ?


禁止訪問

積分: 5956


3026#
發表於 09-9-16 13:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1555


3027#
發表於 09-9-16 13:59 |只看該作者
karen 你幾時去文旅行呀? 去where呀 ?
手信唔小得啦......


禁止訪問

積分: 5956


3028#
發表於 09-9-16 14:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1702


3029#
發表於 09-9-16 15:11 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-9-16 13:57 發表


maggie你病左呀傷風 ?? 快d好番去旅行呀, 幾時出發呀 ?


感冒, 今晚半夜出機場喇!


男爵府

積分: 6490


3030#
發表於 09-9-16 15:41 |只看該作者
hi, 我上黎啦.....

幾時再去karen到gathering呀?? 記得預我呀~~~~

仲有... 我有溫書, 不過都唔係好明esther講個palyroom係邊到, 可唔可以話過我知呀? 同埋幾時去玩呀, 我又想睇下join唔join到呀....


男爵府

積分: 6490


3031#
發表於 09-9-16 15:48 |只看該作者
仲有... 你地講playgroup, 我都有同阿仔上, 返幼潛, 返左2期, 黎緊星期日開始第3期, 為既都係想佢見多d人, 因為我唔想佢咁"雌"身同怕醜...仲有訓練下d 大小肌肉, 手眼協調....

跟住, 又報左ymca, 下星期開始, 叫阿嫲平日帶佢去返一堂, 都係學下d discipline, 同埋我覺佢成日係阿嫲到好悶, 阿嫲又唔會帶佢出街, 所以報下呢d堂, 比佢去玩下......


男爵府

積分: 9799


3032#
發表於 09-9-16 17:18 |只看該作者
妳係facebook到add esther 啦 ! 佢有影playroom d相呀 ! 暫時比個網妳睇下啦 : -

http://www.fso-tela.gov.hk/chi/lib/locations_details.cfm?Photo_Num=01473

http://www.lcsd.gov.hk/b5/ls_fac.php

我同esther打算下星期六日(26 or 27)其中一日去呀 ! 妳都想去呀 ? 妳邊日ok呀 ?


原帖由 BBKar 於 09-9-16 15:41 發表
hi, 我上黎啦.....

幾時再去karen到gathering呀?? 記得預我呀~~~~

仲有... 我有溫書, 不過都唔係好明esther講個palyroom係邊到, 可唔可以話過我知呀? 同埋幾時去玩呀, 我又想睇下join唔join到呀.... ...


男爵府

積分: 9799


3033#
發表於 09-9-16 17:28 |只看該作者
妳返幼潛係邊到返呀 ? 貴唔貴呀 ? O 唔OK呀 !

ymca係指邊間呀 ? 有係playgroup嚟ge !

平時妳個仔係嫲嫲湊ge ?

真係唔好意思嗰日真係無時間同妳吹水, 所以e家好多問題呀 !!!



原帖由 BBKar 於 09-9-16 15:48 發表
仲有... 你地講playgroup, 我都有同阿仔上, 返幼潛, 返左2期, 黎緊星期日開始第3期, 為既都係想佢見多d人, 因為我唔想佢咁"雌"身同怕醜...仲有訓練下d 大小肌肉, 手眼協調....

跟住, 又報左ymca, 下星期開始, 叫阿 ...


男爵府

積分: 9799


3034#
發表於 09-9-16 17:40 |只看該作者
大家咁話 ~~~~


原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 13:11 發表
你地都係一啖擔ge la....!


男爵府

積分: 9799


3035#
發表於 09-9-16 17:45 |只看該作者
我十月頭去日本呀 ! 又問又唔溫書, 再記多妳一個缺點la.............



手信......我識做la



原帖由 louisnancy 於 09-9-16 13:59 發表
karen 你幾時去文旅行呀? 去where呀 ?
手信唔小得啦......


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


3036#
發表於 09-9-16 18:32 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-9-16 17:18 發表
妳係facebook到add esther 啦 ! 佢有影playroom d相呀 ! 暫時比個網妳睇下啦 : -

http://www.fso-tela.gov.hk/chi/lib/locations_details.cfm?Photo_Num=01473

http://www.lcsd.gov.hk/b5/ls_fac.php

我同esthe ...
早2日巳經ADD左LA....我今日問過ada話26號wor....咁幾點呀?
今日去完開倉無料到....d衫同你係葵涌廣場果d差唔多...都要3,4搭蚊件...我去行吓商場好過la...
但我就買左d木ge拚圖la....ABC,123果D law....
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


3037#
發表於 09-9-16 21:12 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-9-16 18:32 發表
早2日巳經ADD左LA....我今日問過ada話26號wor....咁幾點呀?
今日去完開倉無料到....d衫同你係葵涌廣場果d差唔多...都要3,4搭蚊件...我去行吓商場好過la...
但我就買左d木ge拚圖la....ABC,123果D law.... ...
咁多位靚媽,我哋不知不覺地已吹過3000篇....為免影響進度,我已開了新topic....如見此文請入新topic報到.......
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo